AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Del Skrevet 25. juli 2024 Eller er slikt en lost cause? Anonymkode: 967a8...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Del Skrevet 25. juli 2024 Ja! Min er helt motsatt i senga enn ellers. Elsker det, både hvordan han er i senga og til vanlig. Anonymkode: 23faa...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 25. juli 2024 #3 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg tror hvis du forteller/overbeviser mannen at dette er faktisk helt OK, kjør på, du har det bra. For de fleste mennesker som er snille, de vil deg ikke vondt, gjelder det samme i senga, så lenge de tror at du får vondt så unngår de det. Sett deg ned med gubben og overforklar at dette er noe du vil, at han kan "ta deg" (selvsagt innenfor deres grenser og safe word) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Del Skrevet 25. juli 2024 Ardenus skrev (43 minutter siden): Jeg tror hvis du forteller/overbeviser mannen at dette er faktisk helt OK, kjør på, du har det bra. For de fleste mennesker som er snille, de vil deg ikke vondt, gjelder det samme i senga, så lenge de tror at du får vondt så unngår de det. Sett deg ned med gubben og overforklar at dette er noe du vil, at han kan "ta deg" (selvsagt innenfor deres grenser og safe word) Samtidig trenger ikke dette å lede til noe forandring hos han. Om dette er seksuell atferd som for han er totalt turn off, så betyr det lite at han forstår hva hun ønsker fra han. Selvom jeg hadde skjønt at min kone ville pule meg analt med en dildo, samtidig som hun kjører sounding på meg, så hadde det vært like turn off og uaktuelt for meg. Anonymkode: 40074...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 25. juli 2024 #5 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg har ikke trent opp, og han er nok litt dominant generelt, men på en rettferdig måte. I senga er han helt sjef, og jeg nyter det🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 29. juli 2024 #6 Del Skrevet 29. juli 2024 (endret) Min mann er veldig snill (heldigvis). Derfor tok det litt tid før han skjønte at det var greit at han «tok» meg. Jeg elsker å kjenne begjæret hans og at han er litt dominant. Det krevde en del bekreftelser på at jeg likte det (alle kvinner gjør jo ikke det!), men var absolutt ikke en «lost case» 🙂 Men, altså, han må ville det selv. Du kan ikke «trene» en «elev» som ikke samarbeider. Prøv å begynne med noe du tror han vil like. Endret 30. juli 2024 av Fioljenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 29. juli 2024 #7 Del Skrevet 29. juli 2024 Her var det fullstendig lost cause, dessverre. Det å være hardhendt og dominant funket absolutt ikke for han. Vondt for oss begge, og endte i brudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå