AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Del Skrevet 25. juli 2024 Hvilke rutiner har du som gjør livet ditt lettere? Jeg har ett ønske om å gjøre livet mitt lettere så lurer på hvilke rutiner folk her inne har som du synes gjør livet ditt lettere? Jeg tenker da på alt mulig, der finnes ingen feil svar. Jeg nevner ett par ting jeg selv gjør akkurat nå: - Legger alltid frem klærne jeg skal bruke neste dag klar kvelden før så jeg slipper å stresse rundt ift det om morgenene når jeg ofte har dårlig tid - Legger alltid medisiner i dosett og har app med påminning om å ta dem for å alltid huske de - Meal prepper både lunsj og middag så det skal være lettere å spise sunt - Alle ting hjemme har sin faste plass og blir alltid lagt tilbake rett etter bruk - Jeg rydder opp etter matlaging underveis og vasker kjøkkenbenk og bord med en gang etter bruk Anonymkode: 22159...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg har alle klær som som familien bruker i skap på vaskerom. Legger på plass ting jeg har brukt med en gang. Er ikke så opptatt av at det skal se perfekt ut hjemme, det ser ut som det bor noen hjemme hos oss. Har robotstøvsuger og robotklipper. Er inneforstått med at vi er et samboerpar med forskjellige meninger og standarder som er rause mot hverandre. Han bor i hjemmet han også, så det er ikke jeg som bestemmer alene om hvordan ting skal være. Lager store porsjoner med mat som jeg fryser ned. Er ikke så opptatt av at det må skje noe heletiden i helger og ferier i forhold til barn. Alt dette og sikkert noe mer, har gjort livet vårt veldig behagelig. Anonymkode: 8180f...db5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 Storhandler 1 gang per uke (gjerne torsdag eller lørdag). Prepper alt av grønnsaker og frukt jeg har kjøpt på søndag. Da sparer jeg mye arbeid med kutting og vasking før hver middag. Vasker utstyr underveis i middagslaginga så det ikke er noe mye igjen til etter middag. Bufferlager av alle forbruksvarer. F.eks. tannkrem. Når jeg har brukt opp tannkremen i hylla, har jeg 1 tannkrem i bufferlageret. Når tannkremen fra bufferlageret tas frem, så blir det skrevet på handlelista til neste storhandel. På den måten er vi aldri tom for noe og slipper småturer på butikk for å kjøpe diverse. Handleliste på whiteboardtavle på kjøkkenet. Her skriver vi fortløpende opp det vi mangler så vi ikke glemmer det. Tar bilde av handlelista før vi stikker på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Del Skrevet 28. juli 2024 Bor alene, jeg har undertøy i en skuff på badet, hater å gå naken gjennom huset. Anonymkode: fcd34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå