AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Del Skrevet 25. juli 2024 Har vært i et langvarig forhold som tok slutt. Nå er alle vennene mine i forhold og jeg møter ingen nye vis dem. Alle er opptatt av barn og familie. Jeg er på tinder men ikke møtt noen der. Hvor i all verden kan jeg møte han? Anonymkode: 38f11...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Del Skrevet 25. juli 2024 Fiske og friluftsliv. Meld deg inn i din lokale klubb, eller på grupper på sosiale medier. Det er et interessefelt som er overrepresentert av menn, og i tillegg så er det gjerne veldig sunne og stabile mannfolk som driver med slikt. Anonymkode: 3e2a2...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har vært i et langvarig forhold som tok slutt. Nå er alle vennene mine i forhold og jeg møter ingen nye vis dem. Alle er opptatt av barn og familie. Jeg er på tinder men ikke møtt noen der. Hvor i all verden kan jeg møte han? Anonymkode: 38f11...d6c Hvilke interesser har du? Du finner ham kanskje på de stedene? Jeg elsker musikk og gå på konserter og festivaler. Jeg fant samboeren min på en konsert. Dvs traff ham i baren på vei inn og ble bedre kjent med ham etterpå. Det viste seg at vi hadde helt lik musikksmak og avtalte å treffes igjen på en annen konsert noen uker senere. I mellomtiden tekstet vi en del og ble mer kjent før neste møte. Vi ble et par noen måneder senere. Ei venninne er et skikkelig friluft og hundemenneske. Hun fant kjæresten sin på sin daglige tur med hunden. Akkurat den måten er ikke helt uvanlig har jeg fått inntrykk av. Hundeeiere mingler ofte når de møtes med hundene sine. Så mange tipser single om å få seg hund om de ønsker å treffe noen. Anonymkode: 9e7c9...6b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har vært i et langvarig forhold som tok slutt. Nå er alle vennene mine i forhold og jeg møter ingen nye vis dem. Alle er opptatt av barn og familie. Jeg er på tinder men ikke møtt noen der. Hvor i all verden kan jeg møte han? Anonymkode: 38f11...d6c Hvor lenge har du vært singel forresten og var det et enkelt brudd? Anbefaler alle å være singel minst 1-2 år før man finner en ny, med mindre man var ferdig med eksen lenge før det ble slutt. Jeg har erfart å gå fra et forhold som varte noen år og gå over på den første og beste beileren i løpet av kort tid fordi jeg trengte hjelp til å fortrenge kjærlighetssorgen. Det fungerte ikke så godt.. Da jeg møtte samboer jeg har i dag hadde jeg vært singel i 3 år og det var helt perfekt. Anonymkode: 9e7c9...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg var selvvalgt singel fra 23 til 30, så møtte jeg en via hobby. Beste er å møte noen uten å lete tror jeg. Anonymkode: f811f...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 25. juli 2024 #6 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har vært i et langvarig forhold som tok slutt. Nå er alle vennene mine i forhold og jeg møter ingen nye vis dem. Alle er opptatt av barn og familie. Jeg er på tinder men ikke møtt noen der. Hvor i all verden kan jeg møte han? Anonymkode: 38f11...d6c Prøvd Facebook dating? Jeg skriver med en fyr derfra nå. Han er så fin 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor lenge har du vært singel forresten og var det et enkelt brudd? Anbefaler alle å være singel minst 1-2 år før man finner en ny, med mindre man var ferdig med eksen lenge før det ble slutt. Jeg har erfart å gå fra et forhold som varte noen år og gå over på den første og beste beileren i løpet av kort tid fordi jeg trengte hjelp til å fortrenge kjærlighetssorgen. Det fungerte ikke så godt.. Da jeg møtte samboer jeg har i dag hadde jeg vært singel i 3 år og det var helt perfekt. Anonymkode: 9e7c9...6b8 Vært singel i 1,5 år. Veldig tøft brudd. Anonymkode: 38f11...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 10 hours ago, Mardina said: Prøvd Facebook dating? Jeg skriver med en fyr derfra nå. Han er så fin 😊 Enig, også akkurat snublet over en der 🥰 Anonymkode: 8d4f1...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Enig, også akkurat snublet over en der 🥰 Anonymkode: 8d4f1...14c Er det ikke herlig? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #10 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg var selvvalgt singel fra 23 til 30, så møtte jeg en via hobby. Beste er å møte noen uten å lete tror jeg. Anonymkode: f811f...e52 Er egentlig helt enig. Det beste er å møte noen uten å lete. Men utfordringen nå er at jeg ikke møter nye folk. Må liksom utsette meg for det. Anonymkode: 38f11...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel2018 Skrevet 26. juli 2024 #11 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg vil anbefale enten å bli med i en gruppe som handler om noe du er interessert i å bli kjent den veien. Ellers kan jeg anbefale sosiale grupper på Facebook, jeg kjenner flere som har fått kjæreste den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Del Skrevet 26. juli 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var selvvalgt singel fra 23 til 30, så møtte jeg en via hobby. Beste er å møte noen uten å lete tror jeg. Anonymkode: f811f...e52 Ikke ts men vært singel i 6 år etter samlivsbrudd (startet svært tidlig så ble skilt som 29) De første 5 årene før jeg resignerte forsøkte jeg virkelig og da møtte jeg jo masse menn. Men så som nevnt resignerte jeg etter flere vonde opplevelser og sluttet å lete. Nå har jeg da gått 1 år uten å møte og knapt snakke med en mann fordi jeg ikke leter, så om jeg fortsetter sånn blir jeg garantert evig singel. Tror det var mer før i tiden at det dukket opp når man ikke lette, i disse teknologiske dager er det dessverre slik at det ikke dukker opp av seg selv, spesielt fordi brorparten tenker man kun kan sjekke opp gjennom tinder. Og dette kommer fra ei som blir ansett for å være pen og andre tror jeg blir nedrent av menn. Men det er ørkendødt om jeg ikke leter selv, ingen ber meg ut. Anonymkode: e21ce...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #13 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Fiske og friluftsliv. Meld deg inn i din lokale klubb, eller på grupper på sosiale medier. Det er et interessefelt som er overrepresentert av menn, og i tillegg så er det gjerne veldig sunne og stabile mannfolk som driver med slikt. Anonymkode: 3e2a2...ab1 Menn som driver med jakt og fiske er totalt utelukket. Er en grunn til at det «bare» er mannfolk som driver med det. Vil ikke påstå at de jeg kjenner sol gjør det er stabile og sunne heller. Mer at de mangler empati Anonymkode: 38935...135 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #14 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har vært i et langvarig forhold som tok slutt. Nå er alle vennene mine i forhold og jeg møter ingen nye vis dem. Alle er opptatt av barn og familie. Jeg er på tinder men ikke møtt noen der. Hvor i all verden kan jeg møte han? Anonymkode: 38f11...d6c Desverre er forferdelig mange norske menn Lei av og se damer knulle som kaniner, uten å få være med. Mange har deltatt og har så dårlig erfaring at at de aldri skal ha dame mer. Så har jo utrulig mange unge vellutdanede men giftet seg I utlandet de siste 20 år, fordi inge Norske damer var interessert. Når rundt 40% av Norske menn ikke er brukbar eller ikke vill ha dere, så er det ikke enkelt å finne en god mann, De som er brukbar å singel elsker og pule rundt uten ansvar. Om ikke mange år er det her som I andenes vi sammenliner oss med. Tyskland, Italia, Japan osv. Osv. 25% av kvinnene som runder 45 er singel og barnløs. I Norge nå ca. 14% og 25% menn. Livet blir fett for veldig mange etter hvert ser det ut for, og selfølgelig blir mange damer fanget I evig ensomhet I helvete fremover. Jeg er skjeleglad jeg for 15 år siden 46 år, klarte og møte drømen jeg hadde sluttet å drømme 20 år tidligere, jeg fant henne der pepperen gror. Ønsker alle lykkelig til med jaktet på det gode livet, det har blitt uhyre komplisert og finne, selv om det er det enkleste som finnes. Anonymkode: f6ec8...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #15 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Enig, også akkurat snublet over en der 🥰 Anonymkode: 8d4f1...14c Har FB en egen dating side? Anonymkode: 33f6c...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. juli 2024 #16 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke ts men vært singel i 6 år etter samlivsbrudd (startet svært tidlig så ble skilt som 29) De første 5 årene før jeg resignerte forsøkte jeg virkelig og da møtte jeg jo masse menn. Men så som nevnt resignerte jeg etter flere vonde opplevelser og sluttet å lete. Nå har jeg da gått 1 år uten å møte og knapt snakke med en mann fordi jeg ikke leter, så om jeg fortsetter sånn blir jeg garantert evig singel. Tror det var mer før i tiden at det dukket opp når man ikke lette, i disse teknologiske dager er det dessverre slik at det ikke dukker opp av seg selv, spesielt fordi brorparten tenker man kun kan sjekke opp gjennom tinder. Og dette kommer fra ei som blir ansett for å være pen og andre tror jeg blir nedrent av menn. Men det er ørkendødt om jeg ikke leter selv, ingen ber meg ut. Anonymkode: e21ce...518 Kan det være fordi du rett og slett oppleves som litt uoppnåelig og da faller menn fra. De våger rett og slett ikke å prøve seg. Bare en hypotese det. Men klart, hvis du ikke er på dating sider ei heller går ut, med venner, jobb osv, da møter du ingen. De kommer nok dessverre ikke hjem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #17 Del Skrevet 27. juli 2024 Singel2018 skrev (13 timer siden): Jeg vil anbefale enten å bli med i en gruppe som handler om noe du er interessert i å bli kjent den veien. Ellers kan jeg anbefale sosiale grupper på Facebook, jeg kjenner flere som har fått kjæreste den veien. Hvilken sosiale grupper på Facebook? Anonymkode: 33f6c...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #18 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg «møtte» min kjæreste gjennom broren hans som jeg gamer med og er gode venner med spurte halvveis på spøk «har vel ikke en storebror som driver med hund, friluftsliv, er kjekk og liker aktiviteter»? 🤭 jo det hadde han og sendte meg noen bilder. spol tre mnd framover og broren responderte endelig på mine klønete men visstnok åpenbare interesserte meldinger og noen uker etter det møttes vi først gang. Nå har vi vært sammen nesten et år for meg er like interesser utrolig viktig. Så om du hsr en hobby eller interesse så dyrk den og vær aktiv 🥰❤️ og ikke let etter kjæreste- jeg gjorde ikke det egentlig. Anonymkode: b52e2...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel2018 Skrevet 27. juli 2024 #19 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilken sosiale grupper på Facebook? Anonymkode: 33f6c...350 Spørs hvor du bor, prøv f.eks søkeordet sosial og se om du får opp noen grupper i nærheten av der du bor 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #20 Del Skrevet 27. juli 2024 9 hours ago, Coachshinny said: Kan det være fordi du rett og slett oppleves som litt uoppnåelig og da faller menn fra. De våger rett og slett ikke å prøve seg. Bare en hypotese det. Men klart, hvis du ikke er på dating sider ei heller går ut, med venner, jobb osv, da møter du ingen. De kommer nok dessverre ikke hjem til deg. Tror ikke det for får alltid høre at jeg ser så snill ut og at jeg har en mild aura. Er nok heller at ingen er interessert nok til å be meg ut. Ja. Problemet er at jeg ikke har single venninner eller kolleger så har ingen å gå ut med for å treffe menn lenger. Alle vennene mine er hjemme med småbarn eller er gravide. Så om jeg selv ikke skal lete forblir jeg jo åpenbart singel 😅 Anonymkode: e21ce...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå