Dorma Skrevet 25. juli 2024 #21 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kalles jo det! Anonymkode: f36f1...08e Aldri hørt det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #22 Del Skrevet 25. juli 2024 Nei, pleier å velge solseng etter hvor de fineste og mest lettkledd damene ligger... så legger jeg meg i nærheten... Dog selvsagt irriterende om de nærmeste allerede er opptatt. Men gidder ikke ligge i en solseng uten utsikt til pene lettkledde damer. Anonymkode: 5fd75...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #23 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor finner du utleier? Anonymkode: f36f1...08e Nå sist fant vi på finn.no, men har også lett via utenlandske sider og kommet i kontakt med utleiere på den måten. Airbnb fungerer også. fordelen med årets ferie, var at vi leide av en normann, så var veldig greit med kommunikasjon. Anonymkode: 37893...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #24 Del Skrevet 25. juli 2024 Nei, kan ikke tenke meg noe verre enn å ligge ved et basseng på "sydentur". Ved sjøen derimot, men reiser ikke til steder hvor strendene er fulle av solsenger. Anonymkode: 232ed...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #25 Del Skrevet 25. juli 2024 Ja for å få solseng ved bassenget måtte vi stå opp kl 6 å legge ut håndklær. Synes det er en fryktelig uting egentlig, men hvis vi skulle få plass ved bassenget måtte vi det. Vi var der som regel fra morgen til ettermiddag/kveld da. Mens flere solsenger sto ubrukte med håndklær på fra morgen til langt på ettermiddagen. Skulle ønske det var regler for sånt alle steder sånn at man faktisk måtte være der for å holde en solseng opptatt. Liker ikke praksisen. Anonymkode: af61b...30d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #26 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ja for å få solseng ved bassenget måtte vi stå opp kl 6 å legge ut håndklær. Synes det er en fryktelig uting egentlig, men hvis vi skulle få plass ved bassenget måtte vi det. Vi var der som regel fra morgen til ettermiddag/kveld da. Mens flere solsenger sto ubrukte med håndklær på fra morgen til langt på ettermiddagen. Skulle ønske det var regler for sånt alle steder sånn at man faktisk måtte være der for å holde en solseng opptatt. Liker ikke praksisen. Anonymkode: af61b...30d Det er regler og du kan bare hive bort håndklær som ligger der for å holde av. Anonymkode: 30f32...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #27 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja for å få solseng ved bassenget måtte vi stå opp kl 6 å legge ut håndklær. Synes det er en fryktelig uting egentlig, men hvis vi skulle få plass ved bassenget måtte vi det. Vi var der som regel fra morgen til ettermiddag/kveld da. Mens flere solsenger sto ubrukte med håndklær på fra morgen til langt på ettermiddagen. Skulle ønske det var regler for sånt alle steder sånn at man faktisk måtte være der for å holde en solseng opptatt. Liker ikke praksisen. Anonymkode: af61b...30d Men du er en i mafiaen så da blir det litt intern justis. Jeg har vært på hotell uten noen av dere og det var veldig fint, ingen holdt av stoler og alltid masse ledig. Anonymkode: 30f32...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #28 Del Skrevet 25. juli 2024 Niks, skyr charter-ferier som pesten. Jevnt over forferdelig folk som reiser på slike ferier. Anonymkode: 4306b...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #29 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg skyr også sånne steder. Foretrekker AirBnb og stranda. Anonymkode: a82b7...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 25. juli 2024 #30 Del Skrevet 25. juli 2024 30 minutter siden, AnonymBruker said: Niks, skyr charter-ferier som pesten. Jevnt over forferdelig folk som reiser på slike ferier. Anonymkode: 4306b...c87 Ja da, kona mi og jeg er sikkert forferdelige folk. Nå gir vi faktisk blaffen i bassenger og solsenger, så håndklemafiaen plager oss ikke det minste. I høyden synes jeg de er litt komiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #31 Del Skrevet 26. juli 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Før da vi reiste charter, ja. Nå leier vi kun med eget basseng. Anonymkode: 37893...1ef +1 Nettopp for å slippe dette styret med solsenger og overfylte basseng, gikk vi over til å leie hus med eget basseng. Suverent mye bedre. Anonymkode: 12106...