Gå til innhold

Han er bare snill, men jeg irriterer meg over alt.

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er nok som kvinner flest og blir aldri førnøyd uansett, så er nok best å la han gå! 

Anonymkode: a45e7...d8c

😂 hilsen bitter mann?

Anonymkode: 6d947...90c

• Liker 5
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😂 hilsen bitter mann?

Bitter og grenseløs.

@TS jeg ble stresset bare av å lese innleggene dine her om hvordan han behandler deg. Dette er ikke et sunt forhold.

Anonymkode: 30480...bef

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjente han i 4-5 mnd.. og han var ikke sånn i starten. Ikke i nærheten, for da hadde jeg backet fort unna, eller nesten bare ghostet. Men det gikk fort fra at vi så hverandre noen dager i uka til at vi plutselig skulle være sammen hver dag. Og her har jeg vært dum som bare lot det gå, det ser jeg jo nå..

Altså, du er sammen(!) med en fyr du hadde ghostet og rygget unna om du visste at hvordan han var?! 

:rope: HALLO!!!!  :snapoutofit:

Så ikke dette innlegget da jeg skrev mitt forrige svar, men gjentar igjen; DUMP HAN NÅ! Dette er den typen mann som kan finne på å stalke deg..

Endret av Perle
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du er nok som kvinner flest og blir aldri førnøyd uansett, så er nok best å la han gå! 

Du kan jo leke klistermerke på dama og aldri respektere når hun sier stopp så kan du jo se hvor happy hun er med deg. 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde fort blitt skrullete av å ha det sånn, måtte gudene forby at jeg forelsker meg i en sånn fyr. Da hadde jeg fort skutt ham!

Skrevet

Dessuten burde kanskje Du sette opp noen tydelige grenser her, for hva som er ok og ikke 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du er ikke seksuelt tiltrukket av denne mannen lenger. Derfor irriterer han deg.

Anonymkode: e8e4c...465

Dette må jo være forfattet av en ekte neandertaler...kom deg ned i steinaldergropa di og hugg ut noen kule hieroglyfer igjen. 

Anonymkode: 5478b...9d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er nok best at du kryper sutrende ned i krenkegropa di og forblir der ❤️

Anonymkode: 5478b...9d4

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha lest gjennom samtlige svar, hvor noen tror dette er snakk om en kontrollerende luring av ymse slag.. nei, tror ikke dette er en psykopat. Dette er nok mer som en liten, klengete hundevalp med separasjonsangst. Så enten må du oppdra ham for egen maskin (noe som høres slitsomt ut), eller prøve å få ham omplassert til noen kyndige. 

Selv hadde jeg en gang en flørt på gang. Han var en hundevalp, og spurte så pent hver gang han var på besøk om han kunne ta seg ei brødskive eller tappe seg et glass vann. Og når glasset var tomt spurte han om å kunne få være så snill å tappe et glass til. Og da jeg sto i dusjen, så sto han utenfor døren og stirret inn ved hjelp av speil. Lot som jeg ikke la merke til det, men da jeg skrudde av vannet spurte jeg den godt voksne mannen om han virkelig ikke hadde sett ei dameræv før, han som har voksne barn og greier. Fikk nå et eller annet flåsete til svar mens han så salig ut i blikket. 

Han kommer ikke hit mer for å si det sånn. Slitsomt med sånne valper, og skal jeg ha meg en hund, så kjøper jeg heller en på 4 bein.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Forøvrig banker han på når jeg dusjer også. Spør «kan duu låse opp? Kommer med litt vann til deg jeg» eller «jeg har lyst på en klem jeg». Det er kanskje det mest irriterende, og skjønner jo når jeg skriver det her at det er småsykt..

Herregud, jeg hadde klikka. Ingenting er for meg mer avtennende enn en klengete pusegutt. Spør han deg om du vil ha vann? I dusjen??? Jeg føler meg helt kvalt på dine vegne, dette er jo sånn 3-åringen min oppfører seg.

Og han vekker deg tidlig fordi han ikke liker at du sover lenge? Etter 5 mnd? I nyforelskelsesfasen hadde min mann latt meg sove en uke om jeg ville. Og jeg har opplevd venninners kjærester som har invitert seg selv på våre sosiale ting og det har utelukkende blitt slutt, i mitt hode er det et massivt rødt klenge/kontroll-flagg.

Det virker jo rett og slett som dere overhodet ikke er kompatible behovsmessig.

Anonymkode: ac225...981

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Herregud, jeg hadde klikka. Ingenting er for meg mer avtennende enn en klengete pusegutt. Spør han deg om du vil ha vann? I dusjen??? Jeg føler meg helt kvalt på dine vegne, dette er jo sånn 3-åringen min oppfører seg.

Og han vekker deg tidlig fordi han ikke liker at du sover lenge? Etter 5 mnd? I nyforelskelsesfasen hadde min mann latt meg sove en uke om jeg ville. Og jeg har opplevd venninners kjærester som har invitert seg selv på våre sosiale ting og det har utelukkende blitt slutt, i mitt hode er det et massivt rødt klenge/kontroll-flagg.

Det virker jo rett og slett som dere overhodet ikke er kompatible behovsmessig.

Ja, kjenner dette er vanskelig å se noen løsning på.. skal ærlig innrømme det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis gubben hadde banket døra og mast om å få komme inn og få en klem mens jeg dusjet så hadde jeg lurt på om han var tilbakestående …

Anonymkode: 8110e...085

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis gubben hadde banket døra og mast om å få komme inn og få en klem mens jeg dusjet så hadde jeg lurt på om han var tilbakestående …

Ja, det føles ut som det er noen antenner som ikke er på plass.

I dag har jeg vært vesentlig avvisende, men det gir ikke han noen grunn til å slutte å se på meg, skal kose på meg og lage kysselyder. Blir sinnsykt irritert av dette, og skjønner at dette ikke kommer til å funke. Irriterer meg grønn. Men vet ikke helt hvordan jeg skal si det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det føles ut som det er noen antenner som ikke er på plass.

I dag har jeg vært vesentlig avvisende, men det gir ikke han noen grunn til å slutte å se på meg, skal kose på meg og lage kysselyder. Blir sinnsykt irritert av dette, og skjønner at dette ikke kommer til å funke. Irriterer meg grønn. Men vet ikke helt hvordan jeg skal si det.

Dette du opplever er usunt , intens og invaderende . 
Når en innser at den enkleste form for sosiale  regler ikke er innlært hos kjæresten så blir en kanskje både bekymret og provosert på samme tid .  
Han er jo hyper og intenst opptatt av deg at han fungerer ikke som et selvstendig individ . 
Minner meg om en mann jeg hadde et kortere forhold til. 
Veldig snill, tålmodig og opptatt av å være omsorgsfull mot meg. 
Men jeg fikk ikke puste , og irriterte meg mer og mer pga jeg ikke fikk den egentiden jeg trengte. 
Nå gikk han ikke så langt som typen din , men jeg slet med dårlig samvittighet helt til jeg ikke klarte mer og måtte avslutte .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du si at du tar deg en tur ut alene og når han da sier han blir med, så kan du si nei nå vil jeg ha litt alenetid?  Se hva som skjer da. Blir han sur eller forstår han at de fleste av oss kan kjenne at det er godt å være alene litt. 

Du burde si noe, for han skjønner/vil ikke skjønne hintene dine. 

Anonymkode: 97b98...f06

• Liker 2
Gjest lavmålet
Skrevet

Kommer jo ikke til å funke, dette her. Tror du bare må si det rett frem. At det ikke fungerer for deg. Du må jo ikke gå i detaljer, men anbefaler deg å være direkte og tydelig på at du gjør det slutt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan du si at du tar deg en tur ut alene og når han da sier han blir med, så kan du si nei nå vil jeg ha litt alenetid?  Se hva som skjer da. Blir han sur eller forstår han at de fleste av oss kan kjenne at det er godt å være alene litt. 

Du burde si noe, for han skjønner/vil ikke skjønne hintene dine. 

Anonymkode: 97b98...f06

lavmålet skrev (2 minutter siden):

Kommer jo ikke til å funke, dette her. Tror du bare må si det rett frem. At det ikke fungerer for deg. Du må jo ikke gå i detaljer, men anbefaler deg å være direkte og tydelig på at du gjør det slutt.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette du opplever er usunt , intens og invaderende . 
Når en innser at den enkleste form for sosiale  regler ikke er innlært hos kjæresten så blir en kanskje både bekymret og provosert på samme tid .  
Han er jo hyper og intenst opptatt av deg at han fungerer ikke som et selvstendig individ . 
Minner meg om en mann jeg hadde et kortere forhold til. 
Veldig snill, tålmodig og opptatt av å være omsorgsfull mot meg. 
Men jeg fikk ikke puste , og irriterte meg mer og mer pga jeg ikke fikk den egentiden jeg trengte. 
Nå gikk han ikke så langt som typen din , men jeg slet med dårlig samvittighet helt til jeg ikke klarte mer og måtte avslutte .

Dere har rett hele gjengen! Men usj, hater dette.. Tenkte jeg skulle sørge for alenetid i kveld, og rett og slett sove alene. Så får vi se hva han tenker om det. Håper han spør så jeg får en åpning til å kunne bare si det.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.jpeg.f45665ffd9af47e487347c8fb4381bd8.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle faktisk ønske at min partner var slik! Med unntak av å alltid skulle ha meg opp om morgenen og alltid skulle ville være med om jeg skulle møtt venninner. 
Men vi er forskjellig.

Dere burde prate om dette. Ikke i en irritert setting. Men snakk om det ulike kjærlighetsspråket. Hva du setter pris på og hva han setter pris på. Så må dere sammen finne ut hvor grensen går. Hva er greit og hva er ikke greit.

Og husk at han virker veldig begeistret og forelsket i deg når han gjør alle disse tingene! 

Anonymkode: 0b4d5...7c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle faktisk ønske at min partner var slik! Med unntak av å alltid skulle ha meg opp om morgenen og alltid skulle ville være med om jeg skulle møtt venninner. 
Men vi er forskjellig.

Dere burde prate om dette. Ikke i en irritert setting. Men snakk om det ulike kjærlighetsspråket. Hva du setter pris på og hva han setter pris på. Så må dere sammen finne ut hvor grensen går. Hva er greit og hva er ikke greit.

Og husk at han virker veldig begeistret og forelsket i deg når han gjør alle disse tingene! 

Anonymkode: 0b4d5...7c3

Ja, det kommer nok bare fra et godt sted. Håper jeg klarer å legge irritasjonen fra meg, og at han forstår hva jeg mener også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...