Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva var deres mål i uke 28? Mitt er 21 og jeg er bekymret, ved uke 24 var jeg 20. 

Pga ferie hos jordmor å lege, så hadde jeg kontroll til en turnuslege, han var ganske usikker men skulle sjekke med er andre legene og ringe meg i løpet av dagen. 

Anonymkode: 692e0...d47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal henvises svangerskapspoliklinikken.

Anonymkode: a0b83...ebc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme, 21 i uke 28. Ble henvist til svangerskapspol for oppfølging, viste seg at baby er mindre enn «normalen», så har hyppig oppfølging!

Anonymkode: 694f2...f38

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, fikk time til svangerskapspoliklinikken i slutten av august, var sprengt kapasitet med ferie osv. 

Vurderer å dra på privat ul, men nærmeste er 4 timer unna. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar, fikk time til svangerskapspoliklinikken i slutten av august, var sprengt kapasitet med ferie osv. 

Det var lenge til😨 

Kan de henvise deg til et annet sykehus? Jeg ville ringt sykehuset og bedt om at de ringer om de plutselig får ledig tid. 

Anonymkode: a5894...7fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Helt ærlig ville jeg gjort det hvis jeg var i din situasjon! Om du så må ta deg en sykedag på jobb for å kjøre dit. Sykt at du må vente i en mnd selv om det er sprengt kapasitet. Det skulle i såfall vært mulig for deg å få snarlig time på et annet sykehus.

Anonymkode: a0b83...ebc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...