Gå til innhold

Nei, jeg vil ikke se dine naturbilder på snap!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mat (spesielt om den er spist litt av), rølpevideoer, haugevis av bilder/lange videoer av barn og lange videoer generelt er for meg litt kjedelig i utgangspunktet. Men jeg kan likevel se på det og synes at det er koselig pga jeg synes det er fint å få et lite innblikk i hva de jeg kjenner driver med 🤗 

Skal sies at jeg ikke følger så veldig mange i sosiale medier - kanskje jeg hadde blitt mer lei om jeg hadde fått 100 sånne bilder daglig.

Anonymkode: c24d2...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. 

Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? 

Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. 

Hva er det kjedeligste du får av bilder? 

Anonymkode: 55ab4...cce

Lykke...sånn overdrevet lykke med solnedgang med filter så sterkt at det ser ut som photoshop med tekst som: Carpe diem, nyt dagen, yolo, livet er herlig. 

Jeg tror egentlig at de som må vise hele verden hvor lykkelige de er, er de som minst klarer å nyte øyeblikket og de som har minst behov for å dokumentere og fokusere på å vise det, er de som best senker skuldrene 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Andre sine unger gidder jeg ikke å bruke et brøkdels sekund på, og jeg har heldigvis ingen på snap som sender med bilde av det heller. Naturbilder er fint, særlig hvis det er et tilgjengelig sted som gir meg inspirasjon til neste tur.

Anonymkode: c2bdc...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender mye, naturbilder, av katten min, av plantene mine, mat.... hvis noen ikke gidder se så er det utrolig enkelt å få vekk bilde.. rett og slett bare trykke det vekk....

Og har jeg venner som er såpass sur at de ikke takler snappene mine så er det også lett å slette meg... jeg tar ikke hensyn til at line ikke tåler mer enn 3 bilder om dagen, og Per vil bare ha bilder om jeg lager hjortekjøtt...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sender snap daglig til 2 stk. Og til mamma og søsteren min noen ganger i uken. Har jevngammelt barn med ei,så vi sender bilder av barna våre. Resten, en sjeldent gang blir story, men den trenger jo ingen å åpne hvis de ikke vil. 

Anonymkode: 879c8...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er kjempegøy når folk sender meg snap jeg 😂. Spiller ingen rolle hva det er egentlig....Gøy å se verden fra en annen vinkel 🤩

Sjefa mi reiser mye. Så hver gang ho er på tur, så smeller det ifra meg

'Husk å send snap til meg da' 😂.

Elsker bilder ❤️

Så lever jeg meg så inn i det, at da har jo jeg nesten vært der selv 😂. Så det er artig det syns jeg 😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Avinstaller Snapchat så enkelt er det

Anonymkode: 1c16c...469

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker raskt forbi folk sine naturbilder, båtbilder, kjæledyrbilder.. stopper opp om det er noe som fanger interessen, noen ganger kan det være noe i mengden som skiller seg ut.. et par bilder av ungene din kan være sjarmerende, men jeg trenger ikke dokumentasjon av alt poden gjør, har faktisk egne barn som holder meg opptatt. 

Jeg kan ikke fordra konsertvideoer pga lyden er som regel dritt og skjærer i ørene. Blir bare støy for meg, men bilder er gøy da. Godt for deg som opplever noe! Og fyllevideoer der der er masse støy og lite annet, det liker jeg heller ikke.

Forøvrig liker jeg faktisk matbilder, det kan være inspirerende og jeg har spurt mange om oppskrifter som jeg ellers ikke hadde visst om eller tenkt på.. selfies er også fint, men filtrene er bare morsomt en sjelden gang. It gets old really fast..

Endret av luxifine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av poenget med snap er jo å dele ting, så da er det vel bare å slette hele appen tenker jeg. Når det er sagt pløyer meg meget raskt gjennom lange snapper fra konserter osv. Generelt lange snapper. Har ikke tålmodighet nok 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. 

Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? 

Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. 

Hva er det kjedeligste du får av bilder? 

Anonymkode: 55ab4...cce

Jeg skjønner det. Jeg også synes snap er et skitprogram og en enorm plage. har skrudd av snap helt, så jeg sjekker bare når det passer meg. Og så sletter jeg folk som bombaderer meg. Jeg dater, og kar fra tinder la meg til på snap og begynte å sende alle sine stories til meg. Han er helt fremmed for meg, men med ett så fikk jeg se hert eneste minutt fra hans liv, fra taket på soveromet, til vidnuet, til sko, til ungene hans ( som stod å skjulte seg fordi de ikke ville være med på bilde ) og pizzaen han laget. På julaften fikk jeg 15 bilder. Jeg ble så stresset og sa ifra gang på gang, og da sa han ok, og det ble stille i et par timer, før han satte i gang igjen. Virket som han bare sendte ut alt til alle på lista si. 🥳 Jeg ble så sint at jeg plutselig bare blokkerte han.

Anonymkode: a5d93...fdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
fjær skrev (15 minutter siden):

Jeg sender mye, naturbilder, av katten min, av plantene mine, mat.... hvis noen ikke gidder se så er det utrolig enkelt å få vekk bilde.. rett og slett bare trykke det vekk....

Og har jeg venner som er såpass sur at de ikke takler snappene mine så er det også lett å slette meg... jeg tar ikke hensyn til at line ikke tåler mer enn 3 bilder om dagen, og Per vil bare ha bilder om jeg lager hjortekjøtt...

Du er nok som han der jeg datet, som jeg beskrev over. Kan du forklare meg hvordan det fungerer? For du lager jo stories, ikke sant. Poster du stories OG sender bilder til alle? Slik at folk får dobbelt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg synes det er interessant å se gode bilder, uansett hva de forestiller, og uinteressant å se dårlige bilder. Og så er det jo slik at 99 prosent av selfiene og matbildene til folk er dårlige, og dermed sjelden interessante. Natur og barn er bedre motiver. Jeg liker hverdagsglimt og bilder som formidler en stemning. Jeg liker ikke folk som bare poster skrytebilder fra ferien, og ingenting resten av året. Enig i at konsertvideoer er utrolig uinteressante.

Anonymkode: 48460...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke på varsler på snap, Instagram eller messenger. Jeg må selv åpne appen for å sjekke. Veldig deilig.

Anonymkode: 3658b...34f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er nok som han der jeg datet, som jeg beskrev over. Kan du forklare meg hvordan det fungerer? For du lager jo stories, ikke sant. Poster du stories OG sender bilder til alle? Slik at folk får dobbelt opp?

Stemmer nok ikke. Jeg sender ikke bilder av slike ting du ramset opp... 

Bilder av planten sender jeg fordi jeg er lidenskapelig opptatt av planter. Jeg sender mat/bakesnap fordi jeg bruker mye tid på kjøkkenet og liker å vise hva jeg gjør. 

Av og til sender jeg ingen snapper på en dag andre kanskje 10 ganger. 

Har aldri fått klage på for mye snapper av noen.

Og nei, jeg legger ikke ut noe på stories, mange av mine snapvenner er som meg vi ser aldri på stories.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt ikke glad i lange konsertvideoer. Bilde eller kort snap er helt greit, men trenger ikke ti. Har også noen venner som sender lengre videoer av seg selv der de forteller om noe som har skjedd. Det kan være gøy, men ofte åpner jeg snap et sted der det er upassende å ha på lyd. Så ender bare med å trykke det bort🙈 Ellers syns jeg generelt det meste er hyggelig i passende mengde. Har bare venner og familie jeg kommuniserer mye med på snap, så generelt alltid hyggelig å se hva de holder på med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg synes det er interessant å se gode bilder, uansett hva de forestiller, og uinteressant å se dårlige bilder. Og så er det jo slik at 99 prosent av selfiene og matbildene til folk er dårlige, og dermed sjelden interessante. Natur og barn er bedre motiver. Jeg liker hverdagsglimt og bilder som formidler en stemning. Jeg liker ikke folk som bare poster skrytebilder fra ferien, og ingenting resten av året. Enig i at konsertvideoer er utrolig uinteressante.

Anonymkode: 48460...3a0

Men det er jo mer det Instagram er til, ikke Snapchat. Det "skal jo" være en mer lavterskel måte å holde kontakten på, og alt forsvinner igjen etter visning, gode bilder av fine motiver er det jo fint å ta litt mer vare på (i en annen app). 

Synes det høres ut som mange her bare ikke liker Snapchat slik det er tiltenkt og heller burde bruke andre plattformer, og det er greit det, men det er da ikke vennene deres det er noe "galt" med 😅

Anonymkode: 05460...bad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som sender lange filmer fra konserter. Jeg er jo interessert i musikk så det er lov å sende et bilde eller til og med noen sekunders snutt, men de som står og filmer og filmer og filmer sånn at det blir ørten snapper etter hverandre - dude, vi får på ingen måte den samme opplevelsen som du har. Del gjerne at du er på konsert, men ikke del hele konserten.

Jeg hadde ei venninne, eller knapt en bekjent, som nok var så forelsket i sitt første barn at hun syntes alt han gjorde var fantastisk og måtte snappes. Det var lange filmer hele dagen hvor han ikke gjorde noe som helst spesielt, spiste en skive leverpostei eller puslet med noe leketøy. På slutten gadd jeg ikke åpne dem mer for å trykke meg raskt gjennom engang, jeg ble så sinnsykt drittlei. Er det mulig.

Anonymkode: 6009b...069

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En må le litt av at folk kan dele hva som irriterer dem og, så jeg liker tråder som disse. 😂 Det er jo ubetydelig, og man skjønner at folk vil dele for å dele, men gid så irriterende det er å få de samme snappene av de samme babyene igjen og igjen.

Anonymkode: 4b537...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En må le litt av at folk kan dele hva som irriterer dem og, så jeg liker tråder som disse. 😂 Det er jo ubetydelig, og man skjønner at folk vil dele for å dele, men gid så irriterende det er å få de samme snappene av de samme babyene igjen og igjen.

Babyer ser stort sett helt like ut hele gjengen og er på generelt grunnlag like interessante for meg alle sammen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...