Gå til innhold

Erfaring med Skappel-strikk, er oppskriftene blitt bedre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hørt mye dårlig omtale av skappel strikkeoppskrifter. I tillegg omtales kundeservicen som elendig.

"Dessverre" har jeg funnet en genser derfra jeg har innmari lyst på. Jeg har strikket litt,  men er ikke rutinert nok til å få det til uten god oppskrift. 

Noen som har strikket noe derfra?  https://skappeloslo.com/produkt/eng-strikkepakke/?swatch=monstret-2&size=small (denne jeg har lyst på)

Anonymkode: 6d13b...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er man en erfaren strikker og kan sine saker går det fint, da kan man tilpasse ting selv :) Ellers ville jeg styrt unna. Det handler om penger når kundeservice er så dårlig, har samme erfaring.

Anonymkode: 53676...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke en av de mest erfarne, men jeg har strikket flere forskjellige gensere fra skappel, og har stort sett ikke hatt noe problemer med de. Noen av oppskriftene er litt ekle å forstå, men etter å ha lest de 1000 ganger og eventuelt sjekket facebook etter løsninger så har det gått greit! 

har kjøpt denne pakken selv men ikke strikket den enda, men det jeg kan si er at oppskriften ser meget detaljert og bra ut i motsetning til en del av de andre oppskriftene deres. Tror ikke det skal være noe problem for deg å strikke denne altså 😊 

har for øvrig aldri hatt problemer med kundeservicen deres heller. Får alltid svar ganske kjapt og de er veldig hyggelige 😊 

Anonymkode: c12bf...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har strikket flere fra Skappel og aldri hatt problemer verken med mønster eller kundeservice hos dem.

Anonymkode: 50aae...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bra da! 

Ang strikkefasthet: ser at de oppgir at de baserer seg på dorte skappel sin strikkefasthet,  og at man ikke kan ta utgangspunkt i om man vanligvis strikker " normalt" .

Er det noen som kan si noe om dette? Må dere endre pinnestørrelser i forhold til hva dere vanligvis ville gjort?

Anonymkode: 6d13b...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...