AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Jeg brukte bankens lånekalkulator og søkte om den summen de foreslo. Fikk brev i dag med avslag. Er det ikke vanlig at de skriver hvor mye jeg heller kunne ha fått? Anonymkode: 4c0c6...bd3
Queen94 Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Prøv å hør med ulike banker, la de regne ut hvor mye dere eventuelt kan få låne. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 Jeg tipper beløpet de er villige til å låne deg er så lavt at du uansett ikke vil kunne kjøpe bolig med summen, ergo er det ikke noe poeng å tilby deg noe. Men du kan jo høre med flere banker. Anonymkode: f85f2...53c 1
Eric_B Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 Årsaken til avslaget har noe å si. Det kan være mer enn betjentingsevne som ligger bak. Sikkerhet, betalingshistorie og andre faktorer. Avtalt tid med rådgiver, det er alltid fornuftig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 Da jeg søkte lån fikk jeg i 2 banker avslag på summen jeg søkte om. De kom da med tilbud om lavere lånesum. Men om det er vanlig vet jeg ikke? Anonymkode: 17b8e...280
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #6 Skrevet 25. juli 2024 Jeg har søkt i mange banker (alltid lurt å shoppe litt rundt), og da får jeg gjerne vite maxen jeg kan låne - enten bare automatisk med en gang, eller så får man en rådgiver man prater med som vil ha litt mer detaljer før man får et tilbud på hva de kan gi. Jeg har aldri fått blankt avslag, men fått tilbud om lavere sum enn søkt på. Anonymkode: 6e2e5...60e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #7 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da jeg søkte lån fikk jeg i 2 banker avslag på summen jeg søkte om. De kom da med tilbud om lavere lånesum. Men om det er vanlig vet jeg ikke? Anonymkode: 17b8e...280 I banken jeg jobber ringer vi alltid kunden både underveis i behandlingen av søknaden og etter vurderingen har blitt gjort for å sørge for at vi har en god dialog på situasjonen og at kunden har forståelse for hvorfor vurderingene som gjøres blir gjort. Anonymkode: 1d1fe...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg brukte bankens lånekalkulator og søkte om den summen de foreslo. Fikk brev i dag med avslag. Er det ikke vanlig at de skriver hvor mye jeg heller kunne ha fått? Anonymkode: 4c0c6...bd3 Aldri opplevd, kun fått blankt avslag. Så da kan de kanskje ikke tilby deg lån i det hele tatt. Anonymkode: 22138...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå