AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Hallo damer, Jeg har gjort et skikkelig kunststykke. I en heller manisk periode har jeg bestilt en reise gjennom Allic.no i oktober som jeg slettes ikke har råd til. Jeg har ikke lagt ved avbestillingsforsikring, men jeg har heller ikke betalt turen. Jeg har sendt mail til selskapet uten å ha fått svar enda, men engstelsen er ekstremt høy nå. Noen av dere som vet om jeg kommer til å bli nødt til å betale for turen, eller bruker disse selskapene å se mellom fingrene på slikt? Hjelpes.. Snakk om å være korttenkt.. Anonymkode: 6dd69...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Ts: rettelse Allinc.no Anonymkode: 6dd69...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Du får nok ikke avbestilt, selv med avbestillingsforsikrong må du være syk med legeerklæring for å få pengene tilbake. Anonymkode: ad4bd...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå