Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, sjekket klokka på mannens tlf, og der ser jeg Instagram varsler om et damenavn som har lagt ut nye bilder osv. ble nysgjerrig og prøvde å søke ho opp på min mobil, ho dukket ikke opp. Sjekket så hvem han følger, og ho var ikke der heller. Kan de skjule det for meg? At ho bare ikke er synlig for meg? 

Anonymkode: 00b13...4fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en fake profil. "Melissa har lagt ut hete bilder nær deg".

Anonymkode: 2b3b2...4c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sikkert en fake profil. "Melissa har lagt ut hete bilder nær deg".

Anonymkode: 2b3b2...4c7

Så ut som vanlige bilder. Klikket ikke inn men… fant ho på fb og.. så virker ekte.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun har blokkert deg så vil du ikke finne henne.

Anonymkode: fbed8...7c1

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så dette er faktisk en lur ting å gjøre om man ikke vil bli oppdaget? Spør for en venn 😅

Anonymkode: 159dd...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Hun har nok blokkert deg så du ikke skal kunne snoke på henne om hun legger noe ut med mannen din på instastory eller noe. Hadde sjekket tlf hans når han sover. 

Anonymkode: d7d9a...e04

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har ikke peiling på sånt og heller ingen kjæreste e.l. som jeg gransker, men ble litt nysgjerrig på dette. Jeg har Instagram men bruker det svært sjelden, så amatør.

Men kan en person A blokkere en person B, uten at de er venner og ikke følger hverandre, fordi person A vil sikre seg at person B ikke klarer å søke opp A i fremtiden? Så i ts sitt tilfelle, hvis vi skal si at mannen hennes har et forhold på si med det som kunne vært person A, kan A ha søkt opp (bedt om navnet til B) mannens partner/samboer/kone og blokkert henne for lenge siden, for at kona ikke skal finne person A senere - hvis B får mistanke, ser noe, og dermed prøver å søke opp A?

Hvis dette ga noen mening.... klønete forklart 😛 Men hvis det går an å blokkere noen man ikke følges av og ikke følger selv heller, er det jo en glimrende metode for de utro å "skjule seg" på nettet for mistenksomme partnere til utro slabbedasker!

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

For sent n men: Kunne du ikke bare sagt til kjæresten din - som jeg antar ikke var så langt unna - at hey babe, ser ut som Vanessa har lagt ut nye bilder!

På samme måte som man kan si "hei, mora di ringte da du var på dass". Bare kanskje med litt mer glimt i øyet ;)

Noen folk spør KG når de burde spurt sin kjære.

Du kan fremdeles spørre, men nå må du jo nesten legge til at du ble usikker og at du har gravd litt. Men det er lov!

Anonymkode: b163b...ac8

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke peiling på sånt og heller ingen kjæreste e.l. som jeg gransker, men ble litt nysgjerrig på dette. Jeg har Instagram men bruker det svært sjelden, så amatør.

Men kan en person A blokkere en person B, uten at de er venner og ikke følger hverandre, fordi person A vil sikre seg at person B ikke klarer å søke opp A i fremtiden? Så i ts sitt tilfelle, hvis vi skal si at mannen hennes har et forhold på si med det som kunne vært person A, kan A ha søkt opp (bedt om navnet til B) mannens partner/samboer/kone og blokkert henne for lenge siden, for at kona ikke skal finne person A senere - hvis B får mistanke, ser noe, og dermed prøver å søke opp A?

Hvis dette ga noen mening.... klønete forklart 😛 

Ja, jeg har gjort dette, og lagret nr til kona som "ikke ta telefonen".

Men da gjør man det også på Facebook, virker litt rart å bare gjøre det på insta og ikke på FB som har mer personopplysninger og er et viktig verktøy for stalking av en person.

Anonymkode: b163b...ac8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Trist.. 

Høres ut som han har kontakt med en kvinne på instagram ja. 

Jeg hadde sjekket mobilen hans når han sover eller er i dusjen. 

Uansett hva du finner hadde jeg spurt han hvem det var.

Anonymkode: 9c3fb...827

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (9 minutter siden):

Hvis dette ga noen mening.... klønete forklart 😛 Men hvis det går an å blokkere noen man ikke følges av og ikke følger selv heller, er det jo en glimrende metode for de utro å "skjule seg" på nettet for mistenksomme partnere til utro slabbedasker!

Ja, man kan blokkere hvem som helst, trenger ikke være venner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, man kan blokkere hvem som helst, trenger ikke være venner.

Ok, men man må vite brukernavnet de har på Instagram, ikke sant? Man kommer ikke så langt ved å skrive "Karin Hansen" i søkefeltet, om brukernavnet er "KanHeia1845"? Stemmer det?

Hvis dette da var tilfelle i ts sin sak, så har den kvinnen hun så meldingen fra gjort seg usøkbar for kona, og kvinnen må da ha fått opplyst brukernavnet til kona av mannen for å kunne klare å blokkere henne?

Beklager spørsmål, vil bare skjønne dette her, hehe 😄

AnonymBruker
Skrevet

Ja man jo finne profilen for å kunne blokkere. Nei, det er ikke noe mer komplisert enn at hun kan ha sett hvem han følger for så å finne dama i den lista.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Be ei venninne/venn om å søke opp personen. Da ser du om du er blokkert eller ikke uten å spørre han.

Anonymkode: d51c5...bd1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sleng ut navnet her så søker vi alle henne opp!

Anonymkode: c07e0...72d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dreven på Instagram og det er som flere sier. Vi kan blokkere folk vi ikke følger og jo, det er enkelt å finne personer ved å søke opp deres navn (selv om kallenavnet på Instagram er noe annet). Det kan virke som at kvinnen har blokkert deg av en eller annen grunn. Et triks er å sjekke på dataen din, søk opp www.Instagram.com/brukernavn. Sørg for at du ikke er pålogget på din instagramprofil på dataen.

Dukker profilen hennes opp da, men ikke når du er pålogget, er du garantert blokkert.

Anonymkode: 94d1d...75e

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er dreven på Instagram og det er som flere sier. Vi kan blokkere folk vi ikke følger og jo, det er enkelt å finne personer ved å søke opp deres navn (selv om kallenavnet på Instagram er noe annet). Det kan virke som at kvinnen har blokkert deg av en eller annen grunn. Et triks er å sjekke på dataen din, søk opp www.Instagram.com/brukernavn. Sørg for at du ikke er pålogget på din instagramprofil på dataen.

Dukker profilen hennes opp da, men ikke når du er pålogget, er du garantert blokkert.

Anonymkode: 94d1d...75e

Kan jeg også lage ny insta konto og søke henne opp? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo slike spamvarsler Instagram sender, ikke nødvendigvis varsler han har valgt å "abonnere" på. 

Anonymkode: cc62f...c89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan jeg også lage ny insta konto og søke henne opp? 

Har hørt at det ikke fungerer da man gjerne er koblet til samme telefonnummer og/eller mailadresse. Det skal være en sikkerhet nettopp for at ikke blokkerte personer skal kunne finne deg. 

Men søk opp profilen når du ikke er innlogget, f.eks. på pc.

Anonymkode: 25691...0b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja man kan blokkere hvem som helst. Dette her er litt flaut men jeg synes det er litt spennende eller gøy eller hva man skal si å følge med på livet til noen av typens ekser. Spesielt hun ene legger ut mye på stories, som jeg ser på, men etter jeg har gjort det blokkerer jeg sånn at ikke hun kan se at jeg har sett storien. Sånn kan jeg gjøre flere ganger i mnd, på insta er det ikke noe karantene når man blokkerer noen, man kan blokke og åpne hvert minutt om man vil. 

Anonymkode: 95639...bc4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...