AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Hei! Litt info til å beggynne med. Jeg fikk mitt første barn for ca 3 måneder siden. Har kunn hatt samleie med samboer både før og etter fødsel. Han har ikke noen sykdommer å kjenner ikke noen selv. For ca 1,5 uker siden så begynte jeg å klø noe voldsomt i underlivet. Men det kommer å går. I ett sekund kan der klø ubeskrivelig mye å i det neste kan jeg gå 2 timer uten å kjenne noe som helst. Kjenner kløen rett innafor åpning av skjeden å mere stikk/rivning mot klitoris. Har prøvd selv å søke for å finne noen svar men dette kan altså være alt fra sopp, irritasjon, allergier, hormonendringer, bakteriell vaginose til mye mer alvolig som klamydia å herpes. Har stått med speil å sjekket selv, jeg har ikke noe hvitt belegg å ikke mer økt utflod, har heller ikke vondt lukt kunn kløe. Har noen opplevd noe lignende? Anonymkode: ea338...357
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Høres litt ut som sopp, men kanskje lurt å dra til legen ja. Anonymkode: f0337...885 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 Hvis du vil ha hjelp så må du til lege. Jeghadde ikke stolt på at denne mannen hadde beholdt buksene på så dette må du få sjekket ut. Du er ikke den første som har fått symptomer uten at partneren har noen. Anonymkode: 9302b...3f1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 Kan hende det er sopp. Jeg har hatt det selv og det var helt grusomt. Kunne våkne om natten av at jeg klødde meg i søvne, for kløen var så intens. Kjøp canesten salve og vagitorie (bare salve hjelper ingenting). For min del ble det bedre dagen etter jeg tok vagitorien. Hjelper det ikke; gå til lege så du får tatt prøver. Anonymkode: b03b6...749
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 Høres ut som sopp Finens reseptfrie salver og piller på apotek. Men om du vil være sikker, så går du til lege som tar prøve av deg. Anonymkode: e3243...22a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #6 Skrevet 25. juli 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du vil ha hjelp så må du til lege. Jeghadde ikke stolt på at denne mannen hadde beholdt buksene på så dette må du få sjekket ut. Du er ikke den første som har fått symptomer uten at partneren har noen. Anonymkode: 9302b...3f1 Har du virkelig så lite tillit til en partner? Hvorfor da i det heletatt ha en partner da? Til TS. Høres ut som sopp infeksjon. jeg hadde noe ala det du beskriver her, ca 2-3 mnd etter fødsel. Men gjorde ikke så hun over her som ikke hadde stolt på mannen 🤯🤣. Gratulerer med barn, og nyt livet. Anonymkode: 0e7a8...9bd
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #7 Skrevet 25. juli 2024 Høres ut som sopp, men jeg ville uansett tatt en test hos legen. Finnes hjemmetester også. Jeg fikk intens kløe og sprakk opp av klamydia. Anonymkode: 23f52...206
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #8 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du virkelig så lite tillit til en partner? Hvorfor da i det heletatt ha en partner da? Til TS. Høres ut som sopp infeksjon. jeg hadde noe ala det du beskriver her, ca 2-3 mnd etter fødsel. Men gjorde ikke så hun over her som ikke hadde stolt på mannen 🤯🤣. Gratulerer med barn, og nyt livet. Anonymkode: 0e7a8...9bd Jeg stoler på min samboer når det kommer til akkurat dette. Jeg skal på apoteket å prøve salve å pille mot sopp😊 Tusentakk for det, prøver å nyte alt jeg kan!☺️ Anonymkode: ea338...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå