AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Noen sier at 3. date betyr sex. Litt på fleip kanskje? Men når i dating-forløpet synes dere det er naturlig å ha sex for første gang? Og ha gjør dere hvis sex'en ikke er så bra? Tenker dere at da er det bare å avslutte datingen, eller gir dere det en sjanse til? Personlig synes jeg 3. date er for tidlig, men alt avhenger av kjemien og hvor fort vi blir kjent, noen ganger tar det lengre/kortere tid enn andre. Og hvis sex'en ikke er all verdens, så gir jeg ikke opp for det, det skal mye til før jeg avviser en date som jeg ellers liker. Anonymkode: 9a87c...527
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Det finnes ingen fasit, man har sex når man føler for det. Anonymkode: fa525...9ff 7 3
Irak Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 Har aldri turt å begi meg inn på dating. Er ikke noe for meg. Takler ikke forventningspress i forhold til sex, så det har jeg holdt meg langt unna. All ære til dere som orker dette. Heier på dere 🥳🥳🥳. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 Jeg har ikke hatt sex så tidlig, men bruker litt tid til å bli kjent med noen. Sex er vel aldri best første gang, men om lysten er der skal det mye til at den ikke blir bra etterhvert. Anonymkode: a8637...94e 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen sier at 3. date betyr sex. Litt på fleip kanskje? Men når i dating-forløpet synes dere det er naturlig å ha sex for første gang? Og ha gjør dere hvis sex'en ikke er så bra? Tenker dere at da er det bare å avslutte datingen, eller gir dere det en sjanse til? Personlig synes jeg 3. date er for tidlig, men alt avhenger av kjemien og hvor fort vi blir kjent, noen ganger tar det lengre/kortere tid enn andre. Og hvis sex'en ikke er all verdens, så gir jeg ikke opp for det, det skal mye til før jeg avviser en date som jeg ellers liker. Anonymkode: 9a87c...527 Sex etter 3 dater er helt uaktuelt for min del. Har aldri blitt seksuelt tiltrukket av noen så raskt. utover det, så har jeg ikke en mal, eller et bestemt antall dates som noe regel. Om sexen er «så som så», så spiler det liten rolle egentlig. Vet av erfaring at sex med noen kan bli bedre og bedre. Har aldri opplevd at bra sex blir dårligere, men opplevd at dårlig sex blir bedre. Anonymkode: 04708...c1c 3
Martelè Skrevet 25. juli 2024 #6 Skrevet 25. juli 2024 Irak skrev (57 minutter siden): Har aldri turt å begi meg inn på dating. Er ikke noe for meg. Takler ikke forventningspress i forhold til sex, så det har jeg holdt meg langt unna. All ære til dere som orker dette. Heier på dere 🥳🥳🥳. Jeg trodde du datet utifra det du har skrevet rund omkring her, haha
Irak Skrevet 25. juli 2024 #7 Skrevet 25. juli 2024 Martelè skrev (38 minutter siden): Jeg trodde du datet utifra det du har skrevet rund omkring her, haha 😂😂😂😂 Så modig er ikke jeg lengre nei. Jeg var det en gang i tiden 😉. Går an å date i et forhold og vettu 😉.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #8 Skrevet 25. juli 2024 For min del ser jeg på hun som uinteressert om hun ikke vil være intim etter 3 dater. Er hun virkelig tent og interresert, så er det få som venter lenger enn det. Og det ville også betydd vi har forskjellige syn på sex. Av de jeg har hatt en varig relasjon med, så har 90% hatt sex første kveld, og liker det sånn Anonymkode: 00ed0...f2e 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #9 Skrevet 25. juli 2024 Ofte er ikke sex bra første gang. Man kjenner ikke hverandre, det er prestasjonsangst og stress. Derfor må man ikke dømme, men ha mer sex og roe ned. Jeg har sex før tredje date, men nesten aldri på første. Hvis han ordner, er gentleman, betaler og sånn, suger jeg ham. Det fortjener han. Men sex venter jeg med. Anonymkode: 77921...cfd 1 1
Martelè Skrevet 25. juli 2024 #10 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ofte er ikke sex bra første gang. Man kjenner ikke hverandre, det er prestasjonsangst og stress. Derfor må man ikke dømme, men ha mer sex og roe ned. Jeg har sex før tredje date, men nesten aldri på første. Hvis han ordner, er gentleman, betaler og sånn, suger jeg ham. Det fortjener han. Men sex venter jeg med. Anonymkode: 77921...cfd 🤦♂️ 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #11 Skrevet 25. juli 2024 De det har blitt et forhold med, har det alltid vært sex på 3 date, med et unntak, da var det på andre date. Hvis det ikke har blitt sex på tredje date, har vi liksom sklidd litt fra hverandre… Anonymkode: 72ce5...f48 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #12 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen sier at 3. date betyr sex. Litt på fleip kanskje? Men når i dating-forløpet synes dere det er naturlig å ha sex for første gang? Og ha gjør dere hvis sex'en ikke er så bra? Tenker dere at da er det bare å avslutte datingen, eller gir dere det en sjanse til? Personlig synes jeg 3. date er for tidlig, men alt avhenger av kjemien og hvor fort vi blir kjent, noen ganger tar det lengre/kortere tid enn andre. Og hvis sex'en ikke er all verdens, så gir jeg ikke opp for det, det skal mye til før jeg avviser en date som jeg ellers liker. Anonymkode: 9a87c...527 Jeg har kun sex når jeg har blitt godt nok kjent med dama til at jeg vet at jeg ønsker et seriøst forhold med henne. Har da ikke opplevd at hun av en eller annen grunn skulle være uinteressant etter sex/at sexen er dårlig. Det går som kjent an å snakke sammen og finne ut av om man er på bølgelengde når det gjelder sex, hva man liker eller ikke liker før man har sex. Jeg er ikke interessert i damer som ønsker å pule først og så bli kjent etterpå hvis sexen er bra. Det er for meg en helt ulogisk tankegang hvis man søker en fast partner. Heller ikke keen på hpv, herpes eller hiv, så damer som legger lista så lavt for hvem de har sex med styrer jeg unna tvert. Anonymkode: 786a4...781 7 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #13 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For min del ser jeg på hun som uinteressert om hun ikke vil være intim etter 3 dater. Er hun virkelig tent og interresert, så er det få som venter lenger enn det. Og det ville også betydd vi har forskjellige syn på sex. Av de jeg har hatt en varig relasjon med, så har 90% hatt sex første kveld, og liker det sånn Anonymkode: 00ed0...f2e Denne er så misforstått! Ingen gidder da å date mer enn 3 ganger uten å være interessert? De fleste får et godt inntrykk allerede fleste daten og vil de møtes igjen er der jo alltid en viss interesse der? Kompisen til samboer datet en dame og de pleide å gå turer med hunden. Det lå mye flørt i luften og de kunne også snakke om hva de tente på. Da det likevel ikke ble noe på femte daten mistet han talmodigheten og dumpet henne. Han sa han følte seg lurt og naiv. Mente hun bare lekte med ham og hadde ham i vennesone. Jeg kjenner dama og var interessant å høre hennes versjon. Hun trodde hun kanskje hadde funnet mannen i sitt liv og planla sex på neste date med god middag, vin og himmelseng med sexleketøy under senga. Nå var hun bare glad hun droppet det for var jo ikke en sånn mann hun var interessert i. Mars og Venus😄 Anonymkode: c94c2...6cb 1 1 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #14 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne er så misforstått! Ingen gidder da å date mer enn 3 ganger uten å være interessert? De fleste får et godt inntrykk allerede fleste daten og vil de møtes igjen er der jo alltid en viss interesse der? Kompisen til samboer datet en dame og de pleide å gå turer med hunden. Det lå mye flørt i luften og de kunne også snakke om hva de tente på. Da det likevel ikke ble noe på femte daten mistet han talmodigheten og dumpet henne. Han sa han følte seg lurt og naiv. Mente hun bare lekte med ham og hadde ham i vennesone. Jeg kjenner dama og var interessant å høre hennes versjon. Hun trodde hun kanskje hadde funnet mannen i sitt liv og planla sex på neste date med god middag, vin og himmelseng med sexleketøy under senga. Nå var hun bare glad hun droppet det for var jo ikke en sånn mann hun var interessert i. Mars og Venus😄 Anonymkode: c94c2...6cb Men da var de aldri ment for hverandre i utgangspunktet når de er så forskjellige, så vinn vinn for begge parter Anonymkode: 00ed0...f2e
Maskinfører Skrevet 25. juli 2024 #15 Skrevet 25. juli 2024 Synes sex passer best når man er blitt samboere 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #16 Skrevet 25. juli 2024 Herre min. Håper jeg slipper å bli singel siden menn nå til dags går lei om det ikke blir sex på 3. date. 🙄 Anonymkode: 18238...329 2 1
Hannah80 Skrevet 25. juli 2024 #17 Skrevet 25. juli 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Synes sex passer best når man er blitt samboere Tenk hvis dere overhodet ikke er seksuelt kompatible da? Hadde aldri satset på at det skulle gå bra;) 2 1 1
Maskinfører Skrevet 26. juli 2024 #18 Skrevet 26. juli 2024 Hannah80 skrev (43 minutter siden): Tenk hvis dere overhodet ikke er seksuelt kompatible da? Hadde aldri satset på at det skulle gå bra;) Tja da kunne det blitt ett problem da
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #19 Skrevet 26. juli 2024 Hannah80 skrev (8 timer siden): Tenk hvis dere overhodet ikke er seksuelt kompatible da? Hadde aldri satset på at det skulle gå bra;) Hvordan er man ikke ‘kompatible’? Jeg har vært gift i mange år men vi ventet da lenge med sex. Fordi jeg ville være intet fast forhold med tanke på giftermål før sex. Og den ble da bra, man må jo bli kjent? Anonymkode: 5f72f...f47 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #20 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er man ikke ‘kompatible’? Jeg har vært gift i mange år men vi ventet da lenge med sex. Fordi jeg ville være intet fast forhold med tanke på giftermål før sex. Og den ble da bra, man må jo bli kjent? Anonymkode: 5f72f...f47 Enkelt det. At en av partene ikke kan stimulere godt nok eller at hånda ikke passer votten eller omvendt 😂 helt forskjellig sexlyst er drepen i et forhold. Jeg kan med hånda på hjertet si at det ikke fungerer. De mennene jeg skal ha skal testkjøres før et samboerskap eller ekteskap (dessverre oppdaget jeg dette for sent). Anonymkode: 3b5b2...7c5 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå