Rufs Skrevet 26. juli 2024 #41 Del Skrevet 26. juli 2024 Det eneste jeg ikke orker er masse filmer fra konserter. Vil ikke se/høre konserter på snap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #42 Del Skrevet 26. juli 2024 hvorfor har du snap hvis du blir irritert av bilder folk sender? Forventer du liksom at folk skal bruke så mye energi på å ta bilder akkurat du liker? Hvis du ikke er interessert i bildene du får så slett kontakten eller appen. Ingen bryr seg. La folk kose seg med å vise frem det de synes er fint i livet sitt så kan du være sur og se på din nisje Anonymkode: 265f8...989 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 26. juli 2024 #43 Del Skrevet 26. juli 2024 48 minutter siden, Irak said: Synes det er kjempegøy når folk sender meg snap jeg 😂. Spiller ingen rolle hva det er egentlig....Gøy å se verden fra en annen vinkel 🤩. Sjefa mi reiser mye. Så hver gang ho er på tur, så smeller det ifra meg 'Husk å send snap til meg da' 😂. Elsker bilder ❤️. Amen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #44 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. Hva er det kjedeligste du får av bilder? Anonymkode: 55ab4...cce Selfier.... Anonymkode: 78d9c...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #45 Del Skrevet 26. juli 2024 Selfies med teite filter. Som babyfilter, gammelfilter osv. Det var gøy første gangen, i 2013, ikke nå lengre. Anonymkode: 69e43...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #46 Del Skrevet 26. juli 2024 Underskriver lange vidoer fra konserter. Et lite glimt for å se stemningen - ja takk. Lange, sammenhengende videoer som tilsynelatende prøver å gi deg hele konserten på snap- nei takk. Noen i min utvidede familie sender video på video av ungene som klatrer i klatrestativ, leker på lekeplassen osv. Her gjelder samme sak- et øyeblikssbilde eller en kort snutt for å se det lykkelige barnet - ja takk. Lang video hvor du holder på en halvtime bare for å trykke deg gjennom alle videoene fra samme lekeplass - nei takk. Det kan man sende til besteforeldre eller andre spesielt interesserte. Anonymkode: 1926e...694 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 26. juli 2024 #47 Del Skrevet 26. juli 2024 Helt utrolig hva folk skal irritere seg over. Hvorfor er dere på snap hvis alt er feil? Ikke skal man sende bilder av barna - det er uinteressant. Ikke skal man sende bilder av kjæledyr - det er uinteressant. Ikke skal man sende bilder av mat - det er ihvertfall helt håpløst …og nå skal man heller ikke sende bilder av natur på ferie - det er kjedelig. Hva har man egentlig lov til å sende? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. juli 2024 #48 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) Har en venninne som sender tre snap om dagen når hun er på hytta si (og der er hun ofte). Morgen, middag og kveld-stemning. Samme utsikten fra verandaen på hytta hver dag, om og om igjen, bare ulike dager og kanskje litt annerledes vær fra dag til dag. Men jeg åpner dem, ser på dem og lukker dem så uten å kommentere noe. Tror ikke hun forventer kommentarer, men hun ser det og kommenterer det en gang at jeg ikke åpnet dem, så da begynte jeg å gjøre det hver gang. Jeg er ikke spesielt aktiv på Snap. Vet ikke om jeg noen gang har postet noe selv. Men jeg ser på bilder fra venner. Selv om jeg synes det er en irriterende tjeneste og funksjon at alt forsvinner rett etterpå. Man kan jo glemme noe og ville sjekke det igjen senere, men det går jo ikke. Teit, synes jeg. Endret 26. juli 2024 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #49 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. Hva er det kjedeligste du får av bilder? Anonymkode: 55ab4...cce Neivel, så er friluftsliv ikke noe for deg😴What else is new? Anonymkode: 038ac...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #50 Del Skrevet 26. juli 2024 Anononyma skrev (1 minutt siden): Helt utrolig hva folk skal irritere seg over. Hvorfor er dere på snap hvis alt er feil? Ikke skal man sende bilder av barna - det er uinteressant. Ikke skal man sende bilder av kjæledyr - det er uinteressant. Ikke skal man sende bilder av mat - det er ihvertfall helt håpløst …og nå skal man heller ikke sende bilder av natur på ferie - det er kjedelig. Hva har man egentlig lov til å sende? Jeg tror "problemet" til noen er at de har en holdning om at innholdet andre deler skal underholde dem, heller enn å se på det som hyggelige innblikk i livet til en person man bryr seg om. Da blir alt som ikke underholder dem irriterende og uinteressant. Nå blir jeg vel halshogd av de som er lei av 500 babybilder og lange konsertvideoer 😂 Men i sånne tilfeller er det mye mer forståelig at folk blir lei. Anonymkode: c24d2...ff0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 26. juli 2024 #51 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg tror "problemet" til noen er at de har en holdning om at innholdet andre deler skal underholde dem, heller enn å se på det som hyggelige innblikk i livet til en person man bryr seg om. Da blir alt som ikke underholder dem irriterende og uinteressant. Nå blir jeg vel halshogd av de som er lei av 500 babybilder og lange konsertvideoer 😂 Men i sånne tilfeller er det mye mer forståelig at folk blir lei. Anonymkode: c24d2...ff0 Spot on! Jeg ser det som hyggelige innblikk i kjente og kjæres liv og synes stort sett ingenting er irriterende. Noe fenger kanskje ikke like mye som annet, men sånn er jo livet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #52 Del Skrevet 26. juli 2024 "Koser meg med gode venner" Anonymkode: 252a9...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 26. juli 2024 #53 Del Skrevet 26. juli 2024 Her var det mye folk ikke liker, hvis man ikke kan sende noe somhelst er jo poenget borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #54 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok så, dere vil ikke se selfier, mat, natur, konsert, osv... Hvorfor har dere snap da sånn egentlig? Jeg syns det er hyggelig, og har jo snap for å holde kontakt og for å få et innblikk i hverdagen til dem jeg ikke vanligvis kunne gjort det med. Anonymkode: 71827...4e2 Går greit å få et eller to bilder med konsert eller en liten film, men noen sender jo nesten hele konserten på snap å det ser jeg ikke poeng i 😅 Anonymkode: 3b877...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #55 Del Skrevet 26. juli 2024 Sadetgar skrev (2 timer siden): Liker dere egentlig vennene deres? Jeg elsker det når vennene mine sender meg bilder av hva de gjør om dagen. Se dem ha det gøy og nyte livet! God, gammeldags misunnelse kalles det 😂 Folk er sjeldent ekstremt interessert i hva andre gjør, men noen takler ikke å se folk har det bra. Anonymkode: 80c03...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. juli 2024 #56 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mange, lange videoer av konserter. Anonymkode: d1716...961 Det der har jeg aldri skjønt. En går da på konsert for å se artistene opptre i virkeligheten, men de foretrekker altså å heller stå og filme og ser konserten gjennom kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #57 Del Skrevet 26. juli 2024 Har ei på snap som er fanga i Herbalife-klørne. Mange, mange ganger om dagen er det PRAISED BE en «deilig» shake, en tørr pappsmakende bar som er en «lifesaver», det er motivational quotes, hun tar tusen selfier hvor hun peker inn i kameraet og ber DU, ja akkurat DU lage deg en god dag, ute og løper med telefonen på filming, i regnet, og ja juubler inn i kameraet nemlig, filmer seg selv når hun ligger svett og utkjørt på golvet på stua etter bakkeøkta men OH MY nå skal det bli DIGGGG med riktig næring og proteiner rett i nebbet. Og alle snappende er med film og ALLE ja alle har musikk type HØY. Annen er alenemamma, massssse snapper, ungen som sykler, ungen som synger, ungen som skal fortelle noe til kamera, ungen som kler seg ut, løper i stua, sminker seg. Hun selv; lange snakkesnaps med filter og heliumstemme, drar seg i håret og truter mens hun snakker om etellerannet, selfie med leppetruting. Non stop. Så ei som legger ut utsikten fra verandaen hver kveld. Ikke noe «galt» forsåvidt, men why. Det handler ikke om å ikke like snap eller venner, men det er MENGDENE som er stikkordet her. Anonymkode: a3d1a...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 26. juli 2024 #58 Del Skrevet 26. juli 2024 99% av det som sendes av bilder er fjas. Derfor har jeg ikke snap. Jeg kommuniserer kun via sms/mms. Så det begrenser seg ekstremt på hva jeg mottar;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #59 Del Skrevet 26. juli 2024 Hva er egentlig "riktig" og "godkjent" bruk av Snapchat? Kan noen lage noen kjøreregler 😜 Anonymkode: f24ed...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 26. juli 2024 #60 Del Skrevet 26. juli 2024 Liker naturbilder, feriebilder, matretter, konserter osv. Elsker å få snap fra venner og familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå