Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt? Eller feiler det meg noe?😂

jeg har tatt meg selv i å dagdrømme, ha fantasier og bli ekstremt glad i en lang periode etter at jeg har sett personen live eller snakket med han. Jeg tenker ofte på at jeg skulle ønske jeg kunne bli ordentlig kjent med han, men blir knust og føler meg ekstremt teit hver gang det går opp for meg at for han er jeg bare en «fan» som han har null interesse for🤣

jeg er over 30 år, og føler dette er sånt man opplever da man er fjortis. Så føler meg så teit😂 er vi flere?

disse følelsene har pågått i en 10 års tid, så føler ikke det går over heller. Har tom prøvd å ta avstand(ikke kjøpe billetter, se på tv)😂

Anonymkode: e8c9a...84d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normalt etter 14 års alderen

Anonymkode: c405f...488

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, var det jeg var redd for😅

Anonymkode: e8c9a...84d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Pffff snakk for deg selv 😄 Jeg er over halvveis i livet og har crushes på kjendiser hele tida. 
Så trist at du tror du har fasiten på dette. 

Anonymkode: 76a78...ac9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, hvem er det? Kom an, du er jo anonym!

Jeg kan ha crush på kjendiser. Herregud, jeg har jo hatt crush på karakter i film, og til og med SPILLkarakterer.

Det er lenge siden nå, men en periode hadde jeg en tendens til å omtrent bli forelsket i en av dem på scenen hver gang jeg så en bra konsert. Og jeg gikk mye på konserter den perioden. Fikk nesten kjærlighetssorg etter konserten var over og jeg ikke kom meg backstage. Det begynner å bli lenge siden jeg har fått den følelsen på konsert, men jeg var ikke fjortis, jeg var jo i tyveårene.

Siste kjendiscrush var vel på Jakob Schøyen Andersen, det var sånn at jeg begynte å google om han hadde kjæreste og ble litt skuffa da han hadde det.

Jeg har vært sammen med en kjendis også faktisk, så han var jeg jo ordentlig forelsket i! Men han hadde jeg ikke noe crush på eller våte drømmer om i forkant da, haha.

Anonymkode: 3fb8f...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...