AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Hei. Jeg har ganske små pupper, og de er også asymmetriske. Det var noe jeg oppdaget for noen år siden og ulikheten har plaget meg noe. Jeg har en A-cup (tror det er begge), men hadde ikke hatt noe imot å ha en B-cup for eksempel. Men jeg liker veldig godt små pupper! Jeg har ingen interesse av silikon, og det jeg vurderer aller mest er om jeg kan få dekt korrigering av brystene offentlig. Men jeg vet ikke om det er over 25 % differanse. Hvordan kan jeg måle dette? Jeg kan ikke skylde på vansker med å finne BH, da puppene mine er små. Det er bare forskjellen ved at den ene brystvorten er lengre ned enn den andre. Så jeg har vurdert om jeg enten skal løfte det ene brystet litt, eller om jeg skal ha litt eget fett i det andre for å gi det et naturlig løft. Jeg vet med meg selv at jeg burde elske meg selv som jeg er. Og jeg elsker meg selv på mange måter, men jeg lurer på om dette påvirker meg mer enn jeg vil innse. Jeg vet også at alle mennesker har en viss forskjell, men jeg tror jeg har litt mer forskjell enn det som er vanlig. Jeg har hatt sex med ulike partnere, og har aldri fått noen negative tilbakemeldinger. Men jeg lurer på om de ser mer større og symmetriske ut når jeg er opphisset. Men jeg kan jo ikke gå runt å være kåt hele dagen. Noen som har fått dekket korrigering ved reduksjon eller forstørrelse med eget fett som har små pupper? Anonymkode: 68fc7...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå