AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Del Skrevet 24. juli Hva synes dere om de scrunch - tightsene som går INN i rumpa og som former rumpa finere enn den er? Jeg blir rett og slett flau på vegne av de som går med de. Synes dere det er fint? Hva er greia? Dårlig selvtillit? Det er som å ha en merkelapp på seg selv «bruker push-up og hold in». For alle ser jo hvilke type tights det er. Eller om man laget en type treningshorts som alle kunne se hadde form som forstørret penis😂Jeg synes det er så harry. Kan ikke dere damer gå med vanlig tights som virkelig viser om du har fin rumpe? Anonymkode: 4a6b3...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Del Skrevet 24. juli Kan like gjerne la vær å ha tights da. Det er noe av det dummeste jeg ser på trening (heldigvis bare sett det en gang). Anonymkode: bb911...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Del Skrevet 25. juli Alt man skal legge seg bort i... Enhver går med den tights man liker. At du synes det er harry, er like harry som noe annet. Scrunchy tights er en del motebildet i dag - som alltid er det ikke alle som er komfortable med det. Men å trekke personligheten til den som benytter de inn i bildet, det blir for drøyt. Personlig synes jeg det er flott. Anonymkode: 5e48b...d60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan ikke dere damer gå med vanlig tights som virkelig viser om du har fin rumpe? Koko, Mr. Center of The universe 🤭 Damer trener ikke for at du skal vurdere rompa deres, altså tar de på seg akkurat den tightsen de vil. Anonymkode: 65f49...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Del Skrevet 25. juli Jeg pleier ikke bry meg i det hele tatt om hva andre har på seg, enten det er lite, ser rart ut eller hva det måtte være. Men akkurat disse tightsene klarer jeg bare ikke å se forbi uten å gremmes kraftig. Det er bare så harry, så sinnsykt, skammelig harry. Og jeg undrer meg samtidig over hva vi kvinner liksom slipper unna med. Hvis det fantes et klesplagg for menn som inneholdt "push-up"aktige puter på overarmer eller bryst som skulle lage en illusjon av muskler, hadde ikke det bare blitt latterliggjort? Både av menn og kvinner. Jeg synes jeg ser det. Anonymkode: 78d7f...399 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Del Skrevet 25. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg pleier ikke bry meg i det hele tatt om hva andre har på seg, enten det er lite, ser rart ut eller hva det måtte være. Men akkurat disse tightsene klarer jeg bare ikke å se forbi uten å gremmes kraftig. Det er bare så harry, så sinnsykt, skammelig harry. Og jeg undrer meg samtidig over hva vi kvinner liksom slipper unna med. Hvis det fantes et klesplagg for menn som inneholdt "push-up"aktige puter på overarmer eller bryst som skulle lage en illusjon av muskler, hadde ikke det bare blitt latterliggjort? Både av menn og kvinner. Jeg synes jeg ser det. Anonymkode: 78d7f...399 Scrunchy tights inneholder ikke puter. Din sammenligning blir latterlig. Og jeg forstår bare ikke hva det er du mener er så harry? Anonymkode: 5e48b...d60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 25. juli #7 Del Skrevet 25. juli Har en som jeg kjøpte på nett uten å være klar over at den hadde scrunch.. den er mildt sagt forferdelig å trene med, så om jeg hadde syntes det var pent så ville den ikke blitt brukt uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og jeg undrer meg samtidig over hva vi kvinner liksom slipper unna med. Handler vel mer om hvor patriarkalsk samfunnet vårt er, og hvor indoktrinert mange kvinner er til å tro at de må være objekter for menn. Anonymkode: 65f49...982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 25. juli #9 Del Skrevet 25. juli 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg pleier ikke bry meg i det hele tatt om hva andre har på seg, enten det er lite, ser rart ut eller hva det måtte være. Men akkurat disse tightsene klarer jeg bare ikke å se forbi uten å gremmes kraftig. Det er bare så harry, så sinnsykt, skammelig harry. Anonymkode: 78d7f...399 Haha, samme tenker jeg. 😂 Jeg tolererer mye rart, synes til og med bar mage er helt greit, men disse tightsene... 🤯 Tror ikke det handler om selvtillit, jeg kjenner helt oppegående, veltrente kvinner med god selvtillit som bruker disse tightsene. Så de synes vel bare det er fint... Verste er de som er beige, det har hendt flere ganger at jeg seriøst har trodd at folk har kommet naken nedentil på trening før jeg oppdager at det er en tights... 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Del Skrevet 26. juli 21 hours ago, issoras said: Verste er de som er beige, det har hendt flere ganger at jeg seriøst har trodd at folk har kommet naken nedentil på trening før jeg oppdager at det er en tights... 😂 Så flott da 🙂 Anonymkode: 5e48b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå