AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Del Skrevet 25. juli 2024 Hei, er det noen som har erfaringer med å kjøpe klær fra nettstedet magasin.no? Er det et trygt sted å kjøpe fra? Anonymkode: 123da...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Ingen erfaring, men det er trygt. Siden er nøyaktig det den gir seg ut for å være: den norske nettsiden til danske Magasin du Nord. Anonymkode: 708b7...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:41 #3 Del Skrevet søndag kl 11:41 Opp. Noen som har direkte erfaring med nettsiden? Anonymkode: d16f4...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:28 #4 Del Skrevet søndag kl 14:28 Ikke kjøpt klær, men ett service jeg samler på. Den kom skadet og jeg returnerte. Snart 2 mnder siden og ikke hørt noe. Har purret på og de har mottatt den men ikke registrert pakken. Så jeg har ikke fått pengene mine. Surt og kjedelig. Kommer ikke til å handle derifra igjen. Anonymkode: 6a107...015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå