Gå til innhold

Hvorfor flørter bare ung gutter i 30 årene med meg? K 50

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn på min egen alder er ganske tydelig ikke interessert i å flørte med meg, bare ung gutter 10+ år yngre. Hvorfor? 

Anonymkode: 14dd5...0e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn på min egen alder er ganske tydelig ikke interessert i å flørte med meg, bare ung gutter 10+ år yngre. Hvorfor? 

Jeg aner ikke helt hva som foregår selv om dagen. Jeg har flere bekjente single menn i 40-årene og 50-årene som beskriver damer på deres alder som rynketryner og ekle, så jeg himler med øynene til dem. De er single år på år. 

Anonymkode: baa51...dc8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Fordi menn på din alder vil ha damer som er minimum 10 år, helst 15-20 år yngre enn seg selv. Enkelt og greit forklart. Det er det de som regel vil ha. 

Anonymkode: d06ef...71f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi menn på din alder vil ha damer som er minimum 10 år, helst 15-20 år yngre enn seg selv. Enkelt og greit forklart. Det er det de som regel vil ha. 

Men 95% av de vil aldri få en uansett, ha-ha.

Anonymkode: 9d2db...cdb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ønsker dem lykke til. Jeg bare ler av de 50 åringene som prøver å legge an på meg. Kryp

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart at en voksen kvinne ikke ser den enkle bakgrunnen for dette?

De ønsker sex, og sannsynligheten for å få sex er enklere med ei på 50 enn ei på 30. Involverer de seg med ei på 30 så blir det fort mer seriøst da de ønsker et seriøst forhold, de ønsker barn, de ønsker forpliktelse, de ønsker og de ønsker.. Mens ei på femti finner gleden i noe ukomplisert med en på 30. 

Anonymkode: a54c0...715

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er nok mange unge gutter sin drøm å ha seg med ei godt voksen dame. Jeg kjenner nok igjen meg selv i dette fra min tid som ungdom/tidlig voksen.

Nå derimot ville den ideelle partneren være jevngammel ( andre halvdel av 50-årene) og omtrent på samme sted i livet som jeg er selv. Så fortvil ikke, vi finnes 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Rart at en voksen kvinne ikke ser den enkle bakgrunnen for dette?

De ønsker sex, og sannsynligheten for å få sex er enklere med ei på 50 enn ei på 30. Involverer de seg med ei på 30 så blir det fort mer seriøst da de ønsker et seriøst forhold, de ønsker barn, de ønsker forpliktelse, de ønsker og de ønsker.. Mens ei på femti finner gleden i noe ukomplisert med en på 30. 

Anonymkode: a54c0...715

Takk. Jeg gar levd et liv med "murer rundt" og ikke vært særlig sosial etter det, så jeg hakke peiling. 

AnonymBruker
Skrevet

Erfart det samme jeg er over max grensa til mannfolka på 50-64.  De søker alt under 50.

Greit nok syns de er for gamle uansett. Jeg hadde bare fått kjøkkentjeneste og huspost med de mannfolka i alder'n der og det gidder jeg ikke. 

Innstilt på singlelivet men en ung elsker er ikke å forakte.  Og det har jeg hatt siste årene. 

Blir og  også mest kontakta av menn i 30 -40 årene. 

Anonymkode: 8c982...1cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi de tror du er en kåt gammel tante og det er lettere å få dyppet laksen i deg. 

Anonymkode: ea373...116

Nææh. De jeg kjenner av menn som har hatt seg med eldre damer beskriver det som en vill og episk opplevelse, noe av det beste sexen de har hatt. Erfaringen frister. I tillegg så tar kvinner langt bedre vare på seg selv enn mann og mange menn i den alderen (50-årene) orker knapt å knulle lengre  

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

30 er ikke så ungt..om du finner noen av 30åringene attractive hvorfor ikke bare prøve å møtes for en kaffe så finner du ut om de vil noe seriøst eller ikke.

Anonymkode: ea72a...36b

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mest for å kunne si at man har prøvd ett ligg med ei gammel dame, men som partner tviler jeg veldig sterkt de har noe interesse av 50 åringer. 

Altså bare sex, ikke mer.

Anonymkode: 7135f...867

AnonymBruker
Skrevet

Eg tykker båe gen x og millenials ser unge/bra ut for alderen, er du sikker på at dei ser kor gamal du er?

Anonymkode: 05f8a...af1

AnonymBruker
Skrevet

Er mye mer stress å ligge med damer i 20-årene og 30-årene. Førstnevnte tenker stort set at verden handler om dem og har et SVÆRT ego, sistnevnte er i full jakt etter mann og barn og det er utrolig turn off. Da er det enklere å finne ei gammel ei å ligge med.

Anonymkode: 0633c...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er enklere å få til sengs enn kvinner i 20-årene som kan velge seg bedre menn enn de som flørter med deg.

Anonymkode: 17be5...20a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på noen av appene, men dette stemmer ganske godt med det jeg opplever. Jeg får mest oppmerksomhet av menn i femtiårene og de i slutten av femtiårene er mest på. Nest mest oppmerksomhet får jeg av menn i tyveårene. De jeg kjenner i førtiårene som er single har ikke fått barn ennå, så da utgår jeg.

K47

Anonymkode: a4e9e...9ed

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg aner ikke helt hva som foregår selv om dagen. Jeg har flere bekjente single menn i 40-årene og 50-årene som beskriver damer på deres alder som rynketryner og ekle, så jeg himler med øynene til dem. De er single år på år. 

Særlig🤣

Anonymkode: ec03d...312

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mulig du er innbilsk og tror at ynge gutter flørter med deg.

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Eg tykker båe gen x og millenials ser unge/bra ut for alderen, er du sikker på at dei ser kor gamal du er?

Anonymkode: 05f8a...af1

Det er jeg sikker på at de ofte ikke gjør. Jeg har ingen rynker 😕 men om de skulle tro jeg var yngre og eldre menn vil ha yngre damer ville jeg ha trodd  de eldre også flørtet med meg men det gjør de sjelden. Så teorien om sex er sikkert riktig det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 21.09):

Mens ei på femti finner gleden i noe ukomplisert med en på 30. 

signerer denne:-) 

Jeg er i slutten av 40-årene og nyter lyst og sex som aldri før. Er så heldig at jeg har kunnet angle meg en noe yngre mann som lar meg gjøre hva jeg vil med ham😊

Anonymkode: 7d1f2...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...