AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg vinglet mye med min seksualitet som tenåring. Løp fra gutt til jente, jente til gutt, og landet i tidlig tyveårene på kun jenter - utenom et par seksuelle episoder i de senere tyveårene med menn. Nå som 40 åring og jeg ser tilbake på alt så konkluderer jeg med at jeg får følelser kun for kvinner, men at jeg seksuelt tenner kun på menn. Det er jo ikke en levedyktig legning, vel?? Jeg kunne aldri tenkt meg et romantisk forhold med en mann, det tiltaler meg overhodet ikke. Men jeg har meget høy sexlyst, dessverre rettes denne kun mot menn. Har hatt sexlyst mot damer også, men aldri så sterk som den er mot menn. Andre med samme legningsforstyrrelser? Aldri hørt om andre med denne problemstillingen så føler meg som et utskudd. Anonymkode: 9ad6d...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vinglet mye med min seksualitet som tenåring. Løp fra gutt til jente, jente til gutt, og landet i tidlig tyveårene på kun jenter - utenom et par seksuelle episoder i de senere tyveårene med menn. Nå som 40 åring og jeg ser tilbake på alt så konkluderer jeg med at jeg får følelser kun for kvinner, men at jeg seksuelt tenner kun på menn. Det er jo ikke en levedyktig legning, vel?? Jeg kunne aldri tenkt meg et romantisk forhold med en mann, det tiltaler meg overhodet ikke. Men jeg har meget høy sexlyst, dessverre rettes denne kun mot menn. Har hatt sexlyst mot damer også, men aldri så sterk som den er mot menn. Andre med samme legningsforstyrrelser? Aldri hørt om andre med denne problemstillingen så føler meg som et utskudd. Anonymkode: 9ad6d...6d2 Samme her, bare omvendt. Jeg forelsker meg lett i yngre menn/"gutter", men sex fungerer bedre med kvinner. Jeg har prøvd begge deler. Veldig frustrerende dette. Voksen mann. Anonymkode: aeb4d...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Del Skrevet 24. juli 2024 Litt i samme duren. Jeg ville helst levd med kvinne, men er avhengig av sex med menn. Har heldigvis forelsket meg i menn også, for innså jo at jeg ikke kunne ha forhold til kvinne når jeg er slik. Lenge ønsket jeg imidlertid tre i mitt forhold. To kvinner og en mann. Levd slik en periode også, men mannen var nok ikke mentalt forberedt på hvilken nær relasjon og bedre kommunikasjon det kom til å være mellom oss to kvinner, og ble sjalu. Han tenkte nok veldig som mann at hipp hurra, to kvinner å ha sex med, men det var jo kun en relativt liten bit av det å være tre angående absolutt alt i samlivet. Han følte seg veldig utenfor angående hvor godt vi forsto hverandre med nonverbal kommunikasjon. Valgte å fortsette samlivet med mannen, siden han er far til mine barn, og jeg trengte ham seksuelt mer enn jeg trengte henne på den måten, men var så fryktelig lei meg at jeg ikke ønsket en slik triade igjen. Anonymkode: 70b28...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Del Skrevet 24. juli 2024 Er vel nok av menn som vil være elskere, kanskje værre å finne en kvinnelig partner som godtar dette? Anonymkode: 8931f...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå