AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg har en uåpnet Playstation 3 som jeg tenkte å legge ut på finn.no. Det jeg lurer på er om det følger med kontroller i pakken? Jeg har ikke lyst til å åpne den opp for å se, siden jeg vil selge den som uåpnet og "ny". Eller spiller det ingen rolle om jeg åpner opp for å se, kan jeg fortsatt selge den som "ny"? Ville du gitt mer for den om det var uåpnet pakke, eller er det nok at den aldri har vært i bruk og har ligget i esken siden den var helt ny? Anonymkode: ec8a4...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Ja det følger med kontroller i standard pakken, noen utgaver kom med flere kontrollere. Jeg ville definitivt betalt mer for en uåpnet eske. Anonymkode: 75614...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Takk for svar Jeg har sett litt på andre PS som ligger ute for å se hvilken pris markedet er villig til å betale. Hvor mye ville du betalt? Og hvor mye ville du lagt den ut for salg for hvis du skulle selge en ny PS 3? Anonymkode: ec8a4...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar Jeg har sett litt på andre PS som ligger ute for å se hvilken pris markedet er villig til å betale. Hvor mye ville du betalt? Og hvor mye ville du lagt den ut for salg for hvis du skulle selge en ny PS 3? Anonymkode: ec8a4...807 Maks 600 hadde jeg gitt for en ny ps3 med 1 kontroller eller to. Anonymkode: 96ed6...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for svar Jeg har sett litt på andre PS som ligger ute for å se hvilken pris markedet er villig til å betale. Hvor mye ville du betalt? Og hvor mye ville du lagt den ut for salg for hvis du skulle selge en ny PS 3? Anonymkode: ec8a4...807 Synes det er vanskelig å si noe om verdi siden verdien her ligger i at den er uåpnet, jeg vet at samlere i andre land betaler en god del for uåpnede eksemplarer men markedet i Norge kan være vanskelig. Jeg vil heller anbefale deg å stille spørsmålet inne på diskusjon.no. Anonymkode: 75614...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Maks 600 hadde jeg gitt for en ny ps3 med 1 kontroller eller to. Anonymkode: 96ed6...8d7 Takk for svar. Jeg googlet litt og det går visst an å kjøpe PS 3 fortsatt, jeg trodde det var for gammelt. Spillkongen eller hva det nå het, har en renovert inne til nesten 3000,- og andre som har til 1500,- og noe rundt der. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er vanskelig å si noe om verdi siden verdien her ligger i at den er uåpnet, jeg vet at samlere i andre land betaler en god del for uåpnede eksemplarer men markedet i Norge kan være vanskelig. Jeg vil heller anbefale deg å stille spørsmålet inne på diskusjon.no. Anonymkode: 75614...a71 Takk for godt forslag, skal sjekke om jeg får logget inn på diskusjon, tror jeg har en bruker fra mange år tilbake der også. Anonymkode: ec8a4...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 Om det er en førsteutgave PS3 Fat med PS2-støtte er den nok verdt en del. Om det er de senere slim-utgavene er det ikke like interessant. Men ikke åpne den, da er ihvertfall restverdien ødelagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troich Skrevet 4. september 2024 #8 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 12:36 PM): Jeg har en uåpnet Playstation 3 som jeg tenkte å legge ut på finn.no. Det jeg lurer på er om det følger med kontroller i pakken? Jeg har ikke lyst til å åpne den opp for å se, siden jeg vil selge den som uåpnet og "ny". Eller spiller det ingen rolle om jeg åpner opp for å se, kan jeg fortsatt selge den som "ny"? Ville du gitt mer for den om det var uåpnet pakke, eller er det nok at den aldri har vært i bruk og har ligget i esken siden den var helt ny? Anonymkode: ec8a4...807 När det kommer till spel älskar jag personligen att gå till utlandska-bettingsidor.com-plattformen och spela minispelen här. Det är ganska roligt och spännande. Vanligvis følger det med en kontroller i pakken når du kjøper en ny Playstation 3, men det kan være lurt å sjekke produktbeskrivelsen fra når konsollen ble lansert for å være sikker. Hvis du ikke ønsker å åpne pakken, kan du se etter spesifikasjoner eller bilder av produktet online for å bekrefte hva som følger med. Å selge en uåpnet pakke som "ny" er ofte mer verdifullt enn å åpne den for å sjekke innholdet, spesielt for samlere eller kjøpere som verdsetter at produktet er ubrukt og i sin opprinnelige emballasje. En uåpnet pakke kan gi høyere verdi og trygghet til kjøperen, så lenge du oppgir nøyaktige detaljer om produktets tilstand og at pakken aldri har blitt åpnet. Hvis du bestemmer deg for å åpne pakken, risikerer du å miste noe av verdien og appell til potensielle kjøpere som ønsker et helt nytt, uåpnet produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #9 Del Skrevet 22. oktober 2024 Den er solgt for lenge siden nå @Troich Vet ikke om jeg hadde fått det samme om jeg åpnet den, men jeg fikk 1000,- for den som jeg ville ha så jeg er fornøyd. Jeg åpnet ikke pakken, og siden jeg ikke fikk noen tilbakemeldinger på at det var noe feil ift beskrivelsen på finn.no så var nok kjøper fornøyd. Anonymkode: ec8a4...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #10 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Den er solgt for lenge siden nå @Troich Vet ikke om jeg hadde fått det samme om jeg åpnet den, men jeg fikk 1000,- for den som jeg ville ha så jeg er fornøyd. Jeg åpnet ikke pakken, og siden jeg ikke fikk noen tilbakemeldinger på at det var noe feil ift beskrivelsen på finn.no så var nok kjøper fornøyd. Anonymkode: ec8a4...807 Kontroller er med. Anonymkode: 2f64e...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #11 Del Skrevet 22. oktober 2024 Pass på at dere får med original-kontroll, og ikke Kina-drit eller annet tredjepartsdrit. Anonymkode: b7a34...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #12 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Pass på at dere får med original-kontroll, og ikke Kina-drit eller annet tredjepartsdrit. Anonymkode: b7a34...43e Hva med å lese det første innlegget i tråden?. Anonymkode: 75614...a71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #13 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å lese det første innlegget i tråden?. Anonymkode: 75614...a71 Og det siste jeg skrev også. Tråden la jeg ut i slutten av juli og jeg fikk solgt den bare et par-tre timer etter at jeg la den ut på finn. Anonymkode: ec8a4...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå