Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, telefon snokere. 

Jeg lurer på en ting. Går dere målrettet in i et forhold med mistillit og forhands domsdags spådommer? 

Og en annen ting. Hvordan er sex og samliv i disse forholder, dere er part i? Hvem av partene er den som har minst sexlyst av dere. Er det dere, telefon snokere eller de mistenkte? Har dere søkt profesjonell hjelp?

Og sist men ikke minst. Har noen av dere brukt magefølesen til bli rike på aksjehandel eller vinne i lotto?

Anonymkode: 0d413...e12

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart går en del inn i forhold med mistillit. Det er jo noe en del folk har med seg fra oppveksten. 

Anonymkode: 4312f...624

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du blitt ferska nå? Og legger skylden på den som ikke har mest sexdrive?

Anonymkode: 8e409...6d2

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde et topp forhold, full tillit, så ble partners oppførsel endret etter 14 år. Tlf ble hemmelig, nesten slutt på sex og kos, og fikk mye kritikk, slutt på gode samtaler. Endret seg nesten over natten. Jeg spurte om der var en ny, om det var depresjon, noe på jobb osv. Alt ble benektet. Spurte igjen et halvt år senere, ny benektelse. Spurte om partner ønsket skillsmisse, benektet det også. Ett år senere, med samme oppførsel,  der jeg i realiteten var alene i forholdet, ble telefonen sjekket i et øyeblikk der den var ubevoktet. Det tok 2 sekunder å finne personen som var årsaken til endringene i mitt og barnas liv. Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gjorde det tidligere. Gikk absolutt ikke inn i forholdet med mistro, tvertimot. Men store endringer hos partner, uten noen forståelig årsak, bør få folk til å reagere. Og da trenger man å få svar.

Anonymkode: 10eef...efe

• Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde et topp forhold, full tillit, så ble partners oppførsel endret etter 14 år. Tlf ble hemmelig, nesten slutt på sex og kos, og fikk mye kritikk, slutt på gode samtaler. Endret seg nesten over natten. Jeg spurte om der var en ny, om det var depresjon, noe på jobb osv. Alt ble benektet. Spurte igjen et halvt år senere, ny benektelse. Spurte om partner ønsket skillsmisse, benektet det også. Ett år senere, med samme oppførsel,  der jeg i realiteten var alene i forholdet, ble telefonen sjekket i et øyeblikk der den var ubevoktet. Det tok 2 sekunder å finne personen som var årsaken til endringene i mitt og barnas liv. Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gjorde det tidligere. Gikk absolutt ikke inn i forholdet med mistro, tvertimot. Men store endringer hos partner, uten noen forståelig årsak, bør få folk til å reagere. Og da trenger man å få svar.

Jeg har aldri hatt behov for å snoke men i ditt tilfelle så hadde jeg også gjort det.

Anonymkode: 6a84e...616

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid nullstilt meg etter hvert forhold. Det har gått bra i mange år, plutselig så endrer personen adferd. Etter lengre tid å merkelig oppførsel så tar man steget man egentlig ikke vil, men vil ha det bekrefta før man går videre i livet.

Da har man funnet mye rart, det har alltid stemt at det har vært noe snusk på gang.

Anonymkode: 83e59...a47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på en ting. Går dere målrettet in i et forhold med mistillit og forhands domsdags spådommer? 

Og en annen ting. Hvordan er sex og samliv i disse forholder, dere er part i? Hvem av partene er den som har minst sexlyst av dere. Er det dere, telefon snokere eller de mistenkte? Har dere søkt profesjonell hjelp?

Og sist men ikke minst. Har noen av dere brukt magefølesen til bli rike på aksjehandel eller vinne i lotto?

Jeg som sjekket eksens telefon da han og hans familie prøvde å overbevise meg om at jeg var psykisk syk. Jeg har alltid hatt størst sexlyst av oss to. Han kuttet plutselig ut sex, samtidig som han chattet dagen lang med "venninna". De skjulte seg nesten ikke. Jeg har for øvrig brukt magefølelsen flere ganger for å unngå fare. Det virket.

Anonymkode: b09c7...871

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gikk heller ikke i forhold med mistro. Aldri vært sjalu, nektet ham å dra ut med kompiser, krevd å få se telefonen, krevd at han kuttet ut venninner osv.

Anonymkode: b09c7...871

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Eksen min sjekket stadig mobilen min, han var sjalu og kontrollerende. Jeg hadde ingenting å skjule. 
Så, en gang fikk jeg sjansen til å sjekke hans mobil… og der dukket det opp mye rart🙄 

Anonymkode: 0c848...772

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

dere, telefon snokere. 

Jeg lurer på en ting. Går dere målrettet in i et forhold med mistillit og forhands domsdags spådommer? Nei

Og en annen ting. Hvordan er sex og samliv i disse forholder, dere er part i? Hvem av partene er den som har minst sexlyst av dere. Er det dere, telefon snokere eller de mistenkte? Har dere søkt profesjonell hjelp? Jeg hadde minst. Jeg har fått profesjonell hjelp. Det burde eksene mine også (mye mer enn meg i følge de profesjonelle)

Og sist men ikke minst. Har noen av dere brukt magefølesen til bli rike på aksjehandel eller vinne i lotto? Jeg er ganske rik på aksjer. Og magefølelsen sier at jeg ikke vinner i lotto, så det spiller jeg ikke ;) 

Aldri snoket på mannen sin, han har aldri gitt meg en grunn til å sjekke den. De andre derimot, fant mye rart, ja

Anonymkode: 26f8e...434

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har nivå av sexlyst noe som helst med telefonsnoking å gjøre?

Anonymkode: 0ec2e...bd2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde ei venninne som tok skrittet enda et hakk lengre, for å finne ut om samboeren hennes var utro. Hun fikk hjelp av ei anna venninne til å spore han med en gps tracker. De gjemte den i bilen hans. Hun var helt besatt av å ha rett i at han var utro, og skulle finne ut av dette for enhver pris. Jeg og henne er ikke venninner idag for å si det sånn. Ble venn med eksen hennes istedet, siden jeg opplever at han er mer fair enn henne. Til tross for at det var han som var utro. Han har uansett ikke gjort noe galt mot meg. Må bare presisere at jeg ikke er interessert i han. Synes bare bedre om han enn henne rett og slett. 

Touche 🥳🥳🥳

Endret av Irak
AnonymBruker
Skrevet

Gikk inn med litt mistillit tror jeg, det var mye røde flagg. 
jeg slutta nesten å ha sex med han, mye min feil i det, legger meg flat der. Men han var også skyld i det. Han endra adferd over natta, jeg sjekka telefonen og ja, han hadde noen på si. 
jeg har gjort det greit i aksjehandel, der leser jeg økonominyheter, følger med i tiden og har på denne måten fått litt teft over hva som kan lønne seg å investere i. Magefølelsen kommer man ikke langt med i aksjehandel. 

Anonymkode: 59a12...ddd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Også i et forhold som fram til nylig har vært preget av tillit. Har aldri sjekket telefonen hans før, og har aldri vært sjalu. Han har mange jentevenner, som jeg også kjenner, og aldri har følt meg truet av. Så traff han plutselig noen gjennom jobb… Han fortalte en  halvhjertet historie klart full av løgner, men nektet for at det var noe mer, og fortalte at kontakten var over, og alt var slettet. Det var aldri noen «magefølelse». Ventet ikke lenge før jeg sjekket, for første gang i samlivet. Fikk bekreftet at han løy om det jeg trodde han løy om. Tillit er forøvrig noe man deler, og gjør seg fortjent til. Ikke en konstant variabel.
Sex? Tja, det varierer hvem som har mest lyst. Ser ikke på det som relevant, savner man sex så mye i et forhold at man føler behov for å få det av andre, så forlater man forholdet først.

Anonymkode: 036ee...bea

• Nyttig 1
Skrevet

Har snoket og det har jeg sluttet med for lengst da det ikke var noe å finne. 
hadde tidligere forhold med utroskap og det som det gjorde med meg dro jeg dessverre med meg inn i nåværende forhold. Jeg  fortalte at jeg hadde snoket, bad om unnskyldning og tilgivelse. Jeg ble tilgitt, har ikke snoket siden og heller sagt høyt de gangene jeg har latt tankene fly avgårde på ville ferder og vært sjalu. I dag har vi veldig åpent og tillitsfullt forhold og jeg har vært sjalu fordi jeg har vært usikker på meg selv, ikke min partner🤬🤯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en som var ekstremt sjalu og fikk meg til å slette alt av motsatt kjønn på sosiale medier. Han hadde full tilgang til min telefon, men åpnet den aldri foran meg og la den alltid med skjermen ned.

Da jeg tilfeldigvis oppdaget noe rart på hans telefon da han sovnet med telefonen åpen i hånda, viste det seg at han var aktiv på sexforum og snappet aktivt med 8-10 jenter... Heiv han ut samme dag. Angrer bare på at jeg ikke oppdaget det tidligere. 

Om man har en uggen følelse, er det mye bedre å sjekke, enn å la det gå fordi man ikke vil "overskride privatlivet" - unnskyld meg, men er det bedre å bli bedratt i årevis da? 

Anonymkode: 9a883...f94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hadde det ikke vært bedre om folk sluttet å være utro?

Da vil det ikke være noen vits å snoke. Og mange mennesker vil spares for smerte fra ussle mennesker som kun tenker på seg og sitt! 

Men selvfølgelig ønsker enkelte å henge ut snokere, for det gjør det vanskeligere å være utro! 

Anonymkode: 0fb3a...7e7

AnonymBruker
Skrevet

Dette var et passivt agressivt innlegg.

Du antyder at den som har en såkalt magefølelse på utroskap egentlig er synsk, og burde dermed også gjøre det bra i aksjehandler osv.

Magefølelsen man får handler ikke  om å være synsk, det handler om mange små ting som endrer seg i partnerens adferd. Det er småting som andre ikke ville lagt merke til, som endringer i stemmeleie, tonefall, h*n endrer vaner eller gjør ting h*n ellers aldri gjør. Eller at h*n begynner å snakke mye om en kollega feks. Legger mobilen sin et annet sted enn den vanligvis gjør. 

Den magefølelsen får man selvsagt ikke på aksjehandler eller ved å tippe i Lotto, da det ikke dreier seg om å være synsk, men om å tolke små endringer i adferd, som man merker fordi man kjenner partneren sin bedre enn noen andre gjør. 

Anonymkode: 69922...414

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hadde det ikke vært bedre om folk sluttet å være utro?

Da vil det ikke være noen vits å snoke. Og mange mennesker vil spares for smerte fra ussle mennesker som kun tenker på seg og sitt! 

Men selvfølgelig ønsker enkelte å henge ut snokere, for det gjør det vanskeligere å være utro! 

Anonymkode: 0fb3a...7e7

Hadde det ikke vært bedre om folk sluttet å snike sånn? Ja, de kan ta de utro på et tidspunkt, men men de skaper også smerte hos folk som aldri er utro men blir mistenkt for det igjen og igjen. 

Anonymkode: 4312f...624

AnonymBruker
Skrevet

Før var jeg ikke mistroisk. Men etter flere tillitsbrudd med to tidligere partnere så har man vært ute en vinternatt før og vet at det flotteste forholdet kan snu på en femøring og bli infisert av utroskap og lureri.

Jeg sjekker mobilen KUN ved begrunnet mistanke.

ALDRI har jeg opplevd at partner svarer ærlig når spurt direkte. Så dette tullet med å "bare spørre han det vel" må man slutte å pushe. En utro mann er en mester i løgn og bedrageri. Tror nesten snikingen er halve moroa.

Jeg er nå sammen med en flott mann, stødig og trygg, absolutt til å stole på, han har ikke gitt meg noen grunn til å tro han er utro. Men at han kommer med små hvite løgner har han gjort flere enn én gang. Han har fått klar beskjed om at slikt er som gift for et forhold og at han i praksis sier at vi ikke er verdt det, noe flåsete han kan rote bort med idiotiske løgner.

På tross av dette har jeg ikke sjekket mobilen hans. Fordi jeg tror ikke han er utro. Senest denne uken dro han på trening og mobilen lå gjen i sofaen. Jeg hadde teknisk sett 70 minutter å snoke. Kunne sikkert oppdaget det ene og andre, men fordi jeg ikke tror han er utro så sjekker jeg heller ikke. 

I dette forholdet har jeg høyest sexlyst. Vil ha sex 1-3 ganger for dag. Han også sa han har høy sexlyst og vil ha sex daglig. Det var helt til det ble en realitet. Nå viser det seg at 4 ganger i uken er nok for han.

Om noen kommer til meg og lurer på om partner er utro vil jeg 10 av 10 ganger anbefale å snoke på telefonen, følge etter, lage felle osv. Aldri om en mann innrømmer utroskap første gang han blir spurt. Aldri.

Anonymkode: 883cd...0be

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...