Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver på med 3 stk. Vi kan kalle de A, B og C. 

A: en ex som plutselig vil ha meg tilbake. Men er usikker på hva jeg vil.......

B: en jeg har hatt litt sex med, kun 2 mnd. Men som er en player....men jeg falt for han, og har opplevd før at fwb kan bli mer enn venner. 

😄 HOLD dere fast: dette er broren tror jeg til B. Uff. Tror ikke de vet at jeg chatter med de begge...bare chattet med han her et par uker. Ikke sex...men han er interessert.  Ber meg på turer osv. Alltid dette jeg har villet.....min ex "gjemte" meg. Vivar aldri ute sammen osv....  Ja så hva gjør jeg?  Hvem skal jeg date..???

Anonymkode: 731b3...cd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Driver på med 3 stk. Vi kan kalle de A, B og C. 

A: en ex som plutselig vil ha meg tilbake. Men er usikker på hva jeg vil.......

B: en jeg har hatt litt sex med, kun 2 mnd. Men som er en player....men jeg falt for han, og har opplevd før at fwb kan bli mer enn venner. 

😄 HOLD dere fast: dette er broren tror jeg til B. Uff. Tror ikke de vet at jeg chatter med de begge...bare chattet med han her et par uker. Ikke sex...men han er interessert.  Ber meg på turer osv. Alltid dette jeg har villet.....min ex "gjemte" meg. Vivar aldri ute sammen osv....  Ja så hva gjør jeg?  Hvem skal jeg date..???

Ingen av dem. Det er ingenting godt å bygge  på her annet ff.

Anonymkode: f891c...cc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen av dem. Det er ingenting godt å bygge  på her annet ff.

Anonymkode: f891c...cc4

Fordi hva? Hva med C?

AnonymBruker
Skrevet

Sats på å bli bedre kjent med C. Dropp de andre. Kanskje ikke vente for lenge med å fortelle kort til C om B og spørre om C likevel er interessert i å bli bedre kjent? Pass på at alt er ordentlig over med A og B!

Det går fint selv om de er brødre (så lenge du ikke holder på med dem samtidig).

Kjenner en som datet en fyr, ble kjent med lillebroren, slo opp med storebroren, ble etterhvert sammen med lillebroren, er i dag gift med lillebroren. Alle i den familien har gode forhold til hverandre.

Anonymkode: 0edaf...bb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sats på å bli bedre kjent med C. Dropp de andre. Kanskje ikke vente for lenge med å fortelle kort til C om B og spørre om C likevel er interessert i å bli bedre kjent? Pass på at alt er ordentlig over med A og B!

Det går fint selv om de er brødre (så lenge du ikke holder på med dem samtidig).

Kjenner en som datet en fyr, ble kjent med lillebroren, slo opp med storebroren, ble etterhvert sammen med lillebroren, er i dag gift med lillebroren. Alle i den familien har gode forhold til hverandre.

Anonymkode: 0edaf...bb1

Ok! Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere.....?

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...