Gå til innhold

Er det rart å ha venner av motsatt kjønn på snap?

Annoyium

Anbefalte innlegg

Har en venninne som stadig sier hun syns det er rart at jeg både sender og får snap av venner av motsatt kjønn, uten at jeg har bedt hun utdype hva hun mener er rart med dette. Dette er bare venner eller kollegaer som typ sender en konsertsnap, oppussing, hverdagsgreier eller en feriehilsen og som innimellom får tilsvarende tilbake.
Jeg stusser litt og syns kanskje det er litt rart hvis hun av en eller annen grunn ikke kan ha venner av motsatt kjønn eller ha disse på snap. 
Jeg har alltid hatt mange guttevenner, langt fler enn venninner, så dette forstår jeg ikke helt. Virker ikke som at min eller mine mannlige venners partnere bryr seg i hvert fall.  
Noen tanker? Er det rart?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det høres veldig rart ut. Jeg har selv mange mannlige kontakter på snap både kompiser fra tidligere og kompiser av min mann. Min mann har også kvinner på sin snap. Han kan snappe med min venninne uten at det er noe problem. Jeg snapper med mannen hennes også. 

Anonymkode: 7ef1b...e4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venninna di er vel en av de som ikke klarer å ha ett vennskap til det motsatte kjønn.

Anonymkode: cc3a3...1f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, er ikke rart. Får minst 3 god morgen bilder hver dag av biler, gravemaskiner eller unger

Anonymkode: 74dde...f5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har en venninne som fikk overtalt kjæresten sin til at de ikke skulle ha det morsatte kjønn på snap, annet enn familie… det er slutt nå, for å si det sånn 😂 Sykelig oppførsel.

Anonymkode: 91771...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde dumpa dama hun hadde reagert på det. Må da få legge til venner der også om man vil 

Anonymkode: 45341...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener vel fortid skal være fortid mtp seksualpartnere osv, men ikke når det kommer til dine. Snakk om dobbeltmoral. Jeg vil tro 80% av vennene mine på snap er jenter/damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde bare sagt ja du vet det ikke er dickpic vi snakker om her? 

Anonymkode: 6c2d1...4bf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæ? Hva er rart med det? Kjønn er ikke det som avgjør hvem som er mine venner hvertfall. 

Anonymkode: 5de15...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...