Mannen 40 Skrevet 25. juli 2024 #41 Del Skrevet 25. juli 2024 2-3 ganger pr uke er mest vanlig for meg med sex. Har hatt samme partner i 11 år. Hvor mye sex vi har avhenger mest av hvordan døgnrytmen vår går i forhold til hverandre og lysten er like stor nå som da vi traff hverandre. Kanskje større til og med. M42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #42 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): For en som har mer "normalt" sexdrift er det helt sinnsykt å høre om frekvensen her. Selv har jeg og kona kanskje 1 gang i mnd, oftest mindre. (Småbarnsforeldre). Det er nesten som å høre om en annen art en meg selv Anonymkode: 1d1ec...ad9 Samme. Den «frekvensen» noen her har, hadde jeg aldri i verden orket😅 Anonymkode: 145fa...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #43 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For en som har mer "normalt" sexdrift er det helt sinnsykt å høre om frekvensen her. Selv har jeg og kona kanskje 1 gang i mnd, oftest mindre. (Småbarnsforeldre). Det er nesten som å høre om en annen art en meg selv Anonymkode: 1d1ec...ad9 Det handler jo om hva man velger å prioritere. Noen får mest ut av å prioritere sex, mens andre får mer ut av å prioritere turer, trening, matlaging, musikk, se på tv, lese bok, være sosial eller ha hobbyer. Altså, de som prioriterer sex gjør jo også alt det andre, men da i mindre grad siden sex opptar mer av tiden. Jeg, for min del, får mer ut av sex med partner fremfor å se tv eller gjøre andre ting på kveldene. Så på prioriteringslista mi kommer sex og trening først. Altså når jeg har fritid. Barn, husarbeid og jobb opptar jo selvfølgelig mest av tiden. Anonymkode: 20c88...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #44 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 21.43): K40. Har alltid hatt høy lyst, men sjeldent partnere som kan matche. Det går med onani i perioder med 0-8 ganger per dag. Med partner er det ønskelig med 1-3 ganger om dagen, men det er dessverre urealistisk. Har hatt sex opptil 10 ganger per dag og har allikevel villet ha mer. Har ikke hatt sex siden januar så er litt lei. Anonymkode: c4395...400 Så deilig da, kjenne orgasmen røske i rive i kroppen😅 Anonymkode: 1b78e...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #45 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det handler jo om hva man velger å prioritere. Noen får mest ut av å prioritere sex, mens andre får mer ut av å prioritere turer, trening, matlaging, musikk, se på tv, lese bok, være sosial eller ha hobbyer. Altså, de som prioriterer sex gjør jo også alt det andre, men da i mindre grad siden sex opptar mer av tiden. Jeg, for min del, får mer ut av sex med partner fremfor å se tv eller gjøre andre ting på kveldene. Så på prioriteringslista mi kommer sex og trening først. Altså når jeg har fritid. Barn, husarbeid og jobb opptar jo selvfølgelig mest av tiden. Anonymkode: 20c88...552 Det handler nok også mye om lyst å interesse. For jeg hadde ærlig talt ikke giddet å ha sex 1 gang om dagen hvis det var et alternativ. Men kudos til dere som har så høy drift! Hilsen mannen med "normal sexdrift" Anonymkode: 1d1ec...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #46 Del Skrevet 26. juli 2024 1 orgasme om dagen er passe Mensuken står jeg over sex/onani, men uken etterpå våkner villdyret i meg 😆 Da må jeg begrense meg kraftig, holde meg til 1 runde hver dag....men de rundene er dødsgode. Sulter meg til neste dag igjen...men suger gjerne mannen når som helst utenom, anytime. K41 Anonymkode: 317d6...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #47 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det handler nok også mye om lyst å interesse. For jeg hadde ærlig talt ikke giddet å ha sex 1 gang om dagen hvis det var et alternativ. Men kudos til dere som har så høy drift! Hilsen mannen med "normal sexdrift" Anonymkode: 1d1ec...ad9 Det er jo det jeg sier 😊 Det handler om hva man velger å prioritere ut fra hva som gir deg mest. For noen er det sex, for andre er det mye annet. Anonymkode: 20c88...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #48 Del Skrevet 26. juli 2024 Onanerer daglig. En svært sjelden gang to ganger om dagen, men det er kun mulig uten barn i hus. Hadde heller villet ha sex minst en gang om dagen, men etter mange år som singel skjønner jeg jo at det ikke er et realistisk ønske lenger. Sannsynligvis har jeg hatt sex for siste gang. Anonymkode: 3efe3...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #49 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler nok også mye om lyst å interesse. For jeg hadde ærlig talt ikke giddet å ha sex 1 gang om dagen hvis det var et alternativ. Men kudos til dere som har så høy drift! Hilsen mannen med "normal sexdrift" Anonymkode: 1d1ec...ad9 Ca. en av fem menn onanerer daglig, medianen er 2-3 ganger i uka. Anonymkode: 735ec...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #50 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ca. en av fem menn onanerer daglig, medianen er 2-3 ganger i uka. Anonymkode: 735ec...68d Jeg kan fint onanere en gang for dagen. Hadde aldri orket å ha sex hver dag. Man kan ikke bruke onanimønster som pekepinn for ønske om sex med andre. Anonymkode: 145fa...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. juli 2024 Forfatter #51 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg kan fint onanere en gang for dagen. Hadde aldri orket å ha sex hver dag. Man kan ikke bruke onanimønster som pekepinn for ønske om sex med andre. Anonymkode: 145fa...4cd Jeg kunne fint hatt sex hver dag. Null stress 🤣🤣🤣🤣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #52 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg onanerer 1-2 ganger om dagen. I perioder mer og i perioder mindre. Spiller ingen rolle om jeg har partner eller ikke. For meg så er ikke onani bare godt på grunn av orgasmen, men det gjør meg mindre stresset, lindrer smerte om jeg har vondt og får meg til å slappe av sånn at jeg sover bedre. Er jeg i forhold så vil jeg gjerne ha sex 4-7 ganger i uken på det jevne. Er ikke krise med perioder med mindre og jeg kan fint være med på mange ganger det dobbelte i perioder også. Jeg synes det er veldig vondt å bli avvist når det skjer ofte, derfor kan jeg ikke være sammen med en mann med betydelig mindre lyst enn meg. Det skaper bare frustrasjon over tid. Anonymkode: 21637...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #53 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 22.06): Uten å svare konkret - det er i alle fall ganske fint for en med høy seksualdrift å bli eldre - er nå mann 58 og har merket klar nedgang de siste 5 årene. Har stort sett vært single, men behov for utløsning minst hver dag til jeg ble 55 i hvert fall... Ofte ekstra slitsomt på ferier i varmere strøk med mye alkohol - mye å se på, mange muligheter og med alkohol/bakgrus blir det som en liten besettelse - og så har man jo striptease/horer om kvelden som en fristelse ... Mye kjekkere når denne driften avtar litt og man kan sitte på en fortausrestaurant hele dagen og ha lange middager og kanskje på en konsert om kvelden, og ikke hele tiden jage, kikke og være opphengt i sex/nakenhet osv. Anonymkode: ea7b9...d96 Så interessant at du beskriver det slik. Kjæresten min er 44 år og var singel 8 år før vi møttes. Han sa akkurat dette, at det var så deilig å være i et forhold å vite at man hadde ei herlig dame hjemme, og at han ikke hadde blikk for noen andre. Hodet og kroppen fikk en ro der han var til stede der og da med kamerater og la ikke merke til eller jaget etter et ligg/utløsning. Jeg vet at han aldri hadde funnet på å sette det vi har på spill for 10 minutt jokking på en annen kvinne. Her er det fri flyt av sex i mengder mer enn han orker. Anonymkode: 4e667...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #54 Del Skrevet 26. juli 2024 Sex behøver ikke å være et megaprosjekt, da hadde ikke jeg orket sex ofte heller. 5 minutter før vi skal sove er nok for meg. Og kanskje 10-15 minutter i helgene. Men ja, helst sex hver dag. Jeg blir stresset og føler meg ensom uten sex. Jeg blir rett og slett helt desperat uten sex, men jeg later som ingenting, for han orker ikke oftere enn 2x uken. Anonymkode: 21b42...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #55 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 8.58): Jeg er nysgjerrig på hvor lange/stabile forhold dere er i? Altså, jeg skjønner jo at man knuller som kaniner 1-2 år inni forholdet når man er nyforelsket og alt er topp, men har lysten deres dempet seg etter f eks 10-15 år når forholdet og livet generelt har tatt noen reale og vonde balletak innimellom? Anonymkode: 74bab...2bd Her har vi vært sammen i 8 år og har fått 3 barn. Nå har vi sex minimum 3 ganger i uken, men har så klart vært borti perioder med mindre aktivitet. Sexlivet har blitt veldig bra etter vi fikk vårt siste barn faktisk. 😊 Anonymkode: b6966...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå