AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #21 Del Skrevet 30. juli 2024 På Bruce Springsteen-konserten som var i Bergen nylig, var alle toalettene på samme side av området og pga trengsel var det rett og slett umulig å komme seg dit. Da skrev avisene at det var flere publikummere som tisset på seg. Det er ikke mulig å holde seg i 3 timer hvis man har noen øl innabords… Anonymkode: ab0c8...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #22 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg var på en mindre konsert i april, på Rockefeller, og sto nesten fire timer i kø i forkant av konserten (favorittartisten). Ble kjent med de andre i køen så vi gikk 2 og 2 ned på Starbucks halvannen time før de åpnet dørene, da klarte jeg meg frem til vi kom oss ned på hotellet igjen i 23-tiden. Drakk ingenting, men jeg er ikke der lenger at jeg klarer holde meg fra 15-23.00 uansett, det tilhører i så fall sjeldenhetene. Anonymkode: c4fdb...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #23 Del Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 22.10): På Bruce Springsteen-konserten som var i Bergen nylig, var alle toalettene på samme side av området og pga trengsel var det rett og slett umulig å komme seg dit. Da skrev avisene at det var flere publikummere som tisset på seg. Det er ikke mulig å holde seg i 3 timer hvis man har noen øl innabords… Anonymkode: ab0c8...aa9 Ekspander Det er faktisk helt krise! Greit nok at den konserten regnet vekk, men fy så nedverdigende det må være. De fleste på den konserten var nok godt voksne. Anonymkode: b88fc...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #24 Del Skrevet 5. august 2024 Anononyma skrev (På 28.7.2024 den 22.08): Fikk også sjokk da jeg hørte om at folk pisser i ølkurs. Folk er rett og slett noen forbanna griser. Og nei, eneste du som kvinne evt kan gjøre er å bruke bleie da. Personlig pleier jeg ikke få behov for toalettbesøk under konsert. Drikker lite i forkant og ingenting underveis Ekspander en bleie kan jo være både diskret og praktisk i tilfelle. Anonymkode: d677c...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #25 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 11.43): Bleie ja.. Da tror jeg det trengs mengder med alkohol! 🙈 Pleier stort sett gå bra for meg også, kan hende 2 tette fødsler har påvirket blærekapasitet og kontroll. Samt lenger intervall mellom konsertmulighetene. Gjerne derfor jeg også har ønsket å komme langt frem! Ser noen hadde tipset om en anordning, i tillegg til bleier da. Setter pris på tipsene! TS Anonymkode: b88fc...abc Ekspander er ikke så ille som du tenker å ha en diskret bleie på. og den er jo der bare til nøds. tena lady silouette er jo relativt "lik" som en truse. Anonymkode: d677c...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #26 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 22.04): Hvor ofte ser man Taylor Swift avbryte konserten fordi hun må ha en tissepause eller bæsje på scenen? Klarer artisten det, klarer også publikum det. Anonymkode: aaa6f...5a9 Ekspander 3 timer konsert. 1 time oppvarmingsband. Portene åpner 2 timer før. 6 timer i kø før konserten. Klarer du å holde deg i 12+ timer?? Anonymkode: 28d8c...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #27 Del Skrevet 17. august 2024 Anononyma skrev (På 29.7.2024 den 7.13): Fytti f. Min uttalelse om forbanna griser står - bare at det er en fornærmelse mot dyret gris! 😫 Så hyggelig for alle andre som får gleden av å tråkke rundt i pisset ditt da. Ekspander Ingen bryr seg på festival. Heldigvis. Anonymkode: d00d4...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå