Gå til innhold

Hvilke snacks på "heldags-fest"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du likt? Tenker i hovedsak på salt snacks og godteri/sjokolade.  Skal utenom det ha litt frukt og bær. Det blir servert lunsj og en lettere middag/fingermat på kvelden (skal ikke vare sent på kveld).

Anonymkode: 68a47...0c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Saltstenger, noe kjeks og kanskje ost. Eventuelt nøtter. Godteri høres bare rart ut, men eventuelt noe sjokolade. Tvist er vel vanlig siden bitene er innpakket. 

Frukt og bær høres veldig bra ut!

Anonymkode: 640fb...a73

• Nyttig 1
Skrevet

Dadler! Jeg liker især ulike med peanøttsmør, men det er jo mange ulike varianter nå. Passer godt sammen med nøtter, og annen tørket frukt. 

Saltstenger, salte kjeks, gjerne noe spekemat om det passer å sette ut. Noen vil jo heller ha mer «mat», enn snacks i mellom. Kommer langt med det grunnleggende da, som frukt, bær, nøtter, og noe salt. Grønnsaker med dip er også godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags heldagsfest? Familieselskap med masse barn, eller 40-årslag med masse øl?
Innendør i selskapslokaler, eller ute i 10 grader og regn eller 25 grader og sol?

I sommervarmen synes jeg sjokolade er kvalmende. Etter en tung lunsj så synes jeg det er nok med noe godt å drikke, eventuelt melon. Kanskje noe sorbet eller en iskald smoothie. Er det en lettere lunsj så funker saltstenger, potetgull og popcorn.

Anonymkode: da1eb...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...