Gå til innhold

Kaninland i Liseberg med et barn under 3 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe morsomt å gjøre der med et barn på 2,8 år??

Jeg skal være alene i Gøteborg på én hel dag med dattera mi mens pappa må jobbe så jeg kjøpte oss bilett til Kaninland. Men nå sitter jeg og tenker om det egentlig er noe å gjøre der for en så liten en? Eller? Også "problemmet" er at hun forsatt sover på dagen... er det lurt da å komme til åpningstiden og blir det nok med 2 timer der? For vi må kanskje ut for å sove... kan man komme tilbake etterpå? Eller fins det noen +/- stille områder der inne? Beklager muligens veldig dumme spørsmål men jeg har aldri vært der før 🙈  og aner ikke hvordan det ser ut og hva kan jeg forvente. Eller er det mye der for små og kanskje mer verdt da å komme ditt på ettermiddagen?? Hva ville dere gjort? Som har vært der med små barn 🙏

Jeg er gravid i tillegg så tenker om det ikke er veldig dumt av meg å gå ditt alene men vi må jo gjøre noe den dagen likevel. Kan ikke bare sitte på hotellet 🙈 og nå har vi allerede vært på Universeum, Sjøfartsmuseet og Slottskogene... Tar i mot tips 🙏

Anonymkode: 98b0b...da8

Videoannonse
Annonse
Gjest Chicchi
Skrevet

Kaninlandet har en lekeplass som passer hennes alder, men vær forberedt på å løpe etter. Tror at noen av attraksjonene har nedre høydegrense på 98 cm, så kanskje hun er innafor der?

Finnes ikke mange stille områder der inne, men du kan kanskje spørre om du kan komme inn igjen på samme billett? 

Ellers kan du dra til Världskulturmuseet (ligger like ved Universeum), de har en super barneavdeling. Min favoritt faktisk!
Stadsmuseet har også en barneavdeling, noe mindre. Rhösska museum har en ustilling ment for barn. Også lite, men greit for å slå igjen en time :)  Husker ikke hva den heter, men verdt et besøk.

Lykke til!

Skrevet
Chicchi skrev (49 minutter siden):

Kaninlandet har en lekeplass som passer hennes alder, men vær forberedt på å løpe etter. Tror at noen av attraksjonene har nedre høydegrense på 98 cm, så kanskje hun er innafor der?

Finnes ikke mange stille områder der inne, men du kan kanskje spørre om du kan komme inn igjen på samme billett? 

Ellers kan du dra til Världskulturmuseet (ligger like ved Universeum), de har en super barneavdeling. Min favoritt faktisk!
Stadsmuseet har også en barneavdeling, noe mindre. Rhösska museum har en ustilling ment for barn. Også lite, men greit for å slå igjen en time :)  Husker ikke hva den heter, men verdt et besøk.

Lykke til!

Åh, tusen takk for et så godt svar! 🩷 Tror vi kanskje prøver noen av de du nevnte før lunsj og så gjør et forsøk med Kaninland på ettermiddagen 👍 Hun er knapt 90 så blir vel ikke alle attraksjonene 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...