AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Ja, hvorfor skal menn gidde å date enslige mødre og invistere følelser, tid og penger på barn som ikke er hans(gener)? Hvis d blir slutt, så er jo egentlig alt "bortkastet"! Anonymkode: 1cac4...209 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Det er bare å bla noen sider bakover så finner du en tråd om dette temaet. Anonymkode: 5c61a...eb1 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 Det er jo moren man blir sammen med. Folk kommer gjerne med bagasje, når de er over en viss alder. Det er jo ikke alle menn som kan velge helt fritt heller, du som ikke kan stave er vel kanskje ikke øverst i hierarkiet. Anonymkode: fef1c...a0f 16
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo moren man blir sammen med. Folk kommer gjerne med bagasje, når de er over en viss alder. Det er jo ikke alle menn som kan velge helt fritt heller, du som ikke kan stave er vel kanskje ikke øverst i hierarkiet. Anonymkode: fef1c...a0f Typisk hersketeknikk her d, går rett i angrep på skrivefeil.Hvorfor er kvinner her inne så opptatt av å gjøre det? Lavmål dette her og bevis på at tråden er provoserende. Innhold er vel mer viktig Anonymkode: 1cac4...209 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 Hvorfor skulle det bli slutt? Hun har jo alt å vinne på å ha deg i livet sitt så lenge du er en ressursperson for henne og ikke en ekstra belastning. Anonymkode: affe1...e8d 6
cafflatte Skrevet 25. juli 2024 #6 Skrevet 25. juli 2024 Kommer an på moren. Noen av disse mødrene krever at du skal stille opp som bonusfar som inkluderer å kjøre ungen overalt, betale for dem og stille opp på forelemøter osv. Andre alenemødre er selvstendige og klarer alt på egenhånd. 2
Memorangen Skrevet 25. juli 2024 #7 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, hvorfor skal menn gidde å date enslige mødre og invistere følelser, tid og penger på barn som ikke er hans(gener)? Hvis d blir slutt, så er jo egentlig alt "bortkastet"! Anonymkode: 1cac4...209 Med denne logikken så er jo alle forhold som ikke ender med barn bortkastet. Merkelig tilnærming. 11
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #8 Skrevet 25. juli 2024 Memorangen skrev (20 minutter siden): Med denne logikken så er jo alle forhold som ikke ender med barn bortkastet. Merkelig tilnærming. D er d ikke, krever mye mer av en mann å være med dame som har barn, da spesielt små barn. De vill alltid være første prioritet og hennes humør vill jo styres mye av hvordan barna har det. Også mindre tid sammen alene. Dette her forstår du vel håper jeg? Anonymkode: 1cac4...209 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #9 Skrevet 25. juli 2024 Nei, det finnes ingen gode argumenter for dette. Anonymkode: e80f7...bc9 4 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #10 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): D er d ikke, krever mye mer av en mann å være med dame som har barn, da spesielt små barn. De vill alltid være første prioritet og hennes humør vill jo styres mye av hvordan barna har det. Også mindre tid sammen alene. Dette her forstår du vel håper jeg? Anonymkode: 1cac4...209 ... og hvis d blir slutt, så er d dumt å få tilknytning til barn som ikke er dine.Også sikkert en del biologi involvert her, d å invistere tid i "gener" som ikke er dine Anonymkode: 1cac4...209
Memorangen Skrevet 25. juli 2024 #11 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): D er d ikke, krever mye mer av en mann å være med dame som har barn, da spesielt små barn. De vill alltid være første prioritet og hennes humør vill jo styres mye av hvordan barna har det. Også mindre tid sammen alene. Dette her forstår du vel håper jeg? Anonymkode: 1cac4...209 Ja men om man tenker på denne måten er det vel bare holde seg unna alenemødre? Ser ikke helt problemet. Det er jo alltid en risiko for at et forhold tar slutt både med og uten barn. Blir vel samme greia for en dame å bli sammen med en alenefar. 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #12 Skrevet 25. juli 2024 Nå er mitt yngste barn 18 år, så trenger jo ingen som skal forsørge, eller hjelper til, heller ingen som skal leke pappa. Men nå er jo jeg i alderen, hvor og de fleste menn har barn. Jeg ønsker bare ikke å date noen med små barn. Anonymkode: e246d...0f5 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #13 Skrevet 25. juli 2024 Jeg forventer ikke at en eventuell kjæreste skal koste på barnet mitt noe som helst, jeg klarer allerede å stå for alt alene.. Og de fleste har en far som tar sin halvpart Anonymkode: 92ada...bb5 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #14 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hvorfor skal menn gidde å date enslige mødre og invistere følelser, tid og penger på barn som ikke er hans(gener)? Hvis d blir slutt, så er jo egentlig alt "bortkastet"! Anonymkode: 1cac4...209 Hvis du ser en enslig mor som jobber og er opptatt av karriere fremfor ufør alenemor så slipper du å bruke penger på et barn som ikke er ditt. Du kan bruke penger på dette barnet som om du skulle vært onkel til barnet, altså julegave, bursdagsgave, etc. Ellers, en alenemor har alltid snacks på lager. Anonymkode: 259f8...c76 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #15 Skrevet 25. juli 2024 Les denne tråden, Her får du et lite inntrykk av hvor mange kvinner som lever på mannen sin - og som helhjertet mener det er det eneste rette å gjøre for sin kvinne.. Med barn på kjøpet i tillegg så kan du se bort fra å ha noe til overs i fremtiden.. Mannefella kalles det. Kvinner som lever som blodigler på mennene sine.. Før du gjør bommerten å bli sammen med en alenemor, ta kontakt med barnets far og hør hvorfor det ble slutt og hvordan samarbeidet er mellom de. Hint! Snakker hun stygt om eksen sin (at han er narsissist, psykopat osv osv) så blir du det også over tid. Anonymkode: 18bb8...204 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #16 Skrevet 25. juli 2024 1. hun har bevist at hun er fruktbar, og kan bære fram og føde et friskt barn. 2. Det er en fantastisk mulighet til å vurdere hennes omsorgsevner, om du ønsker barn selv (kanskje med henne?) en dag. 3. Kvinner modnes når de får barn. Ansvaret som følger med å være mamma til et lite barn drypper over på andre områder i livet. 4. Hun har kanskje en sunnere livsstil. Bedre døgnrytme, skikkelige middager og hverdagsaktivitet i form av å springe etter og aktivere smårollingen. 5. Hun har antagelig en ordnet økonomi. 6. Hvordan hun forholder seg til barnets far sier mye om henne. Husk at personlige egenskaper er viktigere enn utseende i det lange løp. 7. Du får anledning til å bli kjent med et lite menneske som du kan oppleve å bli glad i, og få mye kjærlighet og glede tilbake. Anonymkode: a211a...031 12
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #17 Skrevet 25. juli 2024 Kjenner en mann i 40-åra som ønsker kjæreste men som ikke er interessert i å få barn. Han sier han godt kan få kjæreste som har eldre barn eller ingen barn, men han vil ikke bli pappa eller ha ansvar. Dette betyr at han verken ønsker oppdrageransvar eller økonomisk ansvar. Han sier fordelen med aleneforelder er at da har damen fått barn slik hun ønsker det når han selv kunne hatt problemer med å gi henne barn. Grei løsning? Anonymkode: a6c1c...775 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #18 Skrevet 25. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, hvorfor skal menn gidde å date enslige mødre og invistere følelser, tid og penger på barn som ikke er hans(gener)? Hvis d blir slutt, så er jo egentlig alt "bortkastet"! Anonymkode: 1cac4...209 Jeg skjønner ikke helt spørsmålet? Du velger hvem du ønsker å date. Jeg har en 14-åring og unngår alle menn som har barn under 10 år. Gidder ikke å løpe rundt etter småbarn igjen, da er jeg heller alene Mange menn på min alder som enten søker noen å få første kullet med eller som har veldig småbarn (ork). Anonymkode: 62917...5fb 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #19 Skrevet 25. juli 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Les denne tråden, Her får du et lite inntrykk av hvor mange kvinner som lever på mannen sin - og som helhjertet mener det er det eneste rette å gjøre for sin kvinne.. Med barn på kjøpet i tillegg så kan du se bort fra å ha noe til overs i fremtiden.. Mannefella kalles det. Kvinner som lever som blodigler på mennene sine.. Før du gjør bommerten å bli sammen med en alenemor, ta kontakt med barnets far og hør hvorfor det ble slutt og hvordan samarbeidet er mellom de. Hint! Snakker hun stygt om eksen sin (at han er narsissist, psykopat osv osv) så blir du det også over tid. Anonymkode: 18bb8...204 Så mange menn jeg har møtt som snakker stygt om eksen sin og som har prøvd å få meg til å snakke stygt om min eks. Sånne mennesker anser jeg som umodne og lite intelligente. Anonymkode: 62917...5fb 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #20 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 1. hun har bevist at hun er fruktbar, og kan bære fram og føde et friskt barn. 2. Det er en fantastisk mulighet til å vurdere hennes omsorgsevner, om du ønsker barn selv (kanskje med henne?) en dag. 3. Kvinner modnes når de får barn. Ansvaret som følger med å være mamma til et lite barn drypper over på andre områder i livet. 4. Hun har kanskje en sunnere livsstil. Bedre døgnrytme, skikkelige middager og hverdagsaktivitet i form av å springe etter og aktivere smårollingen. 5. Hun har antagelig en ordnet økonomi. 6. Hvordan hun forholder seg til barnets far sier mye om henne. Husk at personlige egenskaper er viktigere enn utseende i det lange løp. 7. Du får anledning til å bli kjent med et lite menneske som du kan oppleve å bli glad i, og få mye kjærlighet og glede tilbake. Anonymkode: a211a...031 Noen gode argumenter her, bra. Men den siste der er skummel. For d er kjipt å få følelsesmessig tilknytning til barn som ikke er dine. Da blir d "dobbelt tapp" hvis ting tar slutt Ts Anonymkode: 1cac4...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå