AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Som det står i overskrift. finst det en bok/bøker for ei "middels prippen" kvinne som kan være til hjelp til å "finne seg" seksuelt. Ønsker å utforske mer seksuelt men vet ikke hvor jeg skal begynne hen. Er nyskilt etter 10+ år ekteskap med dårlig dynamikk - og ønsker nå å ta kontroll og ansvar over mitt liv, seksualitet og lykke ❤️ Gleder meg å få svar fra dere ❤️ Anonymkode: d3461...ea1 1
Bamseklemmer Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Aha.. Gratulerer som singel🥰 På tide at du får igjen sexlivet ditt synes jeg, ikke minst for din egen del💙 Jeg leser mye på BadGirlsBible https://badgirlsbible.com/ Jeg synes de er flinke til å skrive og vise forklarende tegninger👍
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 Jeg leste "Come As You Are" av Emily Nagoski, som gir skikkelig gode råd om hvordan du kan forstå hva som virkelig tenner deg seksuelt. En av de tingene hun anbefaler er å lage en liste over hva som gir deg seksuell nytelse. Dette hjelper deg med å bli mer bevisst på dine egne preferanser og styrker intimiteten med mannen din. Jeg bestemte meg for å følge dette rådet, og gikk dypt inn i meg selv for å finne ut hva som virkelig gir meg glede. Jeg satt meg ned og tenkte gjennom tidligere erfaringer, fantasier og hva som virkelig har fått meg til å føle meg levende og opphisset. Jeg fokuserte på å kjenne etter i kroppen min hva som føltes best, og tok meg tid til å eksperimentere med forskjellige ting sammen med mannen min. For det første, tidligere tenkte jeg ikke så mye over sæd når mannen kom inni meg. Det var bare noe som rant ut etter at han kom, liksom. Nå har jeg oppdaget hvor pirrende det faktisk kan være for meg. Jeg begynte å be mannen om å sprute på magen og brystene mine. Jeg elsker å se ham sprute masse, og jeg gnir det utover huden min for å få den rå følelsen. Slikker til og med av fingrene av og til 🙈 Jeg har også begynt å snakke til ham mens han spruter, som «Kom igjen, sprut mer!» eller «Se på hvor mye du får meg til å bli våt!» Denne direkte stimuleringen og uttrykkene har gjort hele opplevelsen mye mer intens og tilfredsstillende. Elsker å ligge der etterpå med sæd over hele meg, jeg føler meg liksom så nær mannen. Jeg fant også ut at doggystyle gir meg en dyp og intens følelse, spesielt når mannen tar meg ganske hardt. Jeg elsker hvordan puppene mine dingler frem og tilbake under bevegelsene, og den kraftige penetreringen gir en ekstra stimulering som virkelig setter fyr på opplevelsen. Jeg har derfor bedt mannen om å være litt mer hardhendt i denne posisjonen, og det har virkelig gjort en stor forskjell i nytelsen min. Når det gjelder barbering, begynte jeg å barbere meg helt glatt, noe jeg aldri hadde gjort før. Tidligere lot jeg musa være naturlig, men jeg har funnet ut at en glattbarbert kropp gir en mye mer intim og stimulerende følelse. Jeg har også barbert mannen som en del av forspillet, og den glatte følelsen har gjort en enorm forskjell i hvordan vi opplever intimitet sammen. Til slutt så har jeg også begynt å utforske fingring mer. Tidligere ville jeg bare at mannen gned på klitoris og kanskje ha en finger inni meg, men nå har jeg oppdaget hvor fantastisk det føles når underlivet begynner å pulsere rundt fingrene hans. Jeg elsker følelsen av å pulsere rundt fingrene til mannen, og har fått ham til å bruke tre eller fire fingre for å fylle meg ordentlig opp og maksimere følelsen ved pulseringen. Resultatet er at sexlivet mitt har blitt mye mer tilfredsstillende og spennende. Jeg føler meg mye mer selvsikker og vet nøyaktig hva som virkelig gir meg glede. Å bli bevisst på egne ønsker er kjempeviktig for å ha et godt sexliv. Hvis du vil ha en bok som gir deg ærlige, direkte tips for å forstå hva som virkelig får deg til å føle deg bra, så les denna boka. Den hjalp meg å legge bort sjenanse og virkelig tenke på hva jeg egentlig liker. Ferdi snakka! Anonymkode: 6370f...0b7 1
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Resultatet er at sexlivet mitt har blitt mye mer tilfredsstillende og spennende. Jeg føler meg mye mer selvsikker og vet nøyaktig hva som virkelig gir meg glede. Å bli bevisst på egne ønsker er kjempeviktig for å ha et godt sexliv. Hvis du vil ha en bok som gir deg ærlige, direkte tips for å forstå hva som virkelig får deg til å føle deg bra, så les denna boka. Den hjalp meg å legge bort sjenanse og virkelig tenke på hva jeg egentlig liker. Ferdi snakka! Anonymkode: 6370f...0b7 Utrolig hva du har utviklet deg seksuellt av å lese den boka.. og ikke minst at utviklingen din gir deg mye glede i hverdagslivet. Jo et hærlig og selvsikkert sexliv, styrker og gir glede også i samlivet.. Alle kan det, men det er ikke alle som vet om den bonusen av å utvikle seg seksuellt. Du er et levende bevis på at det nettopp gjør det❣️👏 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå