Gå til innhold

Er det noe fint å se folk går med så trange bukser oppe i skrittet at en ser nesten alt oppe i "hutte-i-heita?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe fint å se folk går med så trange bukser oppe i skrittet at en ser nesten alt oppe i "hutte-i-heita? 

Det kan vel heller ikke være behaglig heller dra buksa så langt opp heller? J

eg må bare spørre siden jeg har sett mye av dette i sommer.

Anonymkode: f7e87...285

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså måten du spørr på, så vil du jo få svaret du vil ha....

Anonymkode: 1e30e...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter ikke så mye mot underlivet til folk, så kan ikke si jeg har lagt mye merke til det :klo:

Anonymkode: 5e5c6...cb2

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier de ikke liker menn som "glor" . Å gå med slike bukser som automatisk gir et "fokus" på området rundt underlivet blir vel som å be om å bli beglodd,- men klart noen er interessert i,- og liker oppmerksomheten også, selv om det er uforståelig blant oss som ikke liker det.

Anonymkode: 0bf6e...83c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 9.14):

Jeg titter ikke så mye mot underlivet til folk, så kan ikke si jeg har lagt mye merke til det :klo:

Anonymkode: 5e5c6...cb2

Jeg gjør det. Studerer det så mye jeg kan. En slags hobby.

Anonymkode: c958f...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 9.01):

Er det noe fint å se folk går med så trange bukser oppe i skrittet at en ser nesten alt oppe i "hutte-i-heita? 

Det kan vel heller ikke være behaglig heller dra buksa så langt opp heller? J

eg må bare spørre siden jeg har sett mye av dette i sommer.

Anonymkode: f7e87...285

:klappe:

Er vel en variant av at buksa for noen år siden ikke skulle heises lengre opp enn til knærne?

Når jentene i tillegg er godt i stand/gravide og i tillegg har en bh topp, og går på kjøpesenteret, da :sjokk:

Selv ungene har reagert på slik påkledning hos andre. 

Anonymkode: 6f401...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cameltoe har aldri vært pent i min verden 😝

Anonymkode: c11fc...451

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama er fit så er det nice.

Anonymkode: f7645...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:
Jeg ser ikke på  det når jeg er ute på farten, men at en har på seg noe som er så trangt er ikke noe pent å se på. Det er rett og slett stygt. Går det ikke ann i det minste å ha på seg en jakke/skjorte eller en topp å gå med? For er det om å gjøre å vise mest mulig på kortes mulig tid? For sånt skaper oppmerksomhet....jeg har vanskelig å forstå det mottsatte...

Er det noe av våre nye venner som har kommet hit til landet som er ikke har sett noe sånt før forstår jeg godt at de går helt av skaftet når de ser en sånn påkleding....

Spørsmålet mitt er igjen: er dette fint å se på????? Hvorfor er det så viktig vi vise omverden "hutt-i-heita" til ALlE?

Anonymkode: f7e87...285

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørsmålet mitt er igjen: er dette fint å se på????? Hvorfor er det så viktig vi vise omverden "hutt-i-heita" til ALlE?

Er du fin å se på?

Anonymkode: 29472...ad9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tights man får diger rumpe av og sånt, synes jeg er ubehagelig å få i fleisen. Det er ekstremt overdrevet, og det ser ut som man har jobba med å få den opp dit. Men ei ordinær bukse som ganske enkelt sitter høyt, kan være fint. Jeg synes ikke det er så fint med f.eks jeans som "henger" i skrittet. Det er penest når den ligger inntil/opptil, men ikke dratt langt opp. Har man et kjønn som da naturlig viser cameltoe, så er det sånn. Jeg synes at cameltoe i den situasjonen på noen som er bittelitt god i holda, er ganske sexy. Ikke overvekt, men litt "fettete" former, evt bollemus. Slanke eller tynne folk kler det ganske enkelt ikke.

Anonymkode: bac14...752

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS her:
Jeg ser ikke på  det når jeg er ute på farten, men at en har på seg noe som er så trangt er ikke noe pent å se på. Det er rett og slett stygt. Går det ikke ann i det minste å ha på seg en jakke/skjorte eller en topp å gå med? For er det om å gjøre å vise mest mulig på kortes mulig tid? For sånt skaper oppmerksomhet....jeg har vanskelig å forstå det mottsatte...

Er det noe av våre nye venner som har kommet hit til landet som er ikke har sett noe sånt før forstår jeg godt at de går helt av skaftet når de ser en sånn påkleding....

Spørsmålet mitt er igjen: er dette fint å se på????? Hvorfor er det så viktig vi vise omverden "hutt-i-heita" til ALlE?

Anonymkode: f7e87...285

Hva med å passe dine egne saker, og slutte å bry deg om hva andre gjør? Dette er et ikke-problem. 

Anonymkode: 14186...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er temmelig vulgært - det er jo en ekstremfor for å vise seg fram - greit nok på treningssenter, og til og fram - men det er så åpenbart at det er noe man ønsker å vise fram  - at man har jobbet for det...

... og da må man jaggu tåle å bli beglodd også. Og det er vel ikke noe galt i det. Hadde jeg vært veltrent mann hadde jeg vært glad for damenes oppmerksomhet. Når det gjeld damer er det vel slik at de ønsker oppmerksomhet fra noen, men ikke fra andre. Det kan man faktisk ikke regulere år man velger å opptre sånn i det offentlige rom.

Den andre man ser er også veldig mange temmelig utfordrende topper uten BH under - jeg går til og fra jobb i Oslo i sommer, ca 30 min hver vei - det er påfallende mange som går i tynne topper uten noe under - noen ganger viser jo damene mer av puppene i byens gater, til allmenn beskuelse, enn de gjør på strendene. Dette synes jeg er litt rart. På strendene er jo det begrenset av folk rundt. I byens gater kan man jo møte på læreren, en gammel klassekompis eller en tante - da synes jeg det er litt rart at de nærmest fronter puppene sine for all verden... hadde man samtidig hatt toppløssoling på strendene, som på 80-tallet, hadde jeg ikke stusset sånn, men når de er livredde for å vise en pupp der, samtidig som de nærmet flasher puppene i byens gate, så ser jeg bare et litt merkelig paradoks.

Noen går selvsagt uten fordi det er behagelig - men si ikke til meg at ingen gjør det fordi ønsker å vise seg fram...

Anonymkode: 8222f...a85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva med å passe dine egne saker, og slutte å bry deg om hva andre gjør? Dette er et ikke-problem. 

Anonymkode: 14186...554

Skal en bare godta alt og ikke ha sperrer på ting? En må da kunne få lov til å si hva en tenker. Heldigvis så er det ikke blitt forbudt i Norge enda akkurat det.Der for spør jeg ser det pent ut? Jeg syns det ser rett og slett dritstygt ut...

Anonymkode: f7e87...285

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 14.26):

Hva med å passe dine egne saker, og slutte å bry deg om hva andre gjør? Dette er et ikke-problem. 

Anonymkode: 14186...554

Hvis alle skal passe sine egne saker, så er der ikke noe å diskutere på dette forumet, overhode. 
Hvorfor liker du ikke at ts tok opp temaet? Hva med å diskutere og kommentere hva du reagerer så kraftig på fremfor å svare slik du gjør?

Anonymkode: 6f401...da2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si alle mine jeans gir meg cameltoe 😞 Pga anatomien min. Jeg hater det og syns det er pinlig, men håper at folk har vett til å se et annet sted.

Anonymkode: f61ab...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så og si alle mine jeans gir meg cameltoe 😞 Pga anatomien min. Jeg hater det og syns det er pinlig, men håper at folk har vett til å se et annet sted.

Anonymkode: f61ab...2bc

Hva med kjole/skjørt?

Anonymkode: 0bf6e...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke slutte å lage slike plagg da????

Anonymkode: 31859...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 0.23):

Skal en bare godta alt og ikke ha sperrer på ting? En må da kunne få lov til å si hva en tenker. Heldigvis så er det ikke blitt forbudt i Norge enda akkurat det.Der for spør jeg ser det pent ut? Jeg syns det ser rett og slett dritstygt ut...

Anonymkode: f7e87...285

Man er nødt til å godta alt når det kommer til hva andre har på seg av klær, virkelig!

Og må man si hva man tenker, hvis jeg møter deg og synes du har en grusom hårsveis, skal jeg fortelle deg det? Eller at jeansen din gjør deg feit over ræva? 

Hva som er pent, er ikke opp til deg å avgjøre. 

Anonymkode: 9d369...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 15.50):

Hvis alle skal passe sine egne saker, så er der ikke noe å diskutere på dette forumet, overhode. 
Hvorfor liker du ikke at ts tok opp temaet? Hva med å diskutere og kommentere hva du reagerer så kraftig på fremfor å svare slik du gjør?

Anonymkode: 6f401...da2

Altså, helt enig at man skal diskutere på et forum. Men trådstarten til TS legger ikke akkurat grunnlaget for en god og saklig diskusjon, spør du meg ;)

Anonymkode: 9d369...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...