AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #61 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg liker å få bilder av natur, dyr, barn og mat! Men selfier og skrytebilder av trening, fjelltopp o.l. kan fort bli litt overfladisk... samme med hva du "har shoppet i dag". Da blir det veldig tydelig at du ikke kjenner meg, og at du kun sender bilde for egoet ditt sin del, ikke for å dele med meg 🤷♀️ Anonymkode: 28ff8...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 26. juli 2024 #62 Del Skrevet 26. juli 2024 Hva i alle dager skal man ta bilder av da? Jeg synes det er hele sjarmen med snap, man sender tullete bilder av hverdagslige ting som man ikke vil legge ut offentlig til hele verden. Jeg vil se hunden som har badet i sølepytten, katta som har dyttet ned nok ett glass, barna som har tegnet på veggen, eller lillebror😂 Jeg vil se kaken som ble perfekt og definitivt kaka som ble helt mislykket!! Eneste jeg ikke synes er noe særlig gøy er veldig lange videoer fra konserter eller fyllefester🤷♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 26. juli 2024 #63 Del Skrevet 26. juli 2024 Enig med de aller fleste andre i tråden, lange konsert videoer er fullstendig uinteressant. Jeg tror aldri jeg har sett gjennom en slik video. Folk kan mye heller ta bilder fra konsert. Konsertbilder synes jeg ofte er ganske iøynefallende, men alle skal på død og liv filme i flere minutter. Ellers kan jeg være glad i det meste av snapper, men slutter som oftest å åpne snapper fra de som legger ut daglig eller mer. Når folk deler mye går det gjerne i det samme. De jeg har på snap sender dog veldig lite, ialf direkte. Mer stories, som jeg føler mindre insentiv til å se på enn de som er sendt til meg. Venninner og familie kunne gjerne vært mer aktive for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. juli 2024 #64 Del Skrevet 27. juli 2024 Trek skrev (17 timer siden): Hva i alle dager skal man ta bilder av da? Jeg synes det er hele sjarmen med snap, man sender tullete bilder av hverdagslige ting som man ikke vil legge ut offentlig til hele verden. Jeg vil se hunden som har badet i sølepytten, katta som har dyttet ned nok ett glass, barna som har tegnet på veggen, eller lillebror😂 Jeg vil se kaken som ble perfekt og definitivt kaka som ble helt mislykket!! Eneste jeg ikke synes er noe særlig gøy er veldig lange videoer fra konserter eller fyllefester🤷♀️ En skal helst ikke ta bilder av noe som helst og er en så syndig å gjøre dette, skal en hvertfall aldri vise det til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #65 Del Skrevet 29. juli 2024 Man har jo forskjellige ting man har lyst til å dele med andre, og kan ikke gjøre alle til lags. Jeg forstår ikke at det er noe å irritere seg over jeg da... Det sier kanskje mer om hvor stor rolle snapchat har fått i livene til folk i dag? Anonymkode: 5baba...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #66 Del Skrevet 29. juli 2024 Det verstinger får sendt er selfier hvor folk gjør seg til…. Elers liker jeg absolutt alt mulig, men ikke type en snapvenn som sender bildet av alle båtene som går forbi stuevinduet hver eneste dag, flere ganger for dagen… Eller bilder av hver gang de drar på gravplassen til noen som er død dor mange år siden og skriver «Savn, tenk at i dag skulle det vært morsdagen din», «Tenk at hadde du levd i dag hadde du fylt 113 år…». Eller flere bilder daglig om katten som sover der og der… Anonymkode: a4bdc...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #67 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 11.19): Ok så, dere vil ikke se selfier, mat, natur, konsert, osv... Hvorfor har dere snap da sånn egentlig? Anonymkode: 71827...4e2 Anononyma skrev (På 26.7.2024 den 12.56): Helt utrolig hva folk skal irritere seg over. Hvorfor er dere på snap hvis alt er feil? Ikke skal man sende bilder av barna - det er uinteressant. Ikke skal man sende bilder av kjæledyr - det er uinteressant. Ikke skal man sende bilder av mat - det er ihvertfall helt håpløst …og nå skal man heller ikke sende bilder av natur på ferie - det er kjedelig. Hva har man egentlig lov til å sende? kvinne guiden skrev (På 26.7.2024 den 14.00): Her var det mye folk ikke liker, hvis man ikke kan sende noe somhelst er jo poenget borte Det er vel ingen personer som synes alt dette er galt, det er mange ulike personer som svarer ulikt. Med andre ord så er det bare å sende det man føler for på snap, og så får folk heller si ifra om noe er uinteressant eller støtende. Jeg synes personlig snap er kjedelig og nesten litt stress, men har flere venner som elsker å holde kontakt på snap så da er jeg nå der og henger med så godt jeg kan. Sender små hverdagsglimt, sjeldent noe spennende. Noen ganger glemmer jeg hele snappen hvis jeg opplever noe spennende eller ser noe fint... Anonymkode: e959a...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoia Skrevet 29. juli 2024 #68 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg er ikke på snap, jeg. Ikke FB heller. Og nå er det ut av KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #69 Del Skrevet 29. juli 2024 Sadetgar skrev (På 26.7.2024 den 11.16): Liker dere egentlig vennene deres? Jeg elsker det når vennene mine sender meg bilder av hva de gjør om dagen. Se dem ha det gøy og nyte livet! Samme her! Men det kan bli litt mye når noen sender lange snutter av konserter de er på eller x antall bilder eller lange videoer av egne barn. Men på sånne videoer bruker jeg bare å trykke meg raskt igjennom, så det er jo egentlig null stress. Anonymkode: 06f54...d13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 29. juli 2024 #70 Del Skrevet 29. juli 2024 Hoia skrev (7 timer siden): Jeg er ikke på snap, jeg. Ikke FB heller. Og nå er det ut av KG. Ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #71 Del Skrevet 30. juli 2024 Fyrverki på nyttårsaften. Anonymkode: a69a4...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #72 Del Skrevet 30. juli 2024 Jeg syns bilder er helt OK. Men filmer!? Eviglange filmer av natur, sjø, konserter.. kunne ikke brydd meg mindre! Anonymkode: 07aba...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #73 Del Skrevet 30. juli 2024 Glemte: lange pratefilmer med filter og forvridd stemme. Anonymkode: 07aba...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 3. august 2024 #74 Del Skrevet 3. august 2024 Heller natur enn barn. Trenger ikke se bilder av andres barn. Gir meg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #75 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 10.55): Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. Hva er det kjedeligste du får av bilder? Anonymkode: 55ab4...cce Hvilke bilder vil du se da` Anonymkode: 4492c...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #76 Del Skrevet 3. august 2024 Liker ikke å få - bilder av andres barn - speil-selfier med trutmunn (inkl alle andre "se på meg, jeg er deilig"-bilder) Anonymkode: 4492c...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #77 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 10.55): Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. Hva er det kjedeligste du får av bilder? Anonymkode: 55ab4...cce Katter. Og uendelige bildeserier av barn. Type 10 bilder på story av samme barn under en aktivitet. Anonymkode: 58fac...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #78 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 10.55): Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. Hva er det kjedeligste du får av bilder? Anonymkode: 55ab4...cce Hvorfor har du snap? Hva legger du ut? Hva vil du se? Anonymkode: b9551...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #79 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 11.09): Mange, lange videoer av konserter. Anonymkode: d1716...961 Dette, bilder av hva dem driver med her og der helt greit. Og værste er dem som sender samme bilde til deg som ligger på storyen allerde 🤦♀️🤦♀️ nei ikke gjør det veldig irriterende Anonymkode: 9fcb0...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #80 Del Skrevet 3. august 2024 Synes egentlig ikke det er noe irriterende. Men hadde derimot en bekjent som flere ganger om dagen sendte bilde av hvor mye klokka var. Som om jeg ikke viste selv hvor mye klokke var?🤨 Anonymkode: 8f16f...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå