Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Hei! Noen som kan svare meg? Jeg ønsker veldig gjerne å bli gravid, men denne måneden hadde vi bare sex disse dagene. Jeg har 28 dagers sykluser, veldig regelmessig. Har tidligere perioder hatt sex på dag 12 i en periode, og dag 13 i en annen periode, men ble ikke gravid da. Dag 11 er vel kanskje litt tidlig siden jeg sannsynligvis har eggløsning på dag 14???? Vet jo ikke om eggløsningen er da, har aldri testet, men siden jeg har sykluser på 28 dager, kan vi jo annta at eggløsningen er på dag 14. Må tilføye at jeg ofte kjenner lette menssmerter i korsryggen rundt dag 12.... Og MÅ man ha eggløsningsslim hver periode? Det er nemlig utrolig sjelden jeg har slikt slim. Denne perioden har jeg ikke hatt det i det hele tatt. Takker for svar.
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 (endret) Eggløsning er normalt 10-18 dager før mens, så sannsynligheten er der hvis du har sex rundt da. Men lurt å teste for el, ellers blir det bare gjetting Hvis du har el, kommer mens ca 14 dager etter. Endret 17. februar 2006 av Epica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå