Gå til innhold

Dere som har høy seksualdrift.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger per dag/uke onanerer dere, eller har sex? 

Er differansen mellom behov for dere som har partner stor, eller tilnærmet lik i forhold til sex? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min egen del er det litt varierende merker jeg. En dag kan jeg få to orgasmer per dag, som regel blir det en. Det er gjennomsnittet. Idag har jeg fått to, og det blir enda en før det er natta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

40år mann. Da jeg var noe yngre kunne jeg onanere 5 ganger enkelte dager. Nå onanerer jeg på det meste 2-3 ganger, noen dager 0 ganger. Sånn ca 1 gang per dag i snitt vil jeg tro.

Har ikke partner for øyeblikket. Men hadde ikke samme behov for å onanere når jeg hadde partner.

Anonymkode: bacdc...761

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (2 minutter siden):

Er differansen mellom behov for dere som har partner stor, eller tilnærmet lik i forhold til sex? 

Vil på ingen måte si at seksualdriften min er høy.

Når det er sagt, så er mitt onanimønster uavhengig av om jeg har partner, sex med partner osv.

Jeg onanerer ikke oftere/sjeldnere som singel en i forhold.

Dette fordi onani og sex med kjæresten er to ulike ting for meg. Det fyller ulike ønsker/behov.

Anonymkode: 145fa...4cd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden jeg tyr til egensex. Syns det er kjedelig. Har sex hver eller andre hver dag i snitt. Hadde vært hver dag om det kun stod på meg. 

-k45

Anonymkode: ed1ba...877

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
16 minutter siden, Irak said:

Flere ganger om dagen. Sex varierer avhengig av hva sexpartner(e) har mulighet til. Alt fra 0 til 4 ganger daglig?

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 39 år, har gjerne sex hver dag, flere ganger for dag. Onanerer kun om vi er fra hverandre eller om jeg blir sykt kåt og han ikke er hjemme. 

Jeg liker selvfølgelig begge deler, men foretrekker sex med mannen. 

Anonymkode: 4e667...a3c

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Irak said:

Sex ca 7-10 ganger pr uke. 

Onanerer kanskje 1 til 2 ganger pr dag i tillegg. 

Kvinne 43.

Ps: mannen har ca samme sexlyst som meg. 

Anonymkode: d4d2c...c54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

K40. Har alltid hatt høy lyst, men sjeldent partnere som kan matche. Det går med onani i perioder med 0-8 ganger per dag. Med partner er det ønskelig med 1-3 ganger om dagen, men det er dessverre urealistisk. Har hatt sex opptil 10 ganger per dag og har allikevel villet ha mer. Har ikke hatt sex siden januar så er litt lei. 

Anonymkode: c4395...400

AnonymBruker
Skrevet

M51, singel, så ingen partner å ha sex med, men sexualdriften er høy, onanerer 1-6 ganger om dagen.

Anonymkode: 6dfc5...b14

AnonymBruker
Skrevet

K40.

Onani går opp og ned, men si 1-2 ggr om dagen.

Jeg onanerer mer når jeg er i forhold, lyst avler lyst og er jeg kåt på en fyr så fantaserer jeg om han døgnet rundt omtrent.

Jeg har aldri hatt samboer, bare kjærester, så da blir det jo masse sex hver gang vi møtes, men jeg er ikke sånn som møter kjæresten hver dag. Men tipper mitt nivå med en samboer hadde vært sånn 1-3 ganger daglig.

Anonymkode: b2665...ccd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

M48, gift. Jeg kunne gjerne tenke meg ha sex hver dag, men fruen er mer på 1 gang pr uke. Jeg har lyst til å onanere hver dag, men håper om at det kan bli noe på meg i kveld, gjør at jeg sparer spenningen og ladningen. 

Svært ofte er det fånyttes, men jeg er jo håpløst naiv og håper på det samme dagen etter. Og etter der. Og der igjen. 

Anonymkode: 2c905...0cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sex 3-7 ganger i uken. Onanerer alltid de dagene vi ikke har sex. Innimellom de dagene vi har sex også. Får 1-5 orgasmer, oftest på samme "runde", både ved onani og sex med partner. 

k31

Anonymkode: 20c88...552

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvor lange/stabile forhold dere er i? Altså, jeg skjønner jo at man knuller som kaniner 1-2 år inni forholdet når man er nyforelsket og alt er topp, men har lysten deres dempet seg etter f eks 10-15 år når forholdet og livet generelt har tatt noen reale og vonde balletak innimellom? 

Anonymkode: 74bab...2bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er gift med en mann som har mindre sex drift enn meg. Vi har sex alt fra 2-6 ganger i uken. De ukene med lite så holder jeg på selv sann 1-3 ganger daglig bare for å roe ned lysten litt slik at stakkaren ikke blir altfor plaget.

Anonymkode: f4eb0...570

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

K42. Hvor ofte jeg onanerer varierer gjerne med syklusen, 0-4/5 ganger per dag. Har mye høyere drift enn mannen min, så de siste seks årene har vært temmelig tørre. 

Anonymkode: 681b8...fb8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er nysgjerrig på hvor lange/stabile forhold dere er i? Altså, jeg skjønner jo at man knuller som kaniner 1-2 år inni forholdet når man er nyforelsket og alt er topp, men har lysten deres dempet seg etter f eks 10-15 år når forholdet og livet generelt har tatt noen reale og vonde balletak innimellom? 

Jeg er i et langt og stabilt forhold. Vi har de siste årene hatt sex 2-3 ganger i året. Hvor ofte eller sjeldent vi har sex, har ingen ting med hvor bra og stabilt forholdet vårt er. Det er tuftet på langt mer en bare sex.

Jeg Skjønner at «sex er limet i forholdet» for noen. For oss er det ikke sånn. Det er mange andre ting som er «limet» vårt. Sex er noe vi har en og annen gang når begge er i humør til det og forholdene ligger til rette for det. 

Anonymkode: 145fa...4cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lysten holder seg, samme med følelsene for mannen ❤️

Anonymkode: 4e667...a3c

Skrevet

Onanerer ti orgasme fra1 - 5 ganger daglig, noen ganger flere😅

Skrevet

Er singel, ønsker ikke partner så har svært sjelden sex. Onani 2-3 ganger i måneden for å få ut spenninger 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...