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #32 Del Skrevet 26. juli 2024 Har aldri gjort det. Vi var to uker på resort i sommer, og fant alltid en ledig solseng å legge tingene våre på. Barna vil bare bade konstant uansett, så de trenger ikke solseng. På stranden har vi pleid å ønske å være nærmest mulig havet pga barna som ville bade hele tiden, og dermed var solseng uaktuelt. Anonymkode: 9a2bb...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #33 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, pleier å velge solseng etter hvor de fineste og mest lettkledd damene ligger... så legger jeg meg i nærheten... Dog selvsagt irriterende om de nærmeste allerede er opptatt. Men gidder ikke ligge i en solseng uten utsikt til pene lettkledde damer. Anonymkode: 5fd75...b38 «Fantasier fra gutterommet i kjelleren til mamma og pappa» Anonymkode: bba60...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #34 Del Skrevet 26. juli 2024 Første dag gikk vi til steanda i 11-tiden. Alle solsenger opptatt med håndklær eller folk og ingenting ble ledig før kvelden. Resten av uka gikk en av oss på stranda i 0830 tiden og holdt av senger til de to andre i familien. Men den som sto opp først var på stranda hele tiden da- gikk ikke ut med håndklær bare. Hotellets solsenger. Anonymkode: 1f08f...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #35 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg visste ikke hva det var før jeg en morgen skulle ta meg en dukkert og legge meg i solsengen. Klokken var 09.30, alle solsengene var dekket med håndklær men ingen mennesker. Så jeg valgte meg den solsengen med det fineste håndkleet og la meg på den. Trodde det var hotellet. Heldigvis var jeg akkurat i bassenget da eieren dukket opp i 11-tiden og var rasende over det våte håndkleet sitt😅 Anonymkode: ab14f...2af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #36 Del Skrevet 26. juli 2024 Nei, har aldri hatt problemer med å finne solsenger rundt bassenget. Anonymkode: 69c3b...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #37 Del Skrevet 26. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg visste ikke hva det var før jeg en morgen skulle ta meg en dukkert og legge meg i solsengen. Klokken var 09.30, alle solsengene var dekket med håndklær men ingen mennesker. Så jeg valgte meg den solsengen med det fineste håndkleet og la meg på den. Trodde det var hotellet. Heldigvis var jeg akkurat i bassenget da eieren dukket opp i 11-tiden og var rasende over det våte håndkleet sitt😅 Anonymkode: ab14f...2af Fantastisk! Her har vi faktisk en glimrende aksjonsform - ta i bruk solseng og håndduk, og skyld på at du trodde det var hotellet som hadde lagt de ut. Anonymkode: 12106...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #38 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg er i Tyrkia nå, og her lever håndklemafiaen i beste velgående. Det er dessverre mange briter på dette hotellet, og de eier ingen skam for noe 🙈 Er fullt ved bassenget før kl 9 om morgenen, men sjelden fullt før ved 11-tida. Anonymkode: 0c0bf...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #39 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i Tyrkia nå, og her lever håndklemafiaen i beste velgående. Det er dessverre mange briter på dette hotellet, og de eier ingen skam for noe 🙈 Er fullt ved bassenget før kl 9 om morgenen, men sjelden fullt før ved 11-tida. Anonymkode: 0c0bf...72f Mente at det er opptatt på alle solsenger, men få folk å se. Både på land og i basseng. Anonymkode: 0c0bf...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #40 Del Skrevet 26. juli 2024 Dette problemet burde egentlig være ganske enkelt å løse for hotellene. Bare putt en liten veiecelle i hver solseng og et lite e-ink display som viser hvor lenge sengen har vært tom. Så er det bare å kaste håndklær som har ligget på en tom seng i en time eller mer f.eks. Og med e-ink display vil dette bruke så lite batteri at et lite knappecelle batteri antakelig kan holde i over et år før det må byttes. Og dette utstyret er ekstremt billig nå så det hadde sikkert bare kostet noen få kroner per seng. Anonymkode: a8e7a...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå