AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. Hva er det kjedeligste du får av bilder? Anonymkode: 55ab4...cce 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Folks matretter og middager.. Anonymkode: 3f404...6da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Folks matretter og middager.. Anonymkode: 3f404...6da Noen bruker snap slik Facebook var i starten. Heldigvis synes jeg folk sender mindre selfier nå. Ikke så interessant å se fjeset til noen i akkurat samme vinkel ørten ganger daglig heller 😄 Anonymkode: 55ab4...cce 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 Mat og konserter. Liker naturbilder, men samme motiv i forskjellig vær og på forskjellige tidspunkt på dagen er unødvendig Anonymkode: b50d1...c7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg ser gjerne naturbilder, barn og matretter på snap, så lenge jeg slipper selfier. Ingen av disse tingene irriterer meg. Lange videoer fra da du gikk tur med hunden eller den konserten du var på derimot, det kan du gjerne droppe. Lange videoer generelt egentlig. Bilder er mye bedre. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 Selfies som folk sender på snap er så teit. Blir flau av å se på de. Anonymkode: b7103...f8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 Mange, lange videoer av konserter. Anonymkode: d1716...961 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 Syns det er koselig å få naturbilder og steder folk er på jeg da 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 Er vel bare la vær og se da.Man skal klage på alt.Slett folk da🙈Har ei som leker deilig på snapp med filter.Trykker aldri på storyen hennes Anonymkode: 3d6f5...5a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sadetgar Skrevet 26. juli 2024 #10 Del Skrevet 26. juli 2024 Liker dere egentlig vennene deres? Jeg elsker det når vennene mine sender meg bilder av hva de gjør om dagen. Se dem ha det gøy og nyte livet! 24 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. juli 2024 #11 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selfies som folk sender på snap er så teit. Blir flau av å se på de. Anonymkode: b7103...f8c Signerer. Svarer aldri på slike snap. Men syns det er koselig med naturbilder og dyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Del Skrevet 26. juli 2024 Kjæledyr, med unntak av godt hundearbeid under jakt, søk, gjeting ol. Anonymkode: be1b5...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 26. juli 2024 #13 Del Skrevet 26. juli 2024 Så lenge jeg slipper visdomsord og qoutes på selfier er jeg fornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #14 Del Skrevet 26. juli 2024 Ok så, dere vil ikke se selfier, mat, natur, konsert, osv... Hvorfor har dere snap da sånn egentlig? Jeg syns det er hyggelig, og har jo snap for å holde kontakt og for å få et innblikk i hverdagen til dem jeg ikke vanligvis kunne gjort det med. Anonymkode: 71827...4e2 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 26. juli 2024 #15 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg skjønner ikke dette hatet mot ting som blir lagt ut ymse steder. Det er sosiale medier, hele poenget er vel å dele hverdagsglimt? Herlighet, så surmaga det er mulig å være. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #16 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Håper noen av vennene mine snart er ferdig med ferien sin. Jeg skjønner at fjelltoppen, sandutsikten og blomsterengen var fin. Men tror du virkelig det gir meg glede av å se? Jeg liker å se et bilde av barna dine også, men ikke 5 på en dag.. Hva er det kjedeligste du får av bilder? Anonymkode: 55ab4...cce Personlig liker jeg å se fjelltopp bilder. Kanskje er det topper jeg ikke har vert på å får lyst til å gå på. Lange konsertsnapper er det verre med. Anonymkode: 3b877...5c9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 26. juli 2024 #17 Del Skrevet 26. juli 2024 Bråkete snap fra konserter. Det gir meg INGENTING. Skurrete og skråkete lyd og skal man virkelig filme hele tida istedenfor å nyte musikken? " babyspråk" snapper. Kozemozeoverdose 🤢 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. juli 2024 #18 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) Når du begynner å irritere deg over feriebilder, naturbilder og/eller familiebilder fra noen på sosiale medier, så er det ikke bildene det er noe galt med lenger. Men at vedkommende har blitt uinteressant for deg, og at relasjonen sånn sett ikke er god nok til å følge hverandre på sosiale medier. Men èn ting folk kan spare meg for, så er det lange konsertvideoer eller nedspamming av konsertbilder. Endret 26. juli 2024 av Bombasi 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #19 Del Skrevet 26. juli 2024 Hvis du ikke vil se så må du avfølge eller slutte å åpne fra den personen. Har du ingen kontroll over egne handlinger? Er det virkelig så vondt å klikke deg gjennom noen bilder, det tar maks noen sekunder, da er jo svaret gitt. Du har et ansvar selv for hva du velger å oppsøke. Anonymkode: ba2da...409 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 26. juli 2024 #20 Del Skrevet 26. juli 2024 Det er lite jeg har mye i mot, men syns det er kjedelig med mange og lange snapper av en konsert. Lyden er dårlig og man ser lite. Så hva er poenget? Et bilde eller en kort filmsnutt som viser/har fanget stemninga kan derimot være hyggelig:) Ellers er det kjedelig med intetsigende videoer av babyer/barn som åpenbart ikke er veldig søte eller spennende for noen andre enn foreldrene eller kanskje besteforeldre. Hvis ungen gjør noe morsomt utenom det vanlige, så ja kanskje. Men sånne helt ordinære filmer fra sandkassa eller stuegulvet? Tja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå