AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Del Skrevet 25. juli Blomstene som ble plantet i vår er avblomstret, og jeg ønsker å erstatte de med noen fine fargerike blomster, men vet ikke hva. Til høsten tenker jeg å plante røsslyng. Anonymkode: c9c57...51b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 25. juli #2 Del Skrevet 25. juli Jeg har nylig plantet knall røde pelargonium på mine foreldres grav. De står i full blomst her jeg bor nå. Håper de holder fram til høstplanting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. juli #3 Del Skrevet 25. juli Bruker de blomstene mine avdøde foreldre var glade i Pelargonia også er det tid for lyng i oktober/november så er det kranse nedlegging på juleaften og lystenning 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 26. juli #4 Del Skrevet 26. juli Jeg har som oftest hvite margeritter på gravene nå om sommere. På våren er det påskeliljer og stemorsblomster, om sommeren margeritter, og på høsten har jeg lyngplanter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junijulia Skrevet 26. juli #5 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 21.34): Blomstene som ble plantet i vår er avblomstret, og jeg ønsker å erstatte de med noen fine fargerike blomster, men vet ikke hva. Til høsten tenker jeg å plante røsslyng. Anonymkode: c9c57...51b Hva med krysantemum, mange flotte farger 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august #6 Del Skrevet 13. august September/Oktober der det tid for lyng dette får man på Kiwi for rundt 29,- pr blomst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #7 Del Skrevet 13. august Maskinfører skrev (29 minutter siden): September/Oktober der det tid for lyng dette får man på Kiwi for rundt 29,- pr blomst Holder røsslyngen seg gjennom vinteren? Ts Anonymkode: c9c57...51b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august #8 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Holder røsslyngen seg gjennom vinteren? Ts Anonymkode: c9c57...51b Ja skulle mene det nå blir de jo dekt 1-2 måneder senere av snø også visner de til våren har alltid plantet lyng fordi lyng hører med til høsten Mine planterutiner er (3 Graver) Mai Pelargonia (Valgfritt) men mor og far likte disse Oktober Lyng Desember Juleaften krans og lysetenning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 1.01): Holder røsslyngen seg gjennom vinteren? Ts Anonymkode: c9c57...51b Røsslyngen tørker på en måte inn, så den kan stå vinteren igjennom. Anonymkode: 55f4f...852 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #10 Del Skrevet 15. august Maskinfører skrev (På 14.8.2024 den 0.29): September/Oktober der det tid for lyng dette får man på Kiwi for rundt 29,- pr blomst Ja, det er billig, men trist at du kjøper blomster i dagligvare. Hva med den dagen du trenger en skikkelig dekorasjon, enten til bryllup, begravelse eller lignende? Stusselig å bestille kistedekorasjonen på Kiwi også! Støtt faghandelen før den forsvinner! Anonymkode: d43d6...e30 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Del Skrevet 15. august Riktignok staude, men alunrot er fin helt frem til snøen. Litt sein i gang på våren bare. Men den kommer i masse forskjellige farger. Anonymkode: 9e1e7...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. august #12 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er billig, men trist at du kjøper blomster i dagligvare. Hva med den dagen du trenger en skikkelig dekorasjon, enten til bryllup, begravelse eller lignende? Stusselig å bestille kistedekorasjonen på Kiwi også! Støtt faghandelen før den forsvinner! Anonymkode: d43d6...e30 Grei pris på høstlyng sommerblomstene kjøpes på gartneriet som har holdt på i 30+år går godt bårebuketter bestilles hos begravelsesbyråets egen blomsterbutikk (Klemmetsby) deltar bare i begravelser er nå 36 år og aldri vært i bryllup til tross for at det har vært en del av det i slekta blomsterhandelen er forsvunnet her på bygda må til byen og det er ett helvette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #13 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er billig, men trist at du kjøper blomster i dagligvare. Hva med den dagen du trenger en skikkelig dekorasjon, enten til bryllup, begravelse eller lignende? Stusselig å bestille kistedekorasjonen på Kiwi også! Støtt faghandelen før den forsvinner! Anonymkode: d43d6...e30 Her er det nesten 10 mil til nærmeste blomsterbutikk, så jeg er veldig glad for at jeg kan kjøpe litt blomster etc på den lokale dagligvarehandelen. 😊 Anonymkode: 55f4f...852 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå