AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Brant begge beina mine (2 grads og 1 grads). Det har grodd nå, men ble infeksjon så har vært på antibiotika også. Beina er nå litt lillaaktige og huden er veldig tørr. Hva slags fuktighetskrem kan jeg bruke? Skal på apoteket etterpå Anonymkode: 36c7e...21e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Brant begge beina mine (2 grads og 1 grads). Det har grodd nå, men ble infeksjon så har vært på antibiotika også. Beina er nå litt lillaaktige og huden er veldig tørr. Hva slags fuktighetskrem kan jeg bruke? Skal på apoteket etterpå Anonymkode: 36c7e...21e Da spør du der! De har gode kunnskaper om dette. Anonymkode: 4b181...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Brant begge beina mine (2 grads og 1 grads). Det har grodd nå, men ble infeksjon så har vært på antibiotika også. Beina er nå litt lillaaktige og huden er veldig tørr. Hva slags fuktighetskrem kan jeg bruke? Skal på apoteket etterpå Anonymkode: 36c7e...21e Fikk beskjed på brannskadeavdelingen at man skal bare bruke hvit vaselin fra apoteket på brannskader til huden ser omtrent normal ut igjen. Tok en del uker og måneder før huden så nokså normal ut. Kjøp vaselin og smør på. Eventuelt kan du kjøpe tubiform av den tynneste til å trekke utenpå etter at du har smurt deg for å unngå kliss i klær og sengetøy. Er usikker på om du bør ha blå eller gul størrelse. Jeg har gul til beina. Farmasiet er billigst på dette. Husker jeg ikke feil, så var det bilde av disse leggene for litt siden? Anonymkode: 7362e...62f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 Denne fikk vi anbefalt og har brukt https://www.apotek1.no/produkter/metode-100-hvit-vaselin-971841p Anonymkode: 7362e...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå