Gå til innhold

har ikke sexlyst og ha sex,men er veldig kåt og fingrer mye

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

jeg har ikke hatt sex på snart 8 mnd,men det frister heller ikke,den lysten er ikke der,men jeg fingrer meg selv og blir veldig kåt, skjønner ikke helt det er sånn. mistet mye sexlyst etter corona sprøyta :(

noen flere som føler det slik?

Anonymkode: 3236b...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

jeg har ikke hatt sex på snart 8 mnd,men det frister heller ikke,den lysten er ikke der,men jeg fingrer meg selv og blir veldig kåt, skjønner ikke helt det er sånn. mistet mye sexlyst etter corona sprøyta :(

Altså. Det er ikke uvanlig å være kåt/ha lyst til å onanere, men ikke ha sex med en annen. Du er ikke unormal av den grunn.

Anonymkode: 6af02...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du i forhold? Da er nok isåfall problemet at du ikke tenner på mannen din. 

Anonymkode: af533...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet mange sliter med energi etter coronavaksinen.. Men det krever jo også minimalt med energi å onanere, og ikke alltid man føler på å være intim med andre heller.. Fristelsen kommer nok etterhvert når du får mere energi?

Ikke minst er det deilig å onanere, så se på det som en deilig ting du gjør for deg selv (egentrøst og egenlykke).. pluss at du vedlikeholder sexlysten til du treffer noen😉Du er smart❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...