AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Skrevet 25. juli 2024 Jeg har bestilt noe og valgte «henteboks» som alternativ, sånne bokser som står ute like ved her jeg bor. I går når jeg gikk i app’en til posten så sto det «blir levert i dag mellom 08-18, men det ble ikke levert i går. Når jeg går inn på post app’en nå, så står det bare «levering i går». Hva kan ha skjedd? Har noen opplevd lignende? Anonymkode: be1fd...43e
Sniff76 Skrevet 25. juli 2024 #2 Skrevet 25. juli 2024 Kanskje bilen/lastebilen stoppet, sykdom, forsinkelse, noe galt med datasystemet som gjorde at sjåføren ikke fikk registrert leveransen 😊 Kan hende det løser seg og du får hentemelding i formiddag. Evt. Se an en dag hvis det ikke skjer noe og ring kundeservice i morgen?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Skrevet 25. juli 2024 Har opplevd det veldig mange ganger. Den kan komme fram i dag eller om 2-3 arbeidsdager er min erfaring 😊 men som oftest dagen etter. Anonymkode: f3958...bb4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har bestilt noe og valgte «henteboks» som alternativ, sånne bokser som står ute like ved her jeg bor. I går når jeg gikk i app’en til posten så sto det «blir levert i dag mellom 08-18, men det ble ikke levert i går. Når jeg går inn på post app’en nå, så står det bare «levering i går». Hva kan ha skjedd? Har noen opplevd lignende? Anonymkode: be1fd...43e Ring posten! Anonymkode: 56d41...9ab
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 Har opplevd det flere ganger, pakken kommer som regel dagen etter. Anonymkode: ad472...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå