AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Hatt et forhold i over fire år. Men jeg føler at jeg,og da særlig barna mine blir valgt vekk..vi ses kun sporadisk, og jeg vet at barna ønsker å se partneren min mere. Vi bor ikke sammen. Jeg føler meg heller ikke trygg i forholdet, da det har vært veldig vanskelig å få til de nære samtalene,enda etter fire år...samt en del tilfeller hvor vedkommende har eksplodert muntlig på meg i beruset tilstand..jeg trenger å ha en psykisk intimitet for å føle meg trygg,og jeg trenger å vite hva partner tenker og føler og mener,men det vet jeg aldri. Og det påvirker tryggheten rundt vårt seksuelle liv i stor grad. Føler liksom ikke at vi kommer NÆR hverandre. Det er vanskelig å ta opp ting jeg ønsker endring på eller som jeg har blitt såra over. Da er det kun forsvarsposisjon...dynamikken påvirker helheten veldig, og det kan plutselig gå dager før vi ses..Jeg føler meg mye ensom..dette syns ikke jeg er bra nok for ungene mine..og ikke meg selv. Men jeg klarer ikke å gå. Er så glad i vedkommende. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: 08077...099
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Du klarer å gå, du må bare finne ut hvorfor du er redd for å være alene. Ha litt selvrespekt og ikke la deg bli behabdlet dårlig. Barna dine skal også slippe å se at du blir behandlet dårlig, så gjør det i det minste for dem. Du overlever, men barna kan bli skadelidende av å leve med en person som dette, for det er ikke normalt å eksplodere på noen mange ganger på grunn av rus, da har vedkommende et problem og det er bare et tidsspørsmål før det går ut over barna. Anonymkode: f7285...d2d 3
Gjest ZarahSweet Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 Kutt ned til beinet. Gjør han deg trygg og lykkelig? Nei. Da avslutter du.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: samt en del tilfeller hvor vedkommende har eksplodert muntlig på meg i beruset tilstand Dette høres ikke bra ut. Folk som sier sannheten i fylla kan man aldri stole på i edru tilstand heller Anonymkode: f6c5c...2d8
helga89 Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 Det du beskriver er ikke et komplett og lykkelig forhold. Da er det bedre å være alene og fokusere på seg selv og barna, og når du gjør det øker du sjansen for at drømmemannen kommer Snakker av erfaring her ❤️ Han du beskriver er IKKE drømmemannen. Det er vanskelig å bryte ut av noe man kjenner, og veldig mange (meg selv også) blir da værende i forhold og tar vare på relasjoner som ikke er gode. Gå fra han, gi det to-tre måneder, så vil du nok begynne å kjenne at du klarer å puste ordentlig for første gang på mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå