AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #61 Skrevet 28. juli 2024 TomBombadil skrev (1 time siden): Tror du oppriktig TS ønsker til å dra til et sted barnet ikke kan bade ute engang…? Nei det er vel helt håpløst å bade i 20 grader, eller i basseng på hotellet. Sant det. Anonymkode: efff4...2cf
TomBombadil Skrevet 28. juli 2024 #62 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det er vel helt håpløst å bade i 20 grader, eller i basseng på hotellet. Sant det. Anonymkode: efff4...2cf Det er håpløst for en toåring å bade i 16-22 graders luft og 19-20 graders hav og utebasseng. Skal man bade på oppvarmet basseng, så kan du jo like godt dra på Lalandia…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #63 Skrevet 28. juli 2024 Thailand! 😍 heldige dere 🙌🏼 Anonymkode: a9e45...e25
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #64 Skrevet 28. juli 2024 TomBombadil skrev (32 minutter siden): Det er håpløst for en toåring å bade i 16-22 graders luft og 19-20 graders hav og utebasseng. Skal man bade på oppvarmet basseng, så kan du jo like godt dra på Lalandia… Hvis du vil sammenligne Tenerife i desember med Lalandia, vær så god... Anonymkode: efff4...2cf
TomBombadil Skrevet 28. juli 2024 #65 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvis du vil sammenligne Tenerife i desember med Lalandia, vær så god... Anonymkode: efff4...2cf Du forstår at jeg snakker om temperatur eller…?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #66 Skrevet 28. juli 2024 TomBombadil skrev (53 minutter siden): Du forstår at jeg snakker om temperatur eller…? Jeg forstår at du er kverulant og kranglefant, og jeg fortsetter å svare på det TS spør om, selv om det ikke faller i smak for deg. Anonymkode: efff4...2cf
TomBombadil Skrevet 29. juli 2024 #67 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg forstår at du er kverulant og kranglefant, og jeg fortsetter å svare på det TS spør om, selv om det ikke faller i smak for deg. Anonymkode: efff4...2cf Om man skal svare på det TS spør om, så er det en fordel å ta høyde for informasjonen in HI. Badetemperaruren på Gran Canaria i desember er ikke behagelig, spesielt ikke for en toåring. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #68 Skrevet 29. juli 2024 Aldri vært der selv, men har hørt flere di at Vietnam er et fantastisk land å reise til. vennlige mennesker, god mat og hyggelig klima Anonymkode: 1cbfe...6a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #69 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 14.58): Hva med Kapp Verde? Jeg ville reist til Singapore tror jeg. Men det er nok en del regn der i desember.. Anonymkode: 1697f...ba6 Regner der hele året, men sjeldent lange skurer. Kan virkelig anbefale Singapore i noen dager også ta enten båt til Binta- eller Batam-området. Hvis ikke kan man dra til Langkawi, eventuelt ta båt derfra til Koh Lipe, Koh Samui eller lignende. Mange muligheter fra Singapore Anonymkode: 95617...393
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #70 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Regner der hele året, men sjeldent lange skurer. Kan virkelig anbefale Singapore i noen dager også ta enten båt til Binta- eller Batam-området. Hvis ikke kan man dra til Langkawi, eventuelt ta båt derfra til Koh Lipe, Koh Samui eller lignende. Mange muligheter fra Singapore Anonymkode: 95617...393 Ja, Singapore er supert med barn! Det er ikke en typisk strandsdestinasjon, men det finnes strender/beach resorts der. I tillegg har de et godt helsesystem og ok veisikkerhet, noe jeg synes er viktig når man reiser med små barn. (Ja, jeg endte på sykehus med et lite barn der!) Anonymkode: dbccc...4a0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #71 Skrevet 29. juli 2024 Tusen takk for alle de flotte forslagene dere har kommet. Så mye spennende steder som vi ikke har tenkt på engang🤩 Er jo så mange spennende steder der ute, så setter pris på egne erfaringer også. Vi blir bare mer og mer gira på ferie nå. Som de fleste har skjønt er vi ute etter sol og varme, selv om det kanskje ikke er spesifisert i HI. Ts AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anonymkode: c98a8...cb4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #72 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 1.57): Vi er åpen for alt! Men gjerne et sted med sol og varme og kanskje litt opplevelser. Tenker nok at vi vil ha "lytt mer" siden vi ønsker styre unna Gran Canaria 😅 Ikke snakket om budsjett, men vi har god økonomi. Tror vi ønsker undersøke alternativer og gjerne høre erfaringer. Har akkurat lest litt på Australia, men ser at det er ekstremt lang flytur, kanskje litt i lengste laget for 2-åringen. Tar imot alt av tips og forslag til ting å gjøre 🤗 Anonymkode: c98a8...cb4 Florida!❤️ Magic Kingdom ✨🏰 Og Key West 🤩 Anonymkode: e1484...494
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #73 Skrevet 30. juli 2024 Jeg har vært i karibien på criuse, fantastisk, har vært i Thailand som virkelig er smilets land og i Australia og på New Zealand begge nydelige steder å besøke på vinteren her hjemme - og for meg er alle reisene "for lange" om man tar dem i en reise, men om man deler de opp lit tgår det mye bedre samt at man ikke flyr økonomi men legger litt mer i å ha business på de lengste strekkene slik at man kan ligge og sove ordentlig at man planlegger godt er viktig samt at man har med det toåringen trenger for å ikke måtte sitte i et flysete uten aktivitet i fjorten timer liksom.. Anonymkode: 868d4...226
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #74 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og Key West 🤩 Anonymkode: e1484...494 homsenes hasisjplass uten like og veldig lite egnet for en toåring i grunnen... Anonymkode: 868d4...226
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #75 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 8.33): homsenes hasisjplass uten like og veldig lite egnet for en toåring i grunnen... Anonymkode: 868d4...226 Er ikke enig med deg i dette. Det er masse flott å gjøre i Florida keys og key west for både store og små.... Anonymkode: a8a26...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå