Gå til innhold

Noen som har bestilt tur via Novasol og vært fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom ikke inn på my booking og fikk dermed aldri adressen til feriehuset. Mailet mange ganger aldri svar. Ringte, samtalen bare tatt ned. De ringte aldri opp.

Fikk chattet med en robot som sa at reisen var kansellert. Samtidig Fikk jeg kode til nøkkel på sms.

Så på kartet og etter mye om og men så fant vi huset. 

Det var ikke rent, men hvordan si ifra? Hvordan lese av strømmen?

Takk og pris at det ikke skjedde noe med huset mens vi var her.

Flere? Blir Dancenter med folk å prate med neste gang.

Anonymkode: 77119...e64

AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt novasol flere ganger i Danmark. Bruker de i år å. Aldri hatt noen problemer. Men har hørt fra bekjente at rengjøringen ikke alltid er like god. Fikk litt avslag i prisen. Strømmen leses av på måleren i huset. Noter når du kommer og drar, så får du faktura i etterkant. 

Anonymkode: f2b90...5a0

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Novasol to år på rad. I fjor ble oppvaskmaskinen ødelagt mens vi var der. De var kjappe og vennlige når vi ringte kundeservice, sendte mekaniker som kom etter et par timer, skiftet maskinen senere på dagen da det viste seg at det ikke gikk an å reparere den. Kunne ikke forvente raskere eller bedre service enn det vi fikk. Godt renhold har det vært begge gangene, og ellers ikke noe å utsette på noe egentlig.

Anonymkode: a1df8...ebe

AnonymBruker
Skrevet

Gått ut av telling hvor mange ganger jeg har ringt aldri svar. Meget dårlig erfaring. Dancenter heretter.

Anonymkode: 77119...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...