AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Den beste sex’en er når hun gråter underveis, eller etterpå. Hvorfor skjer det? Anonymkode: 7af94...dfc
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Sex kan gi sterke emosjonelle følelser, så det er nok hormonene som går litt over styr. Og kvinner har jo mest hormonelle svingninger, og lettere for å vise følelser. Så at sex kan føre til tårer er i grunn ikke så rart.. Som mann har jeg flere ganger blitt rørt til tårer.. jeg gråter ikke.. Men jeg svært omsorgfull, og reagerer så kraftig på godlyder av å høre på hennes nytelse.. Jeg klarer knapt å si noe pent om en kvinne, uten at leppa begynne å vibrere. Jeg er på mange måter ikke så ulik han Matoma😅 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 Hadde en kvinne begynt grine under eller etter sex, så hadde jeg syntes det var ubehagelig. Anonymkode: 04ed5...433 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde en kvinne begynt grine under eller etter sex, så hadde jeg syntes det var ubehagelig. Anonymkode: 04ed5...433 Det er jo forskjell på gledestårer og tårer av smerte eller ubehag. Mange kvinner (vil faktisk påstå de fleste) kan oppleve at tårene presser på underveis/etter veldig god sex. Det er helt normalt og ikke noe man rår over. Tror nok mange kvinner likevel skjuler det for partner. Anonymkode: 4af53...10e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 Det er kanskje en av forskjellene på de som har en sterk kobling mellom sex og følelser og oss som ikke har det. Jeg har hatt fantastisk sex mange ganger. Mister litt begrep om tid og sted, intense og dype orgasmer osv. men følelsmessig involvert trenger jeg jo ikke å være. Sex har ikke så mye med følelser å gjøre for meg. Mer ren, fysisk nytelse uten noen særlig dypere mening eller funksjon en det. Følelsen av å gråte under/etter sex er veldig fjern for meg. Anonymkode: afa19...338
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er kanskje en av forskjellene på de som har en sterk kobling mellom sex og følelser og oss som ikke har det. Jeg har hatt fantastisk sex mange ganger. Mister litt begrep om tid og sted, intense og dype orgasmer osv. men følelsmessig involvert trenger jeg jo ikke å være. Sex har ikke så mye med følelser å gjøre for meg. Mer ren, fysisk nytelse uten noen særlig dypere mening eller funksjon en det. Følelsen av å gråte under/etter sex er veldig fjern for meg. Anonymkode: afa19...338 Men man trenger ikke å føle så mye selv om tårene kommer. Det er mer en fysisk reaksjon fremfor en emosjonell reaksjon. Litt som at når noe kiler i nesa så nyser man. For min del har aldri tårene kommer av følelser. Anonymkode: 4af53...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå