AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Del Skrevet 25. juli Vurderer det til lille jenta i magen 😊 Anonymkode: cb463...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Del Skrevet 25. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vurderer det til lille jenta i magen 😊 Anonymkode: cb463...608 Nr en på listen vår/min siden jeg var liten❤️ Anonymkode: 89aaa...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Del Skrevet 26. juli Fint Anonymkode: da48b...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Del Skrevet 26. juli Veldig «rosabloggernavn». Anonymkode: db6ba...6c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Del Skrevet 26. juli Ikke min type navn. Litt rosablogger, ja. Anonymkode: afbb1...876 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Del Skrevet 26. juli Veldig delikat og vakkert, med historisk sus. Fungerer også veldig bra internasjonalt. Anonymkode: c44f7...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Del Skrevet 26. juli Jeg synes det er fint 😊 liker myke navn med a ending 😊 Anonymkode: 85110...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juli #8 Del Skrevet 26. juli Liker bedre Celine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Del Skrevet 26. juli Veldig harry. Jeg kjenner bare alenemødre på trygd som enten heter det eller har gitt det navnet til døtrene sine. Anonymkode: a7de4...e3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Del Skrevet 26. juli Får veldig følelsen av at man håper Celina (eller Celine) skal være en liten prinsesse hele livet. Anonymkode: 77299...89e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 26. juli #11 Del Skrevet 26. juli Veldig oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Del Skrevet 26. juli Selv fortrekker jeg e-endiger framfor a-endinger. Celine mye bedre enn Celina. Anonymkode: 14e1c...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 26. juli #13 Del Skrevet 26. juli Vakkert navn. Har bare finne assosiasjoner til det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Del Skrevet 28. juli Rosablogger-navn i min mening også. Men bedre med a-ending enn e, i det minste. Anonymkode: a1643...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 28. juli #15 Del Skrevet 28. juli Nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Del Skrevet 28. juli Litt rosablogger-navn og unge mødre-navn. Syns Celine er finere. Anonymkode: 7bfa9...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. juli #17 Del Skrevet 28. juli FrP-velger-navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Del Skrevet 28. juli Egentlig ikke min stil, men jeg liker Celina Anonymkode: ae37c...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå