Gå til innhold

Komplisert datingliv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg holder på med 3 stk.

A: en ex som vil tilbake...vet ikke hva jeg vil enda....var sammen noen år......

B: en player som jeg kun har hatt sex med 2 ganger..men..jeg likte han myyye. Og hat opplevd et par ganger før at fwb kan bli forhold....

😄 dette er broren til B!! Tror ikke de 2 vet om hverandre...Han her vil ha med meg ut, ta meg på middag ute, vil være seriøs....være gentleman sier han...liker han og godt, men kun chatting i et par uker....ikke sex......

Hvem ville dere valgt? 

Anonymkode: 20db1...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg holder på med 3 stk.

A: en ex som vil tilbake...vet ikke hva jeg vil enda....var sammen noen år......

B: en player som jeg kun har hatt sex med 2 ganger..men..jeg likte han myyye. Og hat opplevd et par ganger før at fwb kan bli forhold....

😄 dette er broren til B!! Tror ikke de 2 vet om hverandre...Han her vil ha med meg ut, ta meg på middag ute, vil være seriøs....være gentleman sier han...liker han og godt, men kun chatting i et par uker....ikke sex......

Hvem ville dere valgt? 

Og broren vet du puler på han?

Anonymkode: 15ed6...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sprut skrev (2 timer siden):

Artig variant. Kjør plan B!

Få ekte svar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og broren vet du puler på han?

Anonymkode: 15ed6...ef1

Nei....har ikke sett B på en liten uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Få ekte svar.....

Hvem er nr. 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg holder på med 3 stk.

Hvem ville dere valgt? 

Så teit.

Du har jo allerede ødelagt med b og c, de vet det bare ikke å enda.

Så du har kun ett alternativ som er reelt, nemlig eksen. Hva tror du b og c gjør når de finner ut av hverandre? Tror du c vil ligge med noen som har hatt sex med broren sin? Tror du b vil fortsette å ha sex med noen som flørter med broren sin? Nei, selvfølgelig ikke. 🤣🤣

Anonymkode: e4081...6d8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatever floats your boat 😄 

Jeg liker å forholde meg til 1 om gangen. Eksen min hadde jeg ikke tatt tilbake, om han så hadde bedt på sine knær... 🙄 Utro menn er ikke min deal 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg holder på med 3 stk.

Hvem ville dere valgt? 

Det er kjørt, uansett åssen du gjør det. Man ligger ikke med flere samtidig. 

Anonymkode: 554e0...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...