AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Vår virker i alle fall veldig plaget og får luft/vondt i magen av små mengder med mat som ikke typisk gir magevondt, gråter hele dagen. Lurer på å vente til han blir 6 mnd. Tenker om det er noe i morsmelka som gjør det enklere for babyene å tolerere annen mat/regulere magen? Anonymkode: 51691...3b0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Kan bare svare for mitt barn, men hun får bare mme, og har fått grøt og mos siden 4 mnd uten problemer 😊 Anonymkode: b401e...e85 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vår virker i alle fall veldig plaget og får luft/vondt i magen av små mengder med mat som ikke typisk gir magevondt, gråter hele dagen. Lurer på å vente til han blir 6 mnd. Tenker om det er noe i morsmelka som gjør det enklere for babyene å tolerere annen mat/regulere magen? Anonymkode: 51691...3b0 Min fikk MME fra fødsel og begynte med fast føde fra 4 mnd, spiste hele måltider med normal mat fra 8 mnd. Grøt droppet vi, det ble for hardt for magen. Ga grønnsaker/mos, fisk, kjøtt, grønnsaker og fett (avokado, olje), egg. Startet forsiktig med grønnsaksmos, fikk anbefalt av HS å ha i litt rapsolje for å smøre tarmene😊 Anonymkode: 2ed62...7f8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 Jeg fullammer og har begynt med smaksprøver på grøt og litt frukt/grønnsaker. Han ble dårlig i magen av grøten selv om jeg bare ga han 0,5-1 ts om dagen i tre dager. Begynte med det når han var 5 mnd, men har tatt pause nå. Nå gir vi litt frukt og grønt blandet med morsmelk, det går litt bedre. Men fortsatt er han mer grinete enn tidligere, så tror det er pga smaksprøvene. Anonymkode: a1120...834
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 Vi opplevde at det ikke var noe problem i det hele tatt🤗 Kun fått MME fra ca en uke gammel. Anonymkode: a4bf2...d88 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #6 Skrevet 25. juli 2024 Hadde ingen problemer med innføring av fast føde fra 4 mnd. MME 100% siden fødselen. Kan jo rett og slett være at tarmene til babyen din ikke er klare enda. Anonymkode: cb72c...4a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå