Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min har født guttebaby nr 2. Hun har alt av klær og utstyr fra storebror. Noen tips til en kjekk barselgave? 🥰

Anonymkode: e67fa...a16

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da venninnen min fikk barn kjøpte jeg rett og slett et handlenett fylt med litt diverse til henne. Rødvinspølse, håndkrem, sjokolade, stor vannflaske + På stell-såpe og en pakke med bomullssmekker til baby. Mulig det var mer og, men var dette jeg kom på 😂

Anonymkode: 17e58...4fe

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Søsteren min har født guttebaby nr 2. Hun har alt av klær og utstyr fra storebror. Noen tips til en kjekk barselgave? 🥰

Anonymkode: e67fa...a16

Hjemmebakt brød, varm middag levert på døra, gavekort på husvask eller på barnevakt så hun kan få litt egentid.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da vi fikk barn fikk vi bl.a en pose med bleier, våtservietter, krem og pudder. Noe sånt kan du jo gi. Ting som hun har bruk for fremover.

Anonymkode: 313a1...083

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En flaske vin. Eller inviter henne med ut på lunsj/middag 

Anonymkode: 2aae4...3ee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er uansett fint å få nye fine klær til en nyfødt, ikke bare arvetøy.

Anonymkode: 1efb4...353

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har gitt gave til mor og kun noe smått til barnet. Mye usaltede nøtter som passer til ammingen, diverse snacks, tørket frukt osv. Gjerne mest sunt, men ispedd litt av favorittene. Disse dadlene med ulike smaker har jeg gitt litt i gaver i det siste. 
Kaffe/te, leppebalsam, håndkrem har også blitt satt pris på. Ei fikk sjokoladepålegg. Det falt veldig i smak i de senere nattetimer 😋

Skal du på besøk og kan ta med noe ferdig mat, eller gi gavekort på take away så er det og noe. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Snacks, rødvin, spekemat, et godt brød eller morgenlevering. Hjemmebakt eller hjemmelaget middager (så lenge du vet det er noe hun liker og setter pris på). 

Gavekort på take - Away 

Anonymkode: 088bc...52e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...