Gå til innhold

Life is so guuuuddd!

Strid

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Lenge siden jeg har vært inne her, men jammen morsomt å være tilbake :)

Her er strålende solskinn, 10 blå grader, skal snart ut på skitur (og få betalt for det :sjarmor: ), har nyfarget hår og i kveld er det vinkveld med jentene og kanskje en tur ut :) The world is my playground!

Blir det bedre? Hva skal dere gjøre ut av dagen?

Kom igjen, få en ordentlig glad- tråd her nå sånn at vi får en sunn start på helgen!

Stor fredagsklem til dere alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på IKEA en tur for å drømme litt, og forhåpentligvis ikke gå på en smell med topp på handlekurven :sjenert:

Til en venninne på kvelden med deilig mat og god vin, og bare nyte god -midt i gryta i Oslo-stemning :)

godfølelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å gjøre lekser å stikke bort til en god vennnine å se på film...skal kose meg kjempe mye weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta den første helgavasken i den splitter nye leiligheten min :)

Så skal jeg lage meg en god middag, og bare slappe av foran tv'en.

I morgen kveld skal jeg til en venninne - med jenteprat og rødvin :kgblunk:

Ha ei alldeles fortreffelig helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta den første helgavasken i den splitter nye leiligheten min :)

Så skal jeg lage meg en god middag, og bare slappe av foran tv'en.

Jeg også! Skal bare trene først. Og i morgen og søndag skal jeg lede en konferanse som jeg har gledet meg til i månedsvis. Regner med det topper seg med en skikkelig bra fest i morgen kveld.

God helg til alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad av å lese denne tråden at jeg tenkte jeg måtte legge inn et lite bidrag selv! Så flinke dere er til å være oppmuntrende!

Etter masse frem og tilbake med eksen min har jeg omsider bestemt meg for å gi ham opp, og i kveld skal jeg drikke rødvin med en sjarmerende høy, mørk mann som jeg har hatt et godt øye til i noen måneder. Gjett om jeg er spent!

Tror dette kan bli en flott helg!

Ha en fin helg alle sammen!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg strax pakke treningsbag og stikke ned på 3t, ikvell skal jeg og en vennegjeng lage god mat og se film.. imorgen har jeg planlagt å shoppe litt på formiddagen og deretter blir det ut på byen på kvelden:) Håper godværet holder seg til søndag, for da skal jeg gå en lang tur er planen!

Gleder meg til helga!

God helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad av å lese denne tråden at jeg tenkte jeg måtte legge inn et lite bidrag selv! Så flinke dere er til å være oppmuntrende!

Etter masse frem og tilbake med eksen min har jeg omsider bestemt meg for å gi ham opp, og i kveld skal jeg drikke rødvin med en sjarmerende høy, mørk mann som jeg har hatt et godt øye til i noen måneder. Gjett om jeg er spent!

Tror dette kan bli en flott helg!

Ha en fin helg alle sammen!

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk...helgen ble nok ikke så bra som jeg hadde håpet. Daten i kveld var kjempefin...han virker akkurat så sjarmerende som jeg trodde, og jeg tror han har hatt en fin kveld han også. Men i kveld fortalte han meg at han har fått seg ny jobb og skal flytte herfra...om bare en uke! Hvorfor må det gå galt når jeg endelig møter en mann som får meg til å ha lyst å bli glad i noen igjen?

Huff...unnskyld at jeg ødelegger bli-glad tråden! Skal slutte med det, og heller satse på at morgendagen blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...