Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått så stikking i brystene. Det veksler mellom venstre og høyre. Jeg fikk mensen på søndag. Men den var rar, det var bare noen blodflekker, det var først på mandag og det kom blødning. Jeg blødde 2-3 bind på mandag, ingenting natt til tirsdag, og 2 bind på tirsdag. I dag onsdag har det kun vært brunt utflod.Ikke har jeg hatt så vondt som jeg pleier.Jeg er kvalm etter hvert måltid. Ellers kjenner jeg en slags kribling i magen. Brystene er tunge. Jeg er lite opplagt, er trøtt ofte. Skal til GU i slutten av mnd, pga jeg ikke har blitt gravid på 2 år. Er det flere der ute som har hatt det slik. Jeg føler ingen vits å teste, så lenge mensen har vært/er her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må indrømme at jeg er jo gravid nå

men de sidste par år har jeg haft ømme bryster, kvalme og fulstændige graviditets sytomer lige før mens, lo faktisk til min samboer og sagde når var det vist på tide at blive gravid igen for har sluppet mens smerter siden jeg fik den første, jeg ved ikke om det er vanligt at ha det sådanne men jeg gjorde ikke noget med det andet end at være irreteret over det...

ønsker dig lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...