Gå til innhold

Dere som har hund og har ingen til å gå tur med den om dere brakk beinet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere da?

Anonymkode: 96188...3ea

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør naboer, setter annonse på Facebook, ringer kjæledyrpass tjenester. 

Anonymkode: fbbb9...37c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Naboen her hang opp lapp ved postkassene om noen hadde mulighet til å ta med "Pluto" på tur fordi han gikk på krykker, borettslaget er ikke så stort så alle visste hvilken hund det var snakke om. Var et par stykker som meldte seg, og endre med at en av den hentet hunden for turer på dagtid også etter benbruddet var grodd og eier tilbake på jobb. Ellers fb-grupper, spørre en kollega, ingen venner eller familie som kan spørres?

Anonymkode: 0e842...dc8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn annonse. 
Mange ensomme hadde blitt glade for muligheten

Anonymkode: 863e9...6e4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hundelufter, spør venner og naboer, og de dagene det ikke passer for noen, får vi bare leke med ball i hagen eller noe.

Anonymkode: 0b7f1...add

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser stadig annonser på Facebook om gåtur. Både fra de som trenger det og de som tilbyr. Mange ungdommer som ville likt en slik jobb 

Og PS, da må du selvsagt betale 

Anonymkode: 0d34c...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor langt ute på landet uten stort til naboer eller folk til å hjelpe, så jeg hadde en periode hvor jeg måtte sitte i en stol og kaste frisbee på jordet. Funka greit nok.

Anonymkode: 77b0a...46e

AnonymBruker
Skrevet

Lufter i inngjerdet hage, samt mye søk og oppgaver innendørs. 

Anonymkode: 71cbf...a38

Skrevet

Satt de vekk til folk jeg kjenner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Satser på å ikke brekke beinet…

Vi var så heldige at vi hadde en pensjonist-nabo som hadde lang erfaring både med den rasen vi hadde og andre store raser. Klarte å få levert nøkkel til han før jeg ble sendt til sykehus med ambulanse mens mannen var på jobb (sjømann, så det tok litt tid før han kom seg hjem).

Ellers vet som regel veterinærer om folk som kan hjelpe til i kortere eller lengre perioder, det finnes ofte lokale grupper for hundeeiere på Facebook, og det er mulig å søke etter noen som kan gå tur f.eks på lokale kjøp og salg-grupper. Eller den gode gamle lappen på oppslagstavla ved butikken.

Anonymkode: 42969...6c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